|
המלצת סרטים (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
לא הבנתי את הקשר בין הסרט ללרדת לבנות..
לא ראיתי..
ואני כן מעדיף...
:wtf:
מוזר..הנוער של היום :nervous: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא הבנתי את הקשר בין הסרט ללרדת לבנות..
לא ראיתי..
ואני כן מעדיף...
:wtf:
מוזר..הנוער של היום :nervous: |
"זה אומר שלא עקבת אחרי התפתחות העניינים בטרד של "מה שבחורות אוהבות
:rolleyes: |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by taltul
"זה אומר שלא עקבת אחרי התפתחות העניינים בטרד של "מה שבחורות אוהבות
:rolleyes: |
חחח כן כנראה הוא לא עקב
בכלל סטיבי התפלאתי שזכרת את זה חחחח סחטיין:toothless |
|
|
| KrazyDJs |
עקבתי עקבתי..אפילו גיליתי שיתוף פעולה :D
עכשיו תזכירו לי בדיוק למה ? :X |
|
|
| Origin |
אנשים אתמול היתי בסרט "היום שאחרי מחר" ! זה סרט סוף הדרך ! כאלה אפקטים לא ראיתי בשום מקום !!
וזה לא שווה ליראות אותו בבית כי זה הורס את החוויה של הסרט ...זה סרט חובה בישביל מסך גדול:D |
|
|
| EternalMusic |
Brave Heart
סרט מדהים, ראיתי אותו אולי 4 פעמים וכל פעם הוא יותר יפה... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Brave Heart
סרט מדהים, ראיתי אותו אולי 4 פעמים וכל פעם הוא יותר יפה |
בהחלט !
מל גיבסון מוכיח לכל העולם שהוא במאי ע נ ק ! ! !
הוכחה לכך תוכלו לראות עוד מעט על מדפי הספריות בדמות -
PASSION OF THE CHRIST
הוחרם ע"י מפיצי הסרטים בבתי הקולנוע עקב האנטישמיות לכאורה הגלויה בסרט.
אגב "ברייב הארט" - אחלה פסקול ! |
|
|
| KrazyDJs |
שרק 2
סרט חביב..
מעדיף את הראשון |
|
|
| taltul |
ספיידרמן 2
סרט מעולה
מעדיף ישר אחרי הראשון
באיכות של די וי די SVD נ''ב: גרסת
מה עוד אפשר לבקש? ;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | שרק 2
סרט חביב..
מעדיף את הראשון |
כנ"ל.
אנטוניו בנדראס גונב את כל ההצגה.
| quote: | ספיידרמן 2
סרט מעולה
מעדיף ישר אחרי הראשון
באיכות של די וי די SVD נ''ב: גרסת
מה עוד אפשר לבקש |
ואללה ?
יש לך אותו כבר על המחשב ??? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללה ?
יש לך אותו כבר על המחשב ??? |
הפעם זה באמת הרבה יותר מהר מאשר תמיד...בדרך כלל לוקח יום אחרי ההקרנת בכורה וגם האיכות של הריפ כזה לא מי יודע מה...
?נ''ב: רגע,מקרינים אותו בארץ בכלל |
|
|
| YuVaL |
עוד לא יצא ספיידרמן 2 באיכות די וי די
אין מצב! |
|
|
|
|