return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 
varför är jag fortfarande uppe?
View this Thread in Original format
reveal
jo för att jag kan inte sluta lyssna på musiken... så fort en är slut så måste jag bara höra en till... "oj den låten måste jag höra" osv
nån som har som har samma "problem" ? ;)
Jre
skoja inte, jag kan ha värsta musik abstinensen!

tex om jag är bortrest så kan jag ligga och
dagdrömma låtar.

Sen när man kommer hem så får man spinna bort några
timmar så man kommer i balans igen :)

Tranceaddict now and Forever !

// Jre
Gaby
Det värsta är att jag går omkring och har musik i hjärnan hela tiden så ibland så börjar jag nynna högt... folk fattar inte riktigt det där så då och då blir lite konstiga blickar...
reveal
är det just med trance som det är så här? jag menar, jag tror inte att folk som lyssnar på pop eller så MÅSTE höra en låt till och en låt till hela tiden
mindshooter
Jo...trance är speciellt....
Fan...igår tänkte jag..att jag INTE ska gå och lägga mig kl 1.00 för att jag sitter och lyssnar på trance.....så efter 00.00 så tänkte jag avsluta typ och precis när jag var klar så såg jag att Silverblue låten äntilgen hade släpts (låten vi väntat på i mer än en månad) och den är så JJÄÄÄÄÄÄÄVLA FEEET! (lägger upp den på min server om cirka 2 timmar).......så då var jag tvungen att lyssna på den 10 ggr och ladda hem mixarna....så jag gick och la mig kl 1.00 som vanligt och gick upp 7.00 som vanligt...jävla vrak....sover i skolan :p
reveal
vilka låtar har silverblue gjort? jag har Step Back (4 mixar) och Do You Know (3 mixar)
mindshooter
Vet inte om dom släppt några fler än så....har inte hört den andra....är den bra "Do you know"?
reveal
Do You Know är SKITBRA!!!!!!!!! en av mina alltime-favoriter, helt klart, speciellt vocal extended remix

ska till skolan och göra lite fysiklabb nu, men när jag kommer hem så ska vi se till att du får den :)
x-dream
Kan lugnt säga att jag har samma problem.....Jag går ju upp ganska tidigt typ 0600 så ibland kan det bli så att man sitter framför datorn och lyssnar på musik fram till kl 0100-0200 ibland....

Man blir ju som ett vrak på jobbet ibland och alla tror att jag är grinig som fan på jobbet.....När man inte har fått sova tillräckligt...

Tur att man kan sova på rasterna.....
SWE_TRANCE
Känner igen symptomen... :)

Mindshooter..
Silverblue ->never heard of them..

Du sa att du skulle lägga upp dem på din server, vad är det för adress? ;)

x-dream
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Känner igen symptomen... :)

Mindshooter..
Silverblue ->never heard of them..

Du sa att du skulle lägga upp dem på din server, vad är det för adress? ;)


Ta dig en titt i music discussion där hittar du låten som pratar om.....
mindshooter
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Känner igen symptomen... :)

Mindshooter..
Silverblue ->never heard of them..

Du sa att du skulle lägga upp dem på din server, vad är det för adress? ;)


Jag syftade på mitt webspace hos telia....har en direkt libnk till låten i ***Direct DL of the week*** No.5 Threaden!

Reveal: Tack för låten..den va skitFET!
Lägger upp den på TA till söndag ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 
Privacy Statement