|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan jag kommer nog aldrig att somna efter att ha sett "Ur Dream Grl" s sigh.
Jag kolla runt lite och hamna på denna thread, och fick syn på sighen i fråga...
Fan så osmaklig bild denna person har som sigh:whip: | '
OMG! :whip: :whip: |
|
|
| King of Clubs |
*kräks*
:whip: :sadgreen: :mad: |
|
|
| x-dream |
| :whip: :whip: :whip: omg holy .....Det var det värsta jag sett..... |
|
|
| Dj_ExOn |
| Va fan snackar ni om? Det är ju inget där:D Har ni tuggat piller eller? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Va fan snackar ni om? Det är ju inget där:D Har ni tuggat piller eller? | Vad dom prata och komenterade var mitt inlägg --->>>| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan jag kommer nog aldrig att somna efter att ha sett "Ur Dream Grl" s sigh.
Jag kolla runt lite och hamna på denna thread, och fick syn på sighen i fråga...
Fan så osmaklig bild denna person har som sigh:whip: |
Det var så att "Ur Dream Grl" hade en bild på en naken gammal kvinna med bävern i vädret som sigh, jag ville bara påvisa vilken skruvad ide det var av den personen ifråga att slänga upp den...
Tycker som inte en sån passar här... eller vad tycker du du ? |
|
|
| Dj_ExOn |
| Aha! hehe den är borta nu i allafall.. hahaha hon är nog skruvad:p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja ha å va fan gör man uppe sent igen då ? Kan inte slita mig till sängen för att orka upp i tid till jobbet.
Sista jag gjort nu för kvällen avr att kolla in Miserys nya låt, mycke bra faktiskt. Tycker du också ska kolla in den om du inte redan gjort det här http://www.tranceaddict.com/forums/...4642#post404642
Natti
......zzzzZZZZZzzzz..zzzZZzzz..zzzz.... |
|
|
| Misery |
tihi
(var tvungen :D) |
|
|
| Dj_ExOn |
| De va Loligt...mer.. trött!:rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag e vaken än och har sovit i natt men en kompis till mig är här nu och han har festat i 23 timmar, han e bara här för att låna dushen sen ska han vidare till nästa fest. Hur fan orkar han ? Inga droger här vill jag bara säga.
Själv var jag på Patricia igår. Fan dom kör ju bra trance där på stora golvet. Helskönt... Å mycke brudar...
Nu ska jag till fest i Solna :toothless
Ha de bra alle... |
|
|
| Dj_Activated |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jo...trance är speciellt....
Fan...igår tänkte jag..att jag INTE ska gå och lägga mig kl 1.00 för att jag sitter och lyssnar på trance.....så efter 00.00 så tänkte jag avsluta typ och precis när jag var klar så såg jag att Silverblue låten äntilgen hade släpts (låten vi väntat på i mer än en månad) och den är så JJÄÄÄÄÄÄÄVLA FEEET! (lägger upp den på min server om cirka 2 timmar).......så då var jag tvungen att lyssna på den 10 ggr och ladda hem mixarna....så jag gick och la mig kl 1.00 som vanligt och gick upp 7.00 som vanligt...jävla vrak....sover i skolan :p |
VAAA har de släppt en ny låt?? va heter den isåfall? :D |
|
|
|
|