|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
Känns som om man borde gå och lägga sig men det va så fint väder ute.
Känner mer för att ta med hunden ut och leka.
Är det taskigt att ringa någon vid den här tiden? |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Pjox
Är det taskigt att ringa någon vid den här tiden? |
har du Gudrun Schymans nummer? skulle gärna busringa till henne såhär dags :disbelief
Varför är jag uppe då? in search of sunrise, helt enkelt :cool: |
|
|
| dj christian |
| Jag har blandade känslor för ISOS 4. Den är bra för vad den är som en chillout ibiza trance compilation typ. Men saknar den där energin som fans där på hans ISOS innan. Har förresten lyssnat mig till döds på de 3 första. |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
har du Gudrun Schymans nummer? skulle gärna busringa till henne såhär dags :disbelief
|
Nee hade nog tänkt att ringa viz men det hade tydligten inte gjort något när han ändå var vaken när jag skrev det där inlägget. |
|
|
| JayBee |
får någon dag sedan satt jag uppe hela natten som post i någon äcklig skog. men fan vad najs det blev när man lägger till lite musik från min mp3 spelare(som är starkt förbjudet när man sitter post)
, jag kunde seriöst inte låta bli att börja vifta med armarna och stampa med fötterna så att jag skrämde den lilla musen som satt vid mina kängor och åt lite matrester. och som grand-finale så tog jag en liten runda förbi kusten och skådade soluppgång i svensk skärgård :)
|
|
|
| SteveTranz4ever |
Är uppe än för jag har gått och blivit så jävla förkyld :wtf:
Kan inte sova... |
|
|
| Cloudburst |
| Mmmmmm.. 4e dygnet i rad nu som jag ugglar, varav 2st som jag inte sov nått på. :wtf: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Mmmmmm.. 4e dygnet i rad nu som jag ugglar, varav 2st som jag inte sov nått på. :wtf: |
!!!! |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by JayBee
får någon dag sedan satt jag uppe hela natten som post i någon äcklig skog. men fan vad najs det blev när man lägger till lite musik från min mp3 spelare(som är starkt förbjudet när man sitter post)
, jag kunde seriöst inte låta bli att börja vifta med armarna och stampa med fötterna så att jag skrämde den lilla musen som satt vid mina kängor och åt lite matrester. och som grand-finale så tog jag en liten runda förbi kusten och skådade soluppgång i svensk skärgård :)
|
Hehe vilken go bild jag fick i huvudet nu :toothless
En kamoflageklädd jeppe hoppandes mitt ute i urskogen!
Uhh va fint :p |
|
|
| Cloudburst |
| Här sitter man igen... :wtf: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Här sitter man igen... :wtf: |
jobbigt, 23.15, redan! :toothless |
|
|
| ShyTrance |
| ugh, gå o lägg dig istället :P |
|
|
|
|