|
המלצת סרטים (pg. 62)
|
View this Thread in Original format
| FreaKaZoid |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אם אתה אוהב את אדוארד נורטון, ממליץ לך לבדוק את:
THE 25TH HOUR |
לא כל כך אוהב אותו אבל המשחק שלו באמריקה אקס היה המשחק הטוב ביותר שראיתי וגם העלילה מעולה
אבל בכל זאת תודה על ההמלצה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
אוקי .. סרט מ- 1998
Fear and Loathing in Las Vegas.nfo
"פחד ותיעוב בלאס וגאס"
עוד לא יצא לי ליראות אותו הוא אצלי על המחשב .. אבל לפי מה שהבאנתי יש שם קטע שלקחו אותו לאיזה טראק פסיכודאלי
הסרט מדבר על איזה שני אנשים שנוסעים באוטו מפוצץ מסמים בלאס וגאס ..
אנשים שראו אותו המליצו לי בחום :) אם יש לכם לאן להעלות יש מצב שאני יעשה את זה :) |
עוד סרט ששחכתי להוסיף לרשימה של "סרטים שצריכים לראות"..
תודה ;) |
|
|
| m0sh |
טוב סתם אתמול עברתי על סרטים שיש לי וזה חורים בהשכלה למי שלא ראה עדיין
המלצתי עליהם נראה לי פעם אבל הנה שוב
Donnie Darko
Interstate 60
City Of GOd
שלושה סרטים חובה
להשיג כמה שיותר מהר
בקשר לסרטים חדשים
אז דרכים צדדיות זה סרט דרמה איכותי מאד עם משחק יפה מאד.
רק עכשיו ראיתי מיליון דולר בייבי (לפני כמה ימים) ובהחלט הגיע לסרט הזה אוסקר...יותר טוב מהטייס |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
עוד סרט ששחכתי להוסיף לרשימה של "סרטים שצריכים לראות"..
תודה ;) |
תן ת'רשימה אולי גם אני אצטרך ליראות משהו משם |
|
|
| KrazyDJs |
Eternal Sunshine of The Spotless Mind
וואו. איזה סרט הזוי, מרתק ונהדר.
ג'ים קאררי שלא יצא לי לראות אותו מככב כשחקן דרמה, מביא אותה במשחק מעולה.
סרט מטורף, מלא טוויסטים והזוי לאללה. לא רוצה להרוס לאף אחד, אז לא ניכנס לפרטים על הסרט, אבל בהחלט סרט ששווה צפייה, וזה עוד בא מאחד שלא מתחבר לסרטי דרמה בד"כ.
זאת הרשימה.
כן, אני מעפן שלא ראיתי את רוב הסרטים האלו.
בנוגע לפייט קלאב, ראיתי, אבל אני חייב לראות שוב
The Hunt For Red October
סרט מעולה שהיה בטלוויזיה לפני שבועיים, אבל לא הספקתי לראות אותו כולו..
אמ, זהו אני מניח ;) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
Eternal Sunshine of The Spotless Mind
וואו. איזה סרט הזוי, מרתק ונהדר.
ג'ים קאררי שלא יצא לי לראות אותו מככב כשחקן דרמה, מביא אותה במשחק מעולה.
סרט מטורף, מלא טוויסטים והזוי לאללה. לא רוצה להרוס לאף אחד, אז לא ניכנס לפרטים על הסרט, אבל בהחלט סרט ששווה צפייה, וזה עוד בא מאחד שלא מתחבר לסרטי דרמה בד"כ.
|
אחלה סרט |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | Eternal Sunshine of The Spotless Mind |
זוועה ! |
|
|
| KrazyDJs |
Hide and Seek
משחקים נסתרים, סרט מתח-אימה, הזוי ומוזר...
בעיקרון סיפור על אבא פסיכולוג, אמא שנהרגה ובת עם תסביכים...
לא יכול לגלות יותר מזה כי זה די יכול להרוס את הסרט
בכל מקרה הילדה בסרט, בכל מיני קטעים, נראית כמו איזה זומבי יצור מהתחת..
אבל נסלח לה על זה, בעיקרון אחלה סרט...יחסית הרבה קטעים מפחידים...וחלק מהם די מצחיקים
ולמה שכבר ראה...
Marco ? Marco ? Marco ? *door opens* Polo *boom* :haha:
Snatch.
סרט משנת 2000. יצא לי רק עכשיו לראות.
סרט אחד החזקים שראיתי.
מכניס בתוכו כמה סיפורים שסובבים אחרי יהלום אחד...
רוב הסרט מתרחש בלונדון, ככה שיש את המבטא האנגלי המצחיק לכל אורכו..
בראד פיט משחק בסרט צועני מוזר כזה
:wtf:
לא חסרים בו גם קטעים שצחקתי בהם...בהחלט סרט נחמד :)
EDIT
מישהו ראה פרומואים לסרט Madgascar (http://imdb.com/title/tt0351283/) ?
סרט מצוייר חדש מהיוצרים של שרק ושארק טייל.
רק לפי ה"בקרוב" אתמול בקולנוע אני חושב שזה הולך להיות אחד הלהיטים...
פשוט הרג אותי..מחכה לו בטירוף עכשיו..
גם Ice Age 2 מאותו סיגנון אמור להיות חזק..
ו Batman Begins
לפי מה שהבנתי גם אמור לצאת השנה...בכלל להיט.. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
Snatch.
סרט משנת 2000. יצא לי רק עכשיו לראות.
סרט אחד החזקים שראיתי.
מכניס בתוכו כמה סיפורים שסובבים אחרי יהלום אחד...
רוב הסרט מתרחש בלונדון, ככה שיש את המבטא האנגלי המצחיק לכל אורכו..
בראד פיט משחק בסרט צועני מוזר כזה
:wtf:
לא חסרים בו גם קטעים שצחקתי בהם...בהחלט סרט נחמד :)
|
אז עכשיו אתה גם צריך לראות את
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
שזה בערך דומה, ונראה לי עם אותם שחקנים פה ושם
ועוד סרט, שמזכיר קצת את הסגנון הזה,
אבל כנראה ראית כבר
כי זה אחד הסרטים הכי טובים שיצא לי לראות
City Of God
חובה חובה חובה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Flotser
אז עכשיו אתה גם צריך לראות את
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
שזה בערך דומה, ונראה לי עם אותם שחקנים פה ושם
ועוד סרט, שמזכיר קצת את הסגנון הזה,
אבל כנראה ראית כבר
כי זה אחד הסרטים הכי טובים שיצא לי לראות
City Of God
חובה חובה חובה |
lock, stock...
זה ברשימה של "סרטים שצריכים לראות"..
אם אני זוכר נכון, כבר יש לי את זה על המחשב..רק צריך קצת זמן לראות..
וכן, ראיתי עיר האלוהים...סרט ענק... |
|
|
| Sm0keMachine |
איזה קטע בדיוק ראיתי את לוק סטוק ושני קנים מעשנים היום!
סרט מעולה..
מומלץ מאוד..
מאוד דומה לסרט "סנטצ'".. גם רב השחקנים מ"סנטצ'" משחקים בו... |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
איזה קטע בדיוק ראיתי את לוק סטוק ושני קנים מעשנים היום!
סרט מעולה..
מומלץ מאוד..
מאוד דומה לסרט "סנטצ'".. גם רב השחקנים מ"סנטצ'" משחקים בו... |
יא סטלן זה כל הקטע...לוק סטוק סרט יותר ישן מסנטצ'... |
|
|
|
|