return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 
המלצת סרטים (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
הראשון היה כזה משעמםםםםם!!!!!!
בחיים לא הצלחתי לגמור לראות אותו בלי להירדםםם
והשלישי בנזונה.. חוץ משטריניטי מתה (מצטער למי שהרסתי ועוד לא ראה)


לא שמעתי את זה לא שמעתי את זה לא שמעתי את זה לא שמעתי את זה....:eek: :eek:
arik
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
לא שמעתי את זה לא שמעתי את זה לא שמעתי את זה לא שמעתי את זה....:eek: :eek:

הוא סתם עובד עלייך
היא לא יכולה למות היא דמות מפתח!
TinkerbeL
כל מי שהולך לראות השבוע "מת לצעוק 3" (שונאת את התרגום של זה)
תראו לפני
סיינס
הצלצול
מטריקס 2
8 מייל
והאחרים


מי שיודע על עוד סרטים שזה מבוסס עליהם שיודיע
Hell_Copter
אני אישית רוצה לראות את זה...
את המת לצעוק 3...

ובדיוק עכשיו ראינו אצל חן את הסרט הצלצול
סרט מצחיק בהחלט!!
ובראסמי... אחד הטובים יותר שראיתי!!
DJ_Yuval
מת לצעוק 3 צריך להיות ענק
רק הטריילר קרע את הקהל לפני שהתחיל מטריקס:)
אני כמעט בטוח ילך לראות בבכורה ביום חמישי

הודעה 500?!:eyespop:
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by arik
הוא סתם עובד עלייך
היא לא יכולה למות היא דמות מפתח!


סורי.. אבל זה נכון:(
TinkerbeL
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
סורי.. אבל זה נכון:(


אם כבר אישרת
כן היא מתה
בסצינה ארוכה שבה היא מתבכיינת ואומרת לניאו כמה היא אוהבת אותו

אבל רוב הסרט היא חיה
warpedd_
יש כמה סרטים שאוטוטו מגיעים שווה לחכות

שר הטבעות 3 ..

scary movie 3
לפי הטריילר נראה ממש מצחיק
בדיחות על סיינס רינג מטריקס ועוד כל מני

stuck on you
איזה קומדיה מצחיקה על איזה שתי אחים שנולדו מחוברים אחד לשני

master and commander
סרט שנראה ממש עצבני
עם ראסל קרואו בתפקיד קפטן של ספינת מלחמה במאה ה18-19 ככה לא ברור
הרבה שיגועים

משחק המושבעים
הרבה שחקנים מצויינים צריך להיות סרט חזק

spiderman 2
עוד חודשים ככה ההמשך
הפעם הבחור הרע זה הדוקטור עם הזרועות לא זוכר איך קוראים לו

וקיל ביל כמובן לכל מי שעוד לא ראה אותו
סרט מטורף רק חבל שהוא קטוע
עד מתי..
:p
DjChook
עזבו אותכם
שוחררו הצהרות שמוצאים המשך לשודדי הקאריבים (לקח לי זמן לתרגם מאנגלית) והוא יצא ב 2005 (אחחח הפזמ ידפוק)

ו XMEN 3
יצא ב 2006 :)

השאלה אם אני אזכה לראות אותו באזרחות
KrazyDJs
dumber & dumberer - when harry met lloyd
סרט נחמד לאללה..
מצחיק..
אבל לא כמו הרקאשון..

ותומר..ההוא עם הזרועות זה אוקטופוס אני חושב..

DjChook
כן זה באמת סרט עם קטעים שנונים אבל בתכלס סרט מטומטם
אני חייב להגיד אחרי שראיתי אתמול את
BAD BOYS 2

ש

מה ?!?! מה ?!

כאילו הסרט נחמד.. אבל ארוך מדי, וגם... לא מעניין

ציפיתי להרבהההה יותר
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DjChook
אני חייב להגיד אחרי שראיתי אתמול את
BAD BOYS 2

ש

מה ?!?! מה ?!

כאילו הסרט נחמד.. אבל ארוך מדי, וגם... לא מעניין

ציפיתי להרבהההה יותר



ראסמי...
ראית אותו איזה פעמיים
וזה מזה מעצבן שהוא ארוך :\
שעתיים ומשהו..
ומרחו פשוט את כל העלילה, וזה כבר מתחיל לשעמם אחרי שעה וקצת..


אפילו שאתה חייב להסכים איתי שהקטע האחרון עם הבאגי הקטן הזה שמתפוצץ פשוט ענק :D :) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 
Privacy Statement