return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 
המלצת סרטים
View this Thread in Original format
MasterP
טוב ראיתי טרדים נפתחים על סרטים חשבתי למה שלא נפתח טרד סרטים, בעיקר על ביקורת סרטים

אז הנה הסרטים האחרונים שאהבתי ולמה

להרוג את ביל חלק 1 -
דוסקס כבר סרט פעולה שילוב של נמר דרקון ומטריקס

מטריקס 3
אני יודע שאנשים לא אהבו אני חשבתי שהסרט עונה על השאלות שעלו ב-2
וסה"כ סרט סבבה
לא מוצלח כמו הראשון ברור אבל סבבה

Mystic River
סרט חדש שראיתי לאחרונה סרט בן-זונה ממש איכותי סרט מתח עם עלילה מטורפת ממש מומלץ

אנשי המזימות
סרט חמוד ביותר עם טוויסט בסוף שאתה לא מצפה לו. ממש חמוד
itamarsan
אני מחזק את ההמלצה שלך על להרוג את ביל
שווה טעימה?!?!?!?!?
DJ_Yuval
ראיתי לא מזמן טומב ריידר 2 סרט ממש יפה
כדאי לראות!!
KrazyDJs
Scary Movie 3
סרט חמוד לאללה..
לא כמו הקודמים, אבל באמת נחמד..
פארודיה על
Signs
הצלצול
ויש בו גם קטעים קצרים שיורדים על סרטים אחרים [
[ לא זוכר תשמות :\ ]
KosmiK-G8
המשחק של ריפלי

מין המשך לסרט מלפני שנתיים בערך "הכשרון של מר ריפלי" שבו כיכב מאט דיימון

הפעם מראים את טום ריפלי כגון מלקוביץ שנים אחרי הסרט הראשון
סרט דרמה חמוד מאוד מומלץ לראות את הראשון למי שלא ראה
אני אהבתי מאוד את שני הסרטים
ronsh
ידידה שלי שיכנע אותי להוריד למחשב את הסרט - לגמור עם אהבה...

אני יגיד את זה בלשון עדינה -
פאקינג לא שווה את מבט של הקופאית הכוסית של הכרטיסים
מזל שראיתי את זה במחשב! ולא בזבזתי כסף בקולנוע

קיצר סרט בנות אחושרמוטא אני אישית כמעט נרדמתי...

לא מומלץ:mad:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
Scary Movie 3
סרט חמוד לאללה..
לא כמו הקודמים, אבל באמת נחמד..
פארודיה על
Signs
הצלצול
ויש בו גם קטעים קצרים שיורדים על סרטים אחרים [
[ לא זוכר תשמות :\ ]


ראיתי בפרומו שיורדים על הסרט 8 מייל... שבהתחלה אמינם מקיא
בקיצר הוא נכנס לשירותים ומקיא ויש שם מישהו
אהבתי את זה :)
TinkerbeL
Scary Movie 3

חובה!!!
זה נישמע כזה סרט טוב
חוץ מזה שה2 הקודמים גם היו טובים.............
וזה יוצא ב20.11
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by MasterP

מטריקס 3
אני יודע שאנשים לא אהבו אני חשבתי שהסרט עונה על השאלות שעלו ב-2
וסה"כ סרט סבבה
לא מוצלח כמו הראשון ברור אבל סבבה




הראשון היה כזה משעמםםםםם!!!!!!
בחיים לא הצלחתי לגמור לראות אותו בלי להירדםםם
והשלישי בנזונה.. חוץ משטריניטי מתה (מצטער למי שהרסתי ועוד לא ראה)
eXeTik
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
הראשון היה כזה משעמםםםםם!!!!!!
השלישי בנזונה..


אני רואה שהתנדבת לניסוי... לניסוי... לניסוי... לניסוי...

KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראיתי בפרומו שיורדים על הסרט 8 מייל... שבהתחלה אמינם מקיא
בקיצר הוא נכנס לשירותים ומקיא ויש שם מישהו
אהבתי את זה :)


וואלה צודק..
גם תקטע הזה שהוא עושה
freestyle battlle
כזה שם..
קטע ענק..

רק באסה שראיתי 75% מהסרט בלי כתוביות
הפסקתי באמצע, הלכתי לחבר
ושחזרתי כבר היו כתוביות לזה ברש
:D

EDIT
לפני שעה סיימתי לראות
SWAT
סרט חמוד
H.A.
אמנם עדיין לא יצא, אבל אחרי האכזה ממטריקס 3 אני מחכה בקוצר רוח לשר-הטבעות ה-3.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 
Privacy Statement