|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| Ja du vet inte varför jag är uppe nu men....Ska nog sova... |
|
|
| Vizay |
har vart på rave hela natten.....fett bra drag.....galet slut man e nu....tror fan jag tog ut varenda liten uns av energi jag hade där :D
sitter å knaprar lite pepparkakor å klunkar oboy å ska strax sikta mot sängen
btw. dom va fett snåla i serveringen....tog 5 spänn för att fylla en flaska med vatten :/ |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
sitter å knaprar lite pepparkakor å klunkar oboy å ska strax sikta mot sängen
| Fan vizay.... så du har blivit sån.... du har trillat dit på att börja knapra pepparkakor.... Först Whitney Hustons överdos å nu de här...
:toothless |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan vizay.... så du har blivit sån.... du har trillat dit på att börja knapra pepparkakor.... Först Whitney Hustons överdos å nu de här...
:toothless |
jo ja vet det börjar bli illa....men det brukar va lugnt...ja menar det syns ju inte i drogtester så de e ju perfekta partydrogen :p |
|
|
| Gaby |
| KAN INTE SOVA!!!! SUCK!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| MiB |
| allmänt boring..ingen bra film ute heller som man kan somna till =( |
|
|
| reveal |
| har svårt att släppa setet... avb är kunglig |
|
|
| x-dream |
| Kom precis hem från en pokerkväll....Alldeles för mycket whiskey att dricka.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja va faaaaan
kom hem nu
fulll som en jävla kajja
ska dricka vatten till Green Velvet - La La Land (Zzino Vs Filterheads Mix)
.... stäng av fläkten eller vad fan de e som snurrar i taket
.... huuuu bAAAAA |
|
|
| OracaZ |
kom hem från News i uppsala som faktiskt blev en bra kväll...musiken blir aldrig bra när man är ute i sthlm/uppsala men det fanns fler brudar än killar...och tro det eller ej de såg bra ut...nästan alla...ni som va där ikväll vet vad jag snackar om :p
kanske borde gå o sova nu? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Huuuuvaligen... fan sitter å redigerar Lucia film... en kort kort version, fan va tid det tar... grrr :eyespop: |
|
|
| SWE_TRANCE |
...jag är SÅ fuller just nu, därför är jag uppe!
MEN jag har dragit med 8st MP3 skivor till polarn (efterfest) ALLTIHOP är bara trance, håller på att göra BACKUP av HD'n, inget roligt jobb...
Men det har sina fördelar...:disbelief |
|
|
|
|