return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 
המלצת סרטים (pg. 88)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
מישהו רואה את העונה החדשה של The 4400 ?

וואו...כל חמשת הפרקים שיצאו עד עכשיו היו פשוט מטורפים..
2 האחרונים העבירו בו צמרמורות גם...
הולך להיות מעניין בפרק הבא...סידרה מעולה!


Ice Age 2

חמוד עם כמה קטעים מצחיקים :) שווה להביא לדיוידי ביום קיץ חם...
YoraY
The Family Stone

דרמה... קומדיה... עלילה חמודה... התגלגלות אירועים מטורפת... מיטב השחקנים אין לי מושג מאיפה התקציב... מרגש... מצחיק לאלה לאוהבי הז'אנר וזהו - מאד מומלץ סרט מושקע שווה מעניין סוחף...

אתם יודעים שאני לא סתם ממליץ :)
DjChook
אני ראיתי את הבועה בקולנוע ומאד נהנתי
למרות שה 10 דקות האחרונות מיותרות לטעמי

חוץ מזה, אמממ אם לא המלצתי כבר אז "רק ידידים" ב
DVD
חמוד ביותר :)

אהה וכמובן לאחרונה ראיתי סוף סוף את המסור 2 :) אחלה סרט
אבל לא מתקרב לראשון לטעמי
YoraY
אני מרפרף ככה על העונה ה2 של אבודים (שש לא לגלות כלום!) וסוייר הזה הורג אותי מצחוק הגעתי למסקנה הוא ה-דמות שלי!

כל הזמן הוא מסתלבט בפרצוף חמוץ כזה עושה צחוקים ויש לו הומור מקורי חזק ביותר:))))))
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by YoraY
אני מרפרף ככה על העונה ה2 של אבודים (שש לא לגלות כלום!) וסוייר הזה הורג אותי מצחוק הגעתי למסקנה הוא ה-דמות שלי!

כל הזמן הוא מסתלבט בפרצוף חמוץ כזה עושה צחוקים ויש לו הומור מקורי חזק ביותר:))))))

אני הכי אוהב את הכומר הכושי..
yaman
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני הכי אוהב את הכומר הכושי..


מיסטר אאאאאאאאאאאאאקו

דמות ממש פצצה גם אני מת עליו

דרך אגב לפי מה שהבנתי יהו לאבודים עוד 2-3 עונות

והעונה ה-3 תעסוק ביחסים הרומנטיים בין הדמויות
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by yaman
מיסטר אאאאאאאאאאאאאקו

דמות ממש פצצה גם אני מת עליו

דרך אגב לפי מה שהבנתי יהו לאבודים עוד 2-3 עונות

והעונה ה-3 תעסוק ביחסים הרומנטיים בין הדמויות

6 עונות חבוב =]
120 פרקים סה"כ


כל פרק איתו ממש מדהים
בפרק עם הסימן שאלה ממש הייתה לי צמרמורת..
epsilon1
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
6 עונות חבוב =]
120 פרקים סה"כ


כל פרק איתו ממש מדהים
בפרק עם הסימן שאלה ממש הייתה לי צמרמורת..


מי אמר לך דבר כזה?

:clown:
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by epsilon1
מי אמר לך דבר כזה?

:clown:

אתה האמת.
כל הטענות אלייך.
epsilon1
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אתה האמת.
כל הטענות אלייך.

לעעעעעעע

Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by epsilon1
לעעעעעעע

שתעק
DjChook
ראיתי שלשום את ונדטה,
אחלה סרט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 
Privacy Statement