|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Varför e jag fortfarande vaken/uppe... för jag ska ringa min farsa nu som slutar jobbet kl. 23.06.... ska höra om jag får låna nån bil av han....
go natt på er alle barn |
|
|
| dbl |
för att klockan bara e 12.. man kan ju inte sova nu :)
mamma ringer snart också :) |
|
|
| Vizay |
| borde sova men jag väntar samtal ...kanske...e inte säker på om hon skulle ringa eller inte men ringer hon så e de på hemtelefonen å då måste jag svara illa kvickt...annars har jag ett gäng sur familj på mig :p |
|
|
| Aendy |
| för att jag har ångest över min C-uppsats. Viz, vill inte höra nått tonårsromantiskt kärleksdravel, if I ain´t getting some I don´t want to hear that the rest of the world is... |
|
|
| Aendy |
| För att jag lider av någon slags kombination av insomnia, ålderskris, ångest och kärleksbrist. Har redan sovit i några timmar men är "up & running" igen... Har match om 6 timmar... kommer nog inte vara så fokuserad till den. |
|
|
| Vizay |
| den där kombinationen låter extremt jobbig måste jag säga...får hoppas de går bra på matchen iaf aendy :) |
|
|
| Glorie |
....ingen aning.....dåliga vanor....ja ska sova nu iaf...
Gonatt alla söta tranceaddicts.
aendy, ålderskris? nu?? huuh |
|
|
| dbl |
| pga av en jävla helikopeter som e ute och flyger och alldrig kommer tillbaka.... grrr :whip: |
|
|
| Dioxys |
| så jävla mkt tankar i skallen som inte går bort :/ |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dbl
pga av en jävla helikopeter som e ute och flyger och alldrig kommer tillbaka.... grrr :whip: |
har du försökt med helikoptern nu igen? :p
Jag sitter uppe och lystnar på musik...då kan man sitta lääääänge |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
har du försökt med helikoptern nu igen? :p
Jag sitter uppe och lystnar på musik...då kan man sitta lääääänge |
hehe.... japp.. och eftersom den e så STOOORR så vill den aldrig stanna... hel jobbigt :D |
|
|
| mindshooter |
| jag tror att den va så liten att den flög iväg :p du skrev juh det :D |
|
|
|
|