|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| kom just hem efter att ha chillat lite med polarna på hallands nation, lite öl också såklart |
|
|
| SteveTranz4ever |
Suttit å chatta sent och fifflat med allt möjligt.... kommit på ett as coolt sätt att göra rörliga *gif bilder... :gsmile:
Natti |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
kommit på ett as coolt sätt att göra rörliga *gif bilder... :gsmile:
Natti |
hur då ?? =) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
kommit på ett as coolt sätt att göra rörliga *gif bilder |
Lätt fixat med Jasc Animation Shop!  |
|
|
| reveal |
*bump* :stongue:
hmm... måste lägga mig i tid idag... har blivit en hel del alldeles för sena kvällar på sistone
kan lyssna en kvart till iaf :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Just skannat in nya semesterbilder som jag fått idag från framkallningen... synd att man inte har ångest nu då och längtar tillbaks till det varma å sköna.... å allt lättklätt förstås |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan... Kunde ju inte somna förän klockan 4 typ... så nu har jag sovit 3 timmar och ändå är jag piggare än vanligt... Kan det ha gjort så mycke att jag somna framför TVn mellan 19-21 igår ? :eyespop: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Sitter uppe å chattar med Spoider över ICQ.... innan dess sett Signs... nu är det lägg dags :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Känner mig rätt ensam på denna tråd :p
fan va trött ja e... nu ska jag slagga |
|
|
| MiB |
gaaaaaaaaah jäla skit asså...
har bara analoga klockor i lägenheten hahahahah
titta på den o tänkte... hmmm halv sju.. hur länge har jag sovit hahahaha
så gick upp o käka o tittade på klockan på datorn...
HMMMMMMMMMMMMMMMMMM 06:30 och inte 18:30 hahahhahahaha
årets pris till mig va?!?!? =) |
|
|
| Vizay |
| tjae egentligen inte uppe utan tidigt uppe men igår lyckades jag med konststycket att inte gå å lägga mig utan va vaken hela natten.....fan va trött man e sen :D |
|
|
| King of Clubs |
Satt och skummade igenom den här tråden.. Den knäcker. Tycker det är kul hur samma fråga kan generera så många olika och diffusa svar.
Idag är jag uppe för att jag inte vet bättre. Och för att jag fastnat kraftigt för en låt som går på repeat:
Peter Bannister & Oli Beale - Heard It Through the Bassline |
|
|
|
|