|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| jeremy1984 |
Hahahaha, såg nyss "Team America: World Police" :toothless
Har seriöst haft kramp i magen halva filmen :p |
|
|
| November |
| quote: |
och välkommen november ;) |
Ohh wee tackar igen :D |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Hahahaha, såg nyss "Team America: World Police" :toothless
Har seriöst haft kramp i magen halva filmen :p |
Såg också den igår! Jävligt bra film, den ska lätt ses ett flertal gånger till. Fick känslan av att jag missade en massa crazy detaljer som jag ska få upptäcka 3-4-5:e gången jag ser filmen.. :)
"America ... YEA!" ;)
(btw jag har sovit, är uppe 5 för att jag ska till jobbet :crazy: ) |
|
|
| CJ InterCity |
| la mig halv 2 men kunde inte somna pga F*CKING J*VLA FÖRKYLNINGEN så nu sitter jag här och njuter av Nu NRG - Freefall :) |
|
|
| St_Andrew |
| omg vad många som hade sömnproblem ikväll då :p |
|
|
| Amnezia |
fan va tungt de skulle va då å läga sig 4 å gå upp innan 8 för å lyckas lägga beslag på en hytt....galet:eyespop: har iaf en B-hytt 4pers nu..yay!!!! nu blire rajraj:wtf:
oh btw...välkommen till TA november,:toocool:
nehe..läggdags igen kanske...cia0.. |
|
|
| jofawe |
Team America är galen! :)
yea!!
November.. bara en varning.. tjejer när är väldigt uppskattade så du kanske lär få en hel del mail å sånt :P
Sök upp tråden "Hej jag är ny här..." så märker du :P |
|
|
| St_Andrew |
| så går jag o lägger mig med.. hehe.. hade ett skolarbete som var tveungen att gör aklart =) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hehe jupp är ett jävligt grymmt spel! :D Fast är jävligt svårt, speciellt om man inte har någon joystick!
har du klarat att få någe flygcertifikat?
|
Jag har fått flygcert som "private pilot", har endast gjort några lektioner på den andra nivån. Skaffar mig lite flygtimmar och rutin just nu :)
Håller på att få spelet till den nivå jag vill, med AI-flygplan och diverse Add ons med bättre grafik osv.
Jag har ingen joystick just nu heller, spelar med en vanlig handkontroll för tillfället (bättre än tangentbord iaf).
Ska köpa mig en riktig joystick så fort jag får råd, typ den här vore inte helt fel. Något dyr bara :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Team America är galen! :)
yea!!
November.. bara en varning.. tjejer när är väldigt uppskattade så du kanske lär få en hel del mail å sånt :P
Sök upp tråden "Hej jag är ny här..." så märker du :P |
Det är bra att du varnar för dig själv i tredje person ;) You bad stalker :D
Tror ni man e trött på jobbet idag :p Mysigt väder också :( |
|
|
| Chrill |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
omg vad många som hade sömnproblem ikväll då :p |
jaaa! här är en till.. Gick och la mig 23:00! men kunde inte sova och fick dåligt samvete för att jag inte läst en bok som skulle vara färdig tills idag när skolan börjar. Kunde inte sova så jag gick upp vid 2 och lästa ut den, kom i säng vid 3:gsmile: usch vad jobbigt det var när klockan börja tjuta vid 6:30 |
|
|
| Vizay |
| somnade vid 6tiden....satt hela kvällen å natten å lirade world of warcraft betan :D (herre jesus va addictive det spelet är) |
|
|
|
|