|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
jag är fett med uppe....groovar till en remix jag gjorde idag, men jag ska äta lite, sen ska jag punda till...AMBIENT...haha...
|
|
|
| mindshooter |
Nu börjar det fan bli liiite sent..eller snarare tidigt...dax o sova fan...imorn ska det städas...
typ |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Huuuuvaligen... fan sitter å redigerar Lucia film... en kort kort version, fan va tid det tar... grrr :eyespop: | Gör samma som sist kan man säga bara det att det är KLART... ja den lilla versionen alltså.... imorrn ska det bara puttsas och sen renderas sen släpps den ut :D
Garvar åt SWE_TRANCE... jag var i hans tillstånd här om dagen... fuller som fan
mindshooter... jag måste också städa imorrn. FAN ! |
|
|
| Vizay |
| e egentligen mitt på dan så vad jag gör uppe e skit samma....tänkte bara medela att jag ska på lan så jag skriver för 2 dagar frammåt...jag e på lan, därför e jag uppe :p |
|
|
| x-dream |
| Är ju ledig från jobbet ett tag nu..Så nu behöver man inte lägga sig tidigt på några dagar.....:D :D |
|
|
| reveal |
| sitter och lirar civilization 3 :D har man väl börjat spela är det nästan omöjligt att sluta :) |
|
|
| dbl |
ingen anning.. borde sova, måste nämligen upp någorlunda tidigt.. typ 12 iallafall och köpa julklappar till mina syskon och till min moder som jag träffar på lördag....
hmmm.. jobbigt |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
sitter och lirar civilization 3 :D har man väl börjat spela är det nästan omöjligt att sluta :) |
heja reveal hoppas du vinner!
själv sitter ja uppe o lyssnar på (gamla) abba låtar - patetiskt kanske:rolleyes:
I have no friends, no-one to see
And I am never invited
Now I am here, talking to you
No wonder I get excited:p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
heja reveal hoppas du vinner!
|
tackar :)
somnade 6, nu ska jag på världshärraväldet igen :D tur man har lov så att man kan göra vaffan som helst ;) |
|
|
| reveal |
| civ3 är ett gift... |
|
|
| Vizay |
ja civ3 e farligt...tänkte jag skulle installera å prova det förut...började klockan 12 på dan....döm om min förvåning när klockan va ett på natten nästa gång jag kollade :P
nu vet jag inte varför jag e uppe...har typ vänt på dygnet igen...fast ska nog sova nu för reveal stack från TAhubben när jag tankade massa music....elakt :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
nu vet jag inte varför jag e uppe...har typ vänt på dygnet igen...fast ska nog sova nu för reveal stack från TAhubben när jag tankade massa music....elakt :p |
muwhahahaha :D
vad heter du på hubben? |
|
|
|
|