|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| Är dum nog och har inte kommit till sängs än... ska ju upp tidigt imorrn å jobba :p |
|
|
| ScuL |
hehe.. jag med.
ska upp kl 7.45 :D |
|
|
| Virus |
| Länge sen jag skrev i den finaste av trådar... Jag e uppe och dyngrak och därmed på topp! |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
jag lider verkligen med dig, vara tvingad o vända på dygnet sådär pga dumma fester :p |
jaa uscha mej... jobbigt de där *dagens i-lands problem.. EHm *host* ;) |
|
|
| Sand Leaper |
Mmmf...får ikke sove :/
2 timer igjen før Kai Tracid @ Sensation Black er ferdig nedlastet...hmf. Får vel kjøre igang en Essential Mix til. Moshic 23.02.03 har jeg ikke hørt på en stund nå. |
|
|
| Glorie |
| nyss kommit hem från KK (Klubb Konkret) det var som vanligt bra :) men lite väl mkt folk och sen missbrukade de rökmaskinen oxå :S nåja... de var kul att träffa lite trancemänniskor från stan iaf :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
Sitter och programmerar ett helt nytt forum (typ detta vi har här) medans jag lyssnar på Exposure Festivalen. Denna kvällen har verkligen varit något extra...:)
Så "inte sova än inte.. ";) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kom just hem från Fokused WEEKENDER...
Var la sådär... Mycke progg... Men de va kul att träffa mindshooter, Gaby, Zamzon, Proximus och Amplifire |
|
|
| reveal |
jävla stockholmare som har nära till varandra :p
själv har jag varit uta "vanligt", men imorgon är det äntligen dags för schyst trance, [email protected] |
|
|
| Sand Leaper |
Ville bare si følgende:
MATT HARDWICK OG JOHN '00' FLEMING = TEH EN SHIZZAT
Takk for oppmerksomheten. |
|
|
| robstar |
Varför e jag uppe?
De kan ja tala om för dej!
www.multipoker.com
Svårt å slita sej, JÄVLIGT svårt! Nu e ja fast! :whip:
:tongue2 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har tamig fan vart bakis hela jävla dagen men nu mår jag bra.... men nu e jag inte trött för att sova :eyespop:
Ahh tur man har TV3 som visar mycke skit filmer om nätterna :gsmile: |
|
|
|
|