|
המלצת סרטים (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
איך אתה יכול להגיד ש
UNDERWORLD
סרט טוב ?
לקחו את בלייד 2.. ממש את בלייד 2
והפכו אותו לחרא סרט
כאילו הסרט נחמד.. והיא כוסית
אבל וסלי סנייפס היה הרבה יותר מגניב
ואיפה אתה רואה מטריקס ? מטריקס היה אידיאולוגיה.. וזה הדבר שהכי חסר פה
בעיקרון אני נותן לו איזה 7 לסרט
דיי התאכזבתי בחלקים רבים |
|
|
| KrazyDJs |
לדעתי הסרט היה ממש נחמד..
והמטריקס, יש כמה נביונות לחקו תאת זה שם..באפקטים הכוונה
Drumline
סרט מלפני שנתיים נראה לי..
ידידה שלי אמרה לי להוריד ולראות..
סתם..:\ מעפנה כזה לדעתי..
לא התלהבתי.. |
|
|
| Scorchio |
הססססממממוווררראאאיייי האחחחחררררורווווווןןןןןןןן
נדיררר |
|
|
| warpedd_ |
underworld
באמת נחמד
סרט דיוידי קלאסי |
|
|
| YYoraYY |
אנדרוורלד סרט מושקע בשיא ומרתק
אממ אני יכול להעלות עוד שמות של סרטים שאני ממליץ אני מקווה שלא שמו אותם כבר...
פעולה
The.Savage.LIMITED.DVDRip.DivX-RAiDER
28.Days.Later.DVDRip.XViD-DMT
כל סרט שקשור בג'ט לי
קומדיה
Little.Nicky.DVDRip.DivX-ViRA טעות שלי :-> KosmiK-G8
Kung.Pow-Enter.the.Fist.DVDRip.DivX-DVL
Kangaroo.Jack.DVDRip.XViD-DEiTY
Scooby.Doo.The.Movie.FS.DVDRip.XViD-DEiTY
Slackers.DVDRip.XViD-ViTE
דרמה
Laurel.Canyon.DVDRip.XViD-XPD
Vanilla.Sky.DivX-ViTE |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הססססממממוווררראאאיייי האחחחחררררורווווווןןןןןןןן
נדיררר |
כן אחי,
ראיתי את זה לפני כמה ימים זה אחד הסרטים החזקים,
הייתי מגדיר אותו כארוך וחזק, עם טיפה נטיה שמאלה.
מה שבעיקר אהבתי בסרט זה את המסר של דבקות באידיאלים ובמסורת.
בימינו כמו שצח אמר, סרט עם תוכן הוא
נ-ד-י-ר |
|
|
| Segev |
הסמוראי האחרון באמת סרט חזק!!!
אדון ומפקד גם סרט טוב שווה לראות... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by YYoraYY
פעולה
Little.Nicky.DVDRip.DivX-ViRA
|
ממתי זה פעולה...?
דרך אגב מישהו פה ראה פעם לוכד החלומות..???
איזה סרט מטומטם נראה לי...
תאמת ראיתי אותו בבסיס ב-1 בלילה אבל עדיין
תמוה לאללה |
|
|
| KrazyDJs |
grind
סרט חביב כזה...
סתם בשביל להעביר ת'זמן, לא יותר.. |
|
|
| NyKoN |
אולי תמליצו על סרט פורנו טוב??
משהו נחמד
אולי זה ישן- אבל אושנס 11 סרט עננננננק
אחד הגדולים
:D |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
grind
סרט חביב כזה...
סתם בשביל להעביר ת'זמן, לא יותר.. |
אתמול ראיתי את הסרט וממש אהבתי אותו
Whos Your Daddy?
גם סרט טוב אהבתי מאד :] |
|
|
| Shahar |
גוטיקההההההההה !!!!!!
איזה סרט בנזונהההה!!!!
חובבבבבבהההההההה !!!!!! |
|
|
|
|