|
המלצת סרטים (pg. 88)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
מישהו רואה את העונה החדשה של The 4400 ?
וואו...כל חמשת הפרקים שיצאו עד עכשיו היו פשוט מטורפים..
2 האחרונים העבירו בו צמרמורות גם...
הולך להיות מעניין בפרק הבא...סידרה מעולה!
Ice Age 2
חמוד עם כמה קטעים מצחיקים :) שווה להביא לדיוידי ביום קיץ חם... |
|
|
| YoraY |
The Family Stone
דרמה... קומדיה... עלילה חמודה... התגלגלות אירועים מטורפת... מיטב השחקנים אין לי מושג מאיפה התקציב... מרגש... מצחיק לאלה לאוהבי הז'אנר וזהו - מאד מומלץ סרט מושקע שווה מעניין סוחף...
אתם יודעים שאני לא סתם ממליץ :) |
|
|
| DjChook |
אני ראיתי את הבועה בקולנוע ומאד נהנתי
למרות שה 10 דקות האחרונות מיותרות לטעמי
חוץ מזה, אמממ אם לא המלצתי כבר אז "רק ידידים" ב
DVD
חמוד ביותר :)
אהה וכמובן לאחרונה ראיתי סוף סוף את המסור 2 :) אחלה סרט
אבל לא מתקרב לראשון לטעמי |
|
|
| YoraY |
אני מרפרף ככה על העונה ה2 של אבודים (שש לא לגלות כלום!) וסוייר הזה הורג אותי מצחוק הגעתי למסקנה הוא ה-דמות שלי!
כל הזמן הוא מסתלבט בפרצוף חמוץ כזה עושה צחוקים ויש לו הומור מקורי חזק ביותר:)))))) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by YoraY
אני מרפרף ככה על העונה ה2 של אבודים (שש לא לגלות כלום!) וסוייר הזה הורג אותי מצחוק הגעתי למסקנה הוא ה-דמות שלי!
כל הזמן הוא מסתלבט בפרצוף חמוץ כזה עושה צחוקים ויש לו הומור מקורי חזק ביותר:)))))) |
אני הכי אוהב את הכומר הכושי.. |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני הכי אוהב את הכומר הכושי.. |
מיסטר אאאאאאאאאאאאאקו
דמות ממש פצצה גם אני מת עליו
דרך אגב לפי מה שהבנתי יהו לאבודים עוד 2-3 עונות
והעונה ה-3 תעסוק ביחסים הרומנטיים בין הדמויות |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by yaman
מיסטר אאאאאאאאאאאאאקו
דמות ממש פצצה גם אני מת עליו
דרך אגב לפי מה שהבנתי יהו לאבודים עוד 2-3 עונות
והעונה ה-3 תעסוק ביחסים הרומנטיים בין הדמויות |
6 עונות חבוב =]
120 פרקים סה"כ
כל פרק איתו ממש מדהים
בפרק עם הסימן שאלה ממש הייתה לי צמרמורת.. |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
6 עונות חבוב =]
120 פרקים סה"כ
כל פרק איתו ממש מדהים
בפרק עם הסימן שאלה ממש הייתה לי צמרמורת.. |
מי אמר לך דבר כזה?
:clown: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by epsilon1
מי אמר לך דבר כזה?
:clown: |
אתה האמת.
כל הטענות אלייך. |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אתה האמת.
כל הטענות אלייך. |
לעעעעעעע |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by epsilon1
לעעעעעעע |
שתעק |
|
|
| DjChook |
ראיתי שלשום את ונדטה,
אחלה סרט |
|
|
|
|