|
המלצת סרטים (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by princess cc
פייייי יפה לכם לוקחים אותכם לסרטים כאלה מטעם ב"ס
בתקופה שלי, ראינו את "שיער" באולם ספורט:D |
לפני שבועיים שסגרתי שבת בבסיס הקרנו לחיילים באולם הפלוגתי בבסיס את קיל ביל 1 ואז מיד אחרי את קיל ביל 2... חבר שלי סיפק את הסרטים... אני דאגתי לכל השאר
העיקר החיילים היו מבסוטים :D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראיתי לפני טיפה פחות משבועיים הטינה בסינמה סיטי
סרט מוזר כזה... יש לא מעט קטעים מצחיקים, אין קטעים מפחידים, ויש ילד אחד מאוד מאוד מכוער בשם טושיו!! :rolleyes: |
סעמק איזה סרט הזוי! כל שניה מופיעה דמות חדשה לא מבינים מה הולך..
מפה לשם זה מראה סצינות מהעבר.. מהווה מהעתיד.. בלאגן אחושרמוטה וגם בהמשך הסרט שכיביכול מחברים את כל החלקים עדיין לא קולטים מה הלך שם!
לסרט פורנו יש עלילה יותר מובנית מהסרט הזה..
על הפנים.. וכל שניה יש קטע שהולך להבהיל.. קיצר חרא סרט.. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראיתי לפני טיפה פחות משבועיים הטינה בסינמה סיטי
סרט מוזר כזה... יש לא מעט קטעים מצחיקים, אין קטעים מפחידים, ויש ילד אחד מאוד מאוד מכוער בשם טושיו!! :rolleyes: |
סעמק איזה סרט הזוי! כל שניה מופיעה דמות חדשה לא מבינים מה הולך..
מפה לשם זה מראה סצינות מהעבר.. מהווה מהעתיד.. בלאגן אחושרמוטה וגם בהמשך הסרט שכיביכול מחברים את כל החלקים עדיין לא קולטים מה הלך שם!
לסרט פורנו יש עלילה יותר מובנית מהסרט הזה..
על הפנים.. וכל שניה יש קטע שהולך להבהיל.. קיצר חרא סרט.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
סעמק איזה סרט הזוי! כל שניה מופיעה דמות חדשה לא מבינים מה הולך..
מפה לשם זה מראה סצינות מהעבר.. מהווה מהעתיד.. בלאגן אחושרמוטה וגם בהמשך הסרט שכיביכול מחברים את כל החלקים עדיין לא קולטים מה הלך שם!
לסרט פורנו יש עלילה יותר מובנית מהסרט הזה..
על הפנים.. וכל שניה יש קטע שהולך להבהיל.. קיצר חרא סרט.. |
הקטע עם הסרט פורנו נכון בהחלט :)
אבל עדיין... חוץ מהקטע שהסוף גרוע לאללה זה לא כזה נורא :wtf: |
|
|
| FreaKaZoid |
תכלס הטינה זה סרט בסדר בשביל הדי וי די וגם כן מורד!!! אין טעם לבזבז עליו 35 בקולנוע או 23 בבלוקבסטר... ד"א המלצה לראות תטינה פעם ראשונה עם חברים ואז להכיר את כל הקטעים ואז להביא בחורה ואז אתה לא קופץ כל שנייה והיא מקפצת לה... את ההמשך אתם יודעים.
;] |
|
|
| FreaKaZoid |
תכלס הטינה זה סרט בסדר בשביל הדי וי די וגם כן מורד!!! אין טעם לבזבז עליו 35 בקולנוע או 23 בבלוקבסטר... ד"א המלצה לראות תטינה פעם ראשונה עם חברים ואז להכיר את כל הקטעים ואז להביא בחורה ואז אתה לא קופץ כל שנייה והיא מקפצת לה... את ההמשך אתם יודעים.
;] |
|
|
| Shahar |
אה אתה עוד בימים שאתה צריך סרט בשביל שהיא תקפוץ?
:D |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by yaman
מטריקס רילודד
|
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Shahar
אה אתה עוד בימים שאתה צריך סרט בשביל שהיא תקפוץ?
:D |
חחח יא פיכי הוא רק בן 15 |
|
|
| KrazyDJs |
Blade : Trinity
וואלה סרט משו אש...
מת על ווסלי סנייפס..
"I was born ready mother******"
:nervous: :eyespop:
בכל מקרה OST נחמד מאוד...
דוגרי הסרט הוא משהו כמו שעה וחצי..
עד שמגיעים לאקשן האמיתי, כמו בכל סרטי בלייד - לוקח משו כמו שעה וקצת...
אבל ככה או ככה בהחלט סרט בן זונה...
אני מניח שהוא האחרון ב"טרילוגיה"..
ולמי שלא יודע הערפדים הרעים מעירים את דרקולה..
ובלייד צריך לזיין לו ת'צורה..
זה הסרט בעיקרון :) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
Blade : Trinity
וואלה סרט משו אש...
מת על ווסלי סנייפס..
"I was born ready mother******"
:nervous: :eyespop:
בכל מקרה OST נחמד מאוד...
דוגרי הסרט הוא משהו כמו שעה וחצי..
עד שמגיעים לאקשן האמיתי, כמו בכל סרטי בלייד - לוקח משו כמו שעה וקצת...
אבל ככה או ככה בהחלט סרט בן זונה...
אני מניח שהוא האחרון ב"טרילוגיה"..
ולמי שלא יודע הערפדים הרעים מעירים את דרקולה..
ובלייד צריך לזיין לו ת'צורה..
זה הסרט בעיקרון :) |
אפרופו בלייד...
היום בייס 2 יהיו 2 הפרקים הראשונים של בלייד....
אני הולך לקבל המון הנאה!!! אחד הסרטים האהובים עליי!!!
הראשון והשני שניהם פשוט מטורפים!!!
ומוזיקה - מזכירה את התקופה שבה הייתי שומע
WARP BROTHERS :rolleyes:
אה ועוד משהו:
בהנחה שבעוד כשנתיים אמור לצאת למסכים שרק 4 אני לא אתפלא אם יביימו עוד פרק נוסף של בלייד או אפילו 2... :) |
|
|
| Sniper |
חזרתי עכשיו מהצלצול 2,
למזלי לא שילמתי לראות את הסרט, בגלל המבצע הזה של סלקום..
קיצר סרט הכי מפגר, והמשך ממש גרוע לסרט טוב..
בקושי יש קטעים מפחדים.. בקיצר חרא סרט
לא שווה שקל, ויותר מזה - לא שווה להוריד אותו בכלל באיכות הכי גרוע שרק קיימת בכל הרשת..
-10/10
אחד הגרועים |
|
|
|
|