|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
För jag fyller 25!!!!!!!!
GRATTIS ! ! ! | *uppe än......*
GRATTIS då rå...  |
|
|
| RagingEskimo |
Hrm... nej jag är inte redan uppe - jag är fortfarande uppe.
...för att jag har tittat på min flickvänoch hennes vänner över en webcam när de blir kalaspackade och somnar på golvet.
Tja, vad säger man?
(nej, det är inte SÅ konstigt som det låter :eyes:)
ps. Ravesquad ska ju ha en gratuation också förstås. |
|
|
| King of Clubs |
Grattis i efterskott!
Jag är uppe för att jag har för mycket smörja att tänka på.. Och en massa nice musik att lyssna på.. :) |
|
|
| Misery |
faktum är att jag just gick upp. ja menar, jag vill ju inte missa bussen som står o väntar i köpenhamn, den bussen som ska ta mig till MayDay... ;) Så nu bär det av, till MayDay - Culture Flash... och jag måste erkänna att ja e ganska spänd, för det kommer nog vara fruktansvärt häftigt där... ;)
så... ha de så bra här hemma i sverige, jag tänker dock ha det bättre nere i tyskland... ;)
//Misery |
|
|
| Gaby |
| jag sov bort nåstan hela dan så nu kan jag inte sova...suck hur ska jag orka jobba imorrn? |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Gaby
jag sov bort nåstan hela dan så nu kan jag inte sova... |
Samma här... Valborg sabbade dygnsrytmen på nytt... |
|
|
| dbl |
| för att klockan bara e 22:07... alldeles för tidigt för att lägga sig |
|
|
| Aendy |
| För jag sitter med nån sketen uppgift att komma på fem spännande och roliga friidrottslektioner till imorgon... läs senare idag. Är månne stavhopp spännande nog? |
|
|
| SWE_TRANCE |
Har precis tankat ner lite nya livesets från http://djmixes2k.cjb.net/
Sitter å lyssnar igenom de lite snabbt...
Upp å jobba om 5h... :( |
|
|
| mindshooter |
Lyssnar på musik som vanligt :)
SWE_Trance har du fått mina PMs om servern? Kommer inte in på den.... |
|
|
| reveal |
du är iaf inte ensam om att lyssna på musik ;)
tog en slappe-dag idag, och gjorde ingenting, riktigt skönt ;) |
|
|
| dbl |
| vet inte varför jag e uppe... e hel trött, men känner inte för att sova bara... ingen bra musik har jag heller på dennadatorn |
|
|
|
|