|
המלצת סרטים (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DJ-NoN-S7oP
הראשון היה כזה משעמםםםםם!!!!!!
בחיים לא הצלחתי לגמור לראות אותו בלי להירדםםם
והשלישי בנזונה.. חוץ משטריניטי מתה (מצטער למי שהרסתי ועוד לא ראה) |
לא שמעתי את זה לא שמעתי את זה לא שמעתי את זה לא שמעתי את זה....:eek: :eek: |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
לא שמעתי את זה לא שמעתי את זה לא שמעתי את זה לא שמעתי את זה....:eek: :eek: |
הוא סתם עובד עלייך
היא לא יכולה למות היא דמות מפתח! |
|
|
| TinkerbeL |
כל מי שהולך לראות השבוע "מת לצעוק 3" (שונאת את התרגום של זה)
תראו לפני
סיינס
הצלצול
מטריקס 2
8 מייל
והאחרים
מי שיודע על עוד סרטים שזה מבוסס עליהם שיודיע |
|
|
| Hell_Copter |
אני אישית רוצה לראות את זה...
את המת לצעוק 3...
ובדיוק עכשיו ראינו אצל חן את הסרט הצלצול
סרט מצחיק בהחלט!!
ובראסמי... אחד הטובים יותר שראיתי!! |
|
|
| DJ_Yuval |
מת לצעוק 3 צריך להיות ענק
רק הטריילר קרע את הקהל לפני שהתחיל מטריקס:)
אני כמעט בטוח ילך לראות בבכורה ביום חמישי
הודעה 500?!:eyespop: |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
| quote: | Originally posted by arik
הוא סתם עובד עלייך
היא לא יכולה למות היא דמות מפתח! |
סורי.. אבל זה נכון:( |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by DJ-NoN-S7oP
סורי.. אבל זה נכון:( |
אם כבר אישרת
כן היא מתה
בסצינה ארוכה שבה היא מתבכיינת ואומרת לניאו כמה היא אוהבת אותו
אבל רוב הסרט היא חיה |
|
|
| warpedd_ |
יש כמה סרטים שאוטוטו מגיעים שווה לחכות
שר הטבעות 3 ..
scary movie 3
לפי הטריילר נראה ממש מצחיק
בדיחות על סיינס רינג מטריקס ועוד כל מני
stuck on you
איזה קומדיה מצחיקה על איזה שתי אחים שנולדו מחוברים אחד לשני
master and commander
סרט שנראה ממש עצבני
עם ראסל קרואו בתפקיד קפטן של ספינת מלחמה במאה ה18-19 ככה לא ברור
הרבה שיגועים
משחק המושבעים
הרבה שחקנים מצויינים צריך להיות סרט חזק
spiderman 2
עוד חודשים ככה ההמשך
הפעם הבחור הרע זה הדוקטור עם הזרועות לא זוכר איך קוראים לו
וקיל ביל כמובן לכל מי שעוד לא ראה אותו
סרט מטורף רק חבל שהוא קטוע
עד מתי..
:p |
|
|
| DjChook |
עזבו אותכם
שוחררו הצהרות שמוצאים המשך לשודדי הקאריבים (לקח לי זמן לתרגם מאנגלית) והוא יצא ב 2005 (אחחח הפזמ ידפוק)
ו XMEN 3
יצא ב 2006 :)
השאלה אם אני אזכה לראות אותו באזרחות |
|
|
| KrazyDJs |
dumber & dumberer - when harry met lloyd
סרט נחמד לאללה..
מצחיק..
אבל לא כמו הרקאשון..
ותומר..ההוא עם הזרועות זה אוקטופוס אני חושב.. |
|
|
| DjChook |
כן זה באמת סרט עם קטעים שנונים אבל בתכלס סרט מטומטם
אני חייב להגיד אחרי שראיתי אתמול את
BAD BOYS 2
ש
מה ?!?! מה ?!
כאילו הסרט נחמד.. אבל ארוך מדי, וגם... לא מעניין
ציפיתי להרבהההה יותר |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני חייב להגיד אחרי שראיתי אתמול את
BAD BOYS 2
ש
מה ?!?! מה ?!
כאילו הסרט נחמד.. אבל ארוך מדי, וגם... לא מעניין
ציפיתי להרבהההה יותר |
ראסמי...
ראית אותו איזה פעמיים
וזה מזה מעצבן שהוא ארוך :\
שעתיים ומשהו..
ומרחו פשוט את כל העלילה, וזה כבר מתחיל לשעמם אחרי שעה וקצת..
אפילו שאתה חייב להסכים איתי שהקטע האחרון עם הבאגי הקטן הזה שמתפוצץ פשוט ענק :D :) :D |
|
|
|
|