|
המלצת סרטים (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מיכאל עליך לא הייתי מאמין.. ככה הולך עם הביקורות ?
מה זה משנה . או שאתה אוהב או שאתה לא
עוד מעט מגיע הסרט החדש של הילארי.. אני כולי בהתגרשות
הורדדתי את הדיסק החדש שלה
השיר מהסרט שם
FLYYYYY
שיר מדהיםםםםםםםםםם
אהה כן, רועי השרירן היה אצלי ;) |
|
|
| Shahar |
תקרא פה את התגובות ותראה...
סרט ממש טוב לדעתי |
|
|
| princess cc |
"אולי נתנשק"
קצת קיטש אבל חמוד לאללה!
סיפור אהבה בין פקיסטני מגלזגו לבין קתולית לבנה,
כמובן שהסביבה מתנגדת לקשר...
משחק מעולה, יש קטעי הומור, אמנם מעט אבל חזקים
זהו... מומלץ |
|
|
| KrazyDJs |
הטורף נגד הנוסע השמיני..
או שזה בגלל שאני לא ראיתי את הנוסע השמיני בכלל..
או שזה בגלל שזה פשוט סרט גרוע..
אבל זה סרט גרוע :D
יצאנו 6 אנשים..אף אחד מאיתנו לא אהב את הסרט..
פשוט מעפן בצרורות..
כבר היה מעדיף ללכת ל"משפחת סופרעל" :wtf: |
|
|
| Shahar |
חרא סרט אליאן
ראסמי כמו בצילצול
הלכנו היינו 2 מכוניות שם יעני מלא אנשים לא תגידו 2-3
יוצאים מהסרט כל אחד כזה משחק אותה הבין תסרט
חבר שלי מתחיל לשאול שאלה אפחד לא עונה פתאום כולם מבינים שאפחד לא הבין תסרט חחחחח |
|
|
| princess cc |
אני אף פעם לא אהבתי ת'נוסע השמיני
וראיתי את כל הסדרה...
סתם! ראסמי לא הייתי משלמת כרטיס על זה |
|
|
| Rising |
"סלולר"
סרט בן זונה ראיתי אתמול...
סרט פעולה טיפה מתח.. עם תוספת של הומור ממש אהבתי
רעיון מקורי..
למרות שהיו קטעים מעט צפויים
:) |
|
|
| Viber |
טוב עזבו אותכם שטויות...
מי ראה הסנדק2 אתמול?
איזה סרט בן זונה,לא הכי בן זונה שיש אבל יותר טוב מאחד ואהבתי. |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Viber
טוב עזבו אותכם שטויות...
מי ראה הסנדק2 אתמול?
איזה סרט בן זונה,לא הכי בן זונה שיש אבל יותר טוב מאחד ואהבתי. |
אני ראיתי..
אחד החזקים שיש
אם כבר בפשע עסקינן..
הדרך לפדרישן סרט ענקק לדעתי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אתמול גם היה בערוץ הקולנוע הישראלי ביס את האסקימו לימון החדש...
מראים שם את העסק של מירי בוהדנה
:eyespop: :eyespop: |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אתמול גם היה בערוץ הקולנוע הישראלי ביס את האסקימו לימון החדש...
מראים שם את העסק של מירי בוהדנה
:eyespop: :eyespop: |
עסק = שתי שקיות שוקו חבל"ז |
|
|
|
|