|
Loveparade 2006 - 15.07 - TRANCEADDICT FLOAT INFO (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| jp |
*ruft Bild-Zeitung an*
:D |
|
|
| Frank-HH |
from mennos seite:
Menno is applying together with tranceaddict.com for one of the starting slots. Menno de Jong will be playing back 2 back with Jonas Steur, combining as a very powerful duo representing the true Intuition sound. Kyau vs. Albert, Marc van Linden, DuMonde and Aly & Fila will join them on the float, so the stage is set for an international superstar Trance float at the Loveparade!
All of this can only happen with your vote!
So, go online at www.loveparade.net, register and vote for the tranceaddict.com float from the 24th of April onwards to bring Menno & Jonas to the Loveparade!
http://www.mennodejong.nl/
 |
|
|
| Kasperhauser |
| quote: | Originally posted by Frank-HH
from mennos seite:
Menno is applying together with tranceaddict.com for one of the starting slots. Menno de Jong will be playing back 2 back with Jonas Steur, combining as a very powerful duo representing the true Intuition sound. Kyau vs. Albert, Marc van Linden, DuMonde and Aly & Fila will join them on the float, so the stage is set for an international superstar Trance float at the Loveparade!
All of this can only happen with your vote!
So, go online at www.loveparade.net, register and vote for the tranceaddict.com float from the 24th of April onwards to bring Menno & Jonas to the Loveparade!
http://www.mennodejong.nl/ |
LOL, geil :) |
|
|
| nOXoNn |
| quote: | Originally posted by Frank-HH
from mennos seite:
|
Very good news!
Das heißt es gibt auch einen TA Floor aufer Lovebase? :eyes: |
|
|
| NetX |
| oops, so früh schon die infos raus :) |
|
|
| Tom Paris |
just three words:
oh my god |
|
|
| NetX |
| lineup ist in ordnung, oder? |
|
|
| darkstar |
| jo, dat muß rocken ;) |
|
|
| asdf |
| quote: | Originally posted by NetX
lineup ist in ordnung, oder? |
definitiv! Vielen Dank el General :) |
|
|
| Rockabye |
| quote: | Originally posted by NetX
lineup ist in ordnung, oder? |
aber sowas von :eyes: :eyespop: :eyes:
wir sollten uns mal langsam an ne Statue für Harald, Lunchy & co machen, damit die rechtzeitig zur Loveparade fertig ist! |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by NetX
lineup ist in ordnung, oder? |
Und wie!! :D :D :D
Viele Grüße
:) |
|
|
| Piotro |
| Ist den heute schon der 16. April? :toocool: |
|
|
|
|