|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| robstar |
| quote: | Originally posted by Endre
haha, alla vet :P
|
Har du blivit signad? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by robstar
Åhh! En kort spelare. :D
Brukar inte spela poker så ofta, spelar mest Chicago.
Nått som du oxo brukar spela? |
kör texas hold'em, chicago har jag inte lirat |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Endre
postar en tråd på måndag, hihi :D
|
jaha, då väntar vi med spänning då :) |
|
|
| St_Andrew |
| För att jag inte vänt tillbax på dygnet nu när skolan börjat... ska väl upp igen om 5 timmar... gäsp... |
|
|
| dbl |
| kan väll nästan tänka mig va det e endre.. men får la det bekräftat på måndag.. hehe |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
kan väll nästan tänka mig va det e endre.. men får la det bekräftat på måndag.. hehe |
han syftar på måndagen den 28e juli (kolla datumet på inlägget), så snart får han väl säga vad saken gäller :p |
|
|
| ScuL |
fan.. värför är jag fortfarande uppe? jag behöver somn och nu sitter jag här bakom datoren :eek:
anyway.. nu ska jag verkligen lämna det annars kommer jag att dö imorron ;) |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by ScuL
fan.. värför är jag fortfarande uppe? jag behöver somn och nu sitter jag här bakom datoren :eek:
anyway.. nu ska jag verkligen lämna det annars kommer jag att dö imorron ;) |
uscha .. varför sitter du uppe och plågar dej själv till kl 3 am ?, man blir ju ett jävla lik dagen efter., |
|
|
| ScuL |
bara för att jag inte orkade att gå och sova :)
det har jag alltid när jag har semester.
sover typ kl 4 i morron och vaknar kl 12/13.
min biorhytm är liten ed eftersom jag går till fest nästan varje helg. asså det förklarar.
ännu en nackdel till av att vara bosatt i Holland :D
det e ingen problem när jag har semester, men när skolan börjar igen får jag det riktigt svårt (huvudvärk hela dagen men nja) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ScuL
bara för att jag inte orkade att gå och sova :)
det har jag alltid när jag har semester.
sover typ kl 4 i morron och vaknar kl 12/13.
min biorhytm är liten ed eftersom jag går till fest nästan varje helg. asså det förklarar.
ännu en nackdel till av att vara bosatt i Holland :D
det e ingen problem när jag har semester, men när skolan börjar igen får jag det riktigt svårt (huvudvärk hela dagen men nja) |
jag lider verkligen med dig, vara tvingad o vända på dygnet sådär pga dumma fester :p |
|
|
| MiB |
| VMA 2003 =) kan bli sköj med chris rock som har det i år =) |
|
|
|
|