|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| King of Clubs |
Den vägrar dö! Ha!
Jag kan inte sova därför att jag är en åsna och inte gått och lagt mej än.
Imorgon är det midsommar, vafaan. Ska ta en cigarett nu sen lägga mej.
Preliminär morgondagskalkyl
Beräknad mängd sömn: 6 h
Beräknad alkoholkonsumption: Mängder.
Beräknad mängd artighetsnack: Mängder!
Slutsats: Upplagt för fiasko :D |
|
|
| St_Andrew |
För att min brandvägg råka paja mitt internet, o det skulle jag aldrig gå o sova om man visste att inte internet funka...
*ser soluppgången, går o lägger mig* |
|
|
| x-dream |
Kan inte sova då da....Å så ska man upp kl 0430 imorgon...
Inte bra detta...
Nu måste han sova...Ska ju upp om 3 timmar...Damn work... |
|
|
| SWE_TRANCE |
Har spelat en massa CS och lattjat med hemsidan..
Men nu äre dags för sängen tror jag :)
Imorrn äre party som vanligt...:cool: :crazy: |
|
|
| reveal |
| fan, går ju inte att lägga sig med vetskapen om att sensation white är live samtidigt :D måste ju höra då :p |
|
|
| St_Andrew |
| Håller med, totalt omöjligt! |
|
|
| Aendy |
| .... för att allt suger... |
|
|
| Vizay |
| känner bara inte för att sova just nu....ska nog sova snart ändå....kropppen känns men jag vill ändå inte sova....sitter å tankar nya mp3or å lyssnar igenom ett tag till tror jag :D |
|
|
| Endre |
mår allmänt bra, så vem behöver sova? :D varför är en hemlis:p
|
|
|
| Vizay |
| hihi jag vet jag vet jag vet varför endre mår så bra....men ja tänker inte säga något :p |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Vizay
hihi jag vet jag vet jag vet varför endre mår så bra....men ja tänker inte säga något :p |
:crazy: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Endre
:crazy: |
hihihi kunde inte beskrivit det bättre själv ;) |
|
|
|
|