|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| jeremy1984 |
ARGHHH...bra dygnsrytm man har! :whip:
Ska dessutom upp o sätta mig på ett tåg om 4h dessutom.. *suck* |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
vad ska du plugga? =) |
tja du..va inte igår:p ska läsa en 20poängare i komersiell rätt här hemma i örebro...hah yay:rolleyes:...sökte ju de där utomlands å hade kunnat åka men spar de å se om man kan lyckas fixa nått år utomlands sen efter ja kommit in här...yeye tar de på msn du..fn borde se dig jämnt där, sover ju aldrig på nätterna:wtf: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Amnezia
tja du..va inte igår:p ska läsa en 20poängare i komersiell rätt här hemma i örebro...hah yay:rolleyes:...sökte ju de där utomlands å hade kunnat åka men spar de å se om man kan lyckas fixa nått år utomlands sen efter ja kommit in här...yeye tar de på msn du..fn borde se dig jämnt där, sover ju aldrig på nätterna:wtf: |
hehe neh var inte igår :p blocka dig på msn vettu ;) eller inte :p är inne ganska ofta så jo du borde se mig! fast jag är oftast för lat för att kolla vilka som är online lol |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Du kan nu passera "gå" och gå raka vägen till tråden "Svenska Folket"
:gsmile: |
Uhhh jaa... lika bra jag gör som blir tillsagd :P
Men en varning dock.. jag är urusel på presentationer :) |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
ARGHHH...bra dygnsrytm man har! :whip:
Ska dessutom upp o sätta mig på ett tåg om 4h dessutom.. *suck* |
äh, den fixar man när skolan börjar.. :p
Jag har verkligen skitlätt för mig att vända på dyngnet. Är absolut en nattmänniska... Sover för lite dessutom... speciellt när man har tenta nästa dag t.ex. |
|
|
| Amnezia |
yehupp..då va man här igen då:wtf: ...nån mer vaken???
om man inte går å lägger sig alls kanske man lyckas få en bra plats i kön till hytterna:p :disbelief |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan... vill inte jobba imorrn och så blev de alldeles för sent nu igen... var ute och festade igår också och då blir det alltid sent dagen efter också :eyespop:
| quote: | Originally posted by November
Uhhh jaa... lika bra jag gör som blir tillsagd :P
Men en varning dock.. jag är urusel på presentationer :) |
Spelar inte någons som helst roll... bara kul med nya medlemmar & lite kalla fakta... |
|
|
| November |
Mmmm
Å nu e det bara somna kvar :eyespop:
Fan inte så lätt alla gånger... |
|
|
| SWE_TRANCE |
Har precis landat på Heathrow efter en flight från Landvetter i strålande solsken.
MS Flight Simulator 2004 är bra jävla kul när man väl börjar lära sig navigering osv. Någon mer här som spelar det tro?
NU ska jag lägga mig i sängen och kika på nya Blade filmen.
Natti!
Edit: November - Välkommen till sweTA förresten :) |
|
|
| November |
| quote: |
Edit: November - Välkommen till sweTA förresten :) |
Tackar och bock.. ehr.. niger :D |
|
|
| X-scream |
gah! En vecka kvar till skolan, borde ta o vända tillbaka dygnet kanske.. lagt mig runt 5 ett bra tag :crazy:
Japp, varmt välkommen November ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Har precis landat på Heathrow efter en flight från Landvetter i strålande solsken.
MS Flight Simulator 2004 är bra jävla kul när man väl börjar lära sig navigering osv. Någon mer här som spelar det tro?
NU ska jag lägga mig i sängen och kika på nya Blade filmen.
Natti! |
hehe jupp är ett jävligt grymmt spel! :D Fast är jävligt svårt, speciellt om man inte har någon joystick!
har du klarat att få någe flygcertifikat?
och välkommen november ;) |
|
|
|
|