|
המלצת סרטים (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
אפקט הפרפר
סרט טוב מאוד..עדיין יש לי פלאשבקים ממנו...
לא ממש מפחיד..
רעיון ענק לסרט...
8\10 |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אפקט הפרפר
סרט טוב מאוד..עדיין יש לי פלאשבקים ממנו...
לא ממש מפחיד..
רעיון ענק לסרט...
8\10 |
הוא סרט ממש חמוד וראיתי אותו עם תרגום לטורקית אבל סרט ממש חמוד לאללללה!!!!
אמממ אני ממליץ ללכת על הכול 2 נישמע חמוד ביותר.... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אפקט הפרפר
סרט טוב מאוד |
סרט לא רע בכלל...
איימי סמארט שווה ! |
|
|
| Sniper |
טוב אז ראיתי שתי סרטים לאחרונה
היום שאחרי מחר
טרויה
טרויה סרט ממש ממש ממש טוב!!!! אני אהבתי זה סטייל גלדיאטור, אבל לא מספיק טוב כמו גלדיאטור
בכל אופן מומלץ לקולנוע.
היום שאחרי מחר ממש על הפנים לא אהבתי ביכלל סרט מפגר כזה שילוב של
טויסטר, ארמגדון, והיום השלישי
בכל אופן יש רק דבר אחד טוב שם
שהבלאגן מתחיל על ההתחלה לא כמו בארמגדון שאחרי שעתיים רק מתחילים ליפול מטאורים והורסים את העולם |
|
|
| yaman |
עומדים ליפול עלינו בשעה טובה הקיץ הזה עוד מלא סרטים
בלייד 3
המעניש
ספיידרמן 2
ועוד
תתקינו קוויק טים ןלכו לאתר של אפל שם תיראו את הטריילרים של הסרטים שיגיעו בעוד זמן מה |
|
|
| m0sh |
טרויה די מאפן
יחסית להפקה המאסיבית
שינו את הסיפור לגמרי ועושה ממנו בלה
עיצבן אותי אחוש
אבל עדיין סרט מושקע
לא מתקרב לגלדיאטור
בימוי פשוט גרוע
6.5-7/10
סרטים ברמה
21 גרם
בן זונה!
בימוי ועריכה אדירים וסאונדטראק ברמה
אותי זה ריגש
וכמובן משחק מעולה
ראיתי עוד כמה סרטים לאחרונה שאני לא זוכר
eurotrip
סרט אחושילנג מצחיק ובאותו צורה מטומטם אש
אבל שווה לראות בשביל הצחוקים
scotty doesnt knowwwwwwwwww that fiona and me... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by m0sh
21 גרם
בן זונה!
בימוי ועריכה אדירים וסאונדטראק ברמה
אותי זה ריגש
וכמובן משחק מעולה
|
דווקא לא אהבתי...
גם ראיתי לפני שבוע את
להרוג את הליידי,
חמוד אבל לא יותר מדי שווה
יותר סרט לקחת בדיוידי |
|
|
| m0sh |
אתה סתם מאפן
בטח לא הבנת מה הולך או זה לא מושך אותך סגנון כזה
;p |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by yaman
עומדים ליפול עלינו בשעה טובה הקיץ הזה עוד מלא סרטים
בלייד 3
המעניש
ספיידרמן 2
ועוד
תתקינו קוויק טים ןלכו לאתר של אפל שם תיראו את הטריילרים של הסרטים שיגיעו בעוד זמן מה |
העניש כבר יצא לאקרנים לידיעתך
בלייד 3 ??? מוזר אני לא שמעתי על זה.
בכל אופן אם זה יהיה סטייל בלייד 2 אז אין כ"כ מה להתלהב
כאילו היה סרט טוב אבל כזה שקוף, 1 היה בן זונה
ספיידרמן 2 צריך להיות ענק! |
|
|
| KrazyDJs |
כל הזין
אין מידע על Residnet Evil 2
אני מת שיצא
אמרו בקיץ 2004
הלוואי ויצא..
אמור להיות סרט פצצה
במיוחד שהשאירו את הסוף של 1 פתוח כזה.. |
|
|
| yaman |
הנה כמה סרטים שיצאו בקרוב למסכים
הצצה ראשונה
Ocean's Twelve - Release Date: 12/10/2004
Alien vs. Predator - Release Date: 08/13/2004
Resident Evil: Apocalyspe - Release Date: 09/24/2004
King Arthur - Release Date: 07/07/2004
The Chronicles of Riddick - Release Date: 06/11/2004
Star Wars: Episode III - Release Date: 05/19/2005
xXx2 - Release Date: 00/00/200?
Alexander - Release Date: ??/??/2004
Fahrenheit 9/11
Before Sunset - Release Date: 07/02/2004
The_Bourne_Supremacy - Release Date: 07/23/2004
I Robot - Release Date: 07/16/2004
כמובן שיש עוד |
|
|
| markfeldman |
| quote: | סרטים ברמה
21 גרם
בן זונה!
בימוי ועריכה אדירים וסאונדטראק ברמה
אותי זה ריגש
וכמובן משחק מעולה
ראיתי עוד כמה סרטים לאחרונה שאני לא זוכר
eurotrip
סרט אחושילנג מצחיק ובאותו צורה מטומטם אש
אבל שווה לראות בשביל הצחוקים
scotty doesnt knowwwwwwwwww that fiona and me... |
ואללאק "21 גרם" סרט ע נ ק !!!
ראיתי אתמול את "מיסטיק ריבר" גם עם שון פן והוא פשוט מוכיח לי שהוא שחקן נערץ !
בקשר ל"יורוטריפ" - אין ספק שמדובר בסרט עילג משהו אבל הגירסה הלא מצונזרת בהחלט עושה לי את זה.
חוץ מזה שתמיד נחמד לראות סרטים על נוף אירופאי (בדגש על אמסטרדמי...) |
|
|
|
|