return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 
המלצת סרטים (pg. 4)
View this Thread in Original format
nFaivel
ראיתי עכשיו את מת לצעוק יאוו אין לי מושג
על מה אתם מדברים!
הסרט מצחיק אכו שרמוטה!!!
אין אני השתנתי כל הסרט!:haha: :haha: :haha:
Segev
S.W.A.T
סרט פעולה מצויין למי שאוהב את כל הקטע הזה של יחידות ומבצעים :D
warpedd_
quote:
Originally posted by Segev
S.W.A.T
סרט פעולה מצויין למי שאוהב את כל הקטע הזה של יחידות ומבצעים :D


חרא סרט
nFaivel
quote:
Originally posted by warpedd_
חרא סרט


כן אמרו לי הכל דיבורים ורק איזה עשר דקות יש פעולה...:rolleyes:
KrazyDJs
MatchStick Men
סוף קצת לא מובן
אבל סרט די טוב..

ניקולס קייג' עשה עבודה טובה בסרט..

נחמד כזה לראות שמשעמם..
לא רציני יותר מדי..

עלילה באמת טובה
אבל כמו שאמרתי - סוף די מסובך ולוקח [ לי לקח ] קצת זמן להבין אותו
Shahar
מת לצעוק ענקקקקקקקקקקק!
היינו אני חבר ושתי בנות ופעמיים רצו להעיף אותנו על בלאגן אבל היה ענקקקקק אהבתי שהוא התעורר ונכנס במנורה פעמיים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ושהראפר הקיא על ההוא בשירותים ועם האף של מייקל גקסון ועוד..... כל הסרט בכיתי מצחוק אלוהיםםםםםם
ורועי זה עוד לא יצא...
אני מחכה שיצא לדיוידי אני ישר קונה
warpedd_
יש סרט נחמד שנררא אהבה זה כל הסיפור

די סרט בנות אבל הוא די זורם
Shahar
קודם כל.....
הייתי אתמול בימ"מ... סרט בנזונההה !! מי אמר פה שהוא לא טוב??? נכון שהבלאגן לא מתחיל בהתחלה וסבבה אבל הסרט בן זונה ותכלס סרט טוב אין מה להגיד
עכשיו לפחות אני חושב שעם אנשים כאלה אחי מתאמן שהיחידה שלו באימונים בחו"ל :)

מישהו מחכה לשר הטבעות ?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
מישהו מחכה לשר הטבעות ?


דה...
Shahar
חחחח זה לא כזה דהההה.
מלא חברים שלי לא סבלו את זה כי זה מסובך להם או ארוך
שלא נדבר על ידידות...
אבל יש כמה חברים בודדים שחולים על זה וחלק מהם רוצים ללכת להקרנה של כל ה 3 סרטים ברצף...
מיייייייייייי ילך לזה.....

DjChook
תשמע שר הטבעות עלילתית מדהים
והכל בו טוב


SWAT
סרט חמוד
לא יותר מזה
הסוף שלא גרוע צפוי לא מותח ולא כלום
ADiSH
ראיתי את אדון ומפקד אתמול..
סרט נחמד אבל לא משהו
כמעט אין אקשן, ואין שום דבר מיוחד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 
Privacy Statement