|
המלצת סרטים (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
המעניש סרט סופניייייי!!!!!!
חובההה!!!
מי שמכיר עוד סרטים בסגנון שיביא שמות !!!
איזה סרט סופנייייייי!!!
לפי התקציר הוא נשמע חרא...
כתוב שם בכלל שקאסל מצטרף לחבר המושבעים ונוקם לא יודע מה זיינו שם
אחד הסרטים הכי חייתייםםםםם שראיתי השנה!!
וסוףסוף חנכתי תמסך החדש בסלון :)
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחחחחח ראאאאאסמי
המעניש סרט חזק
אכזרייי בטירוף הפתיחה
אבל חזק
והיא כוסית. שתיהן כוסיות
שלושתן כוסיות
אחחחח |
ראסמיייייייי שככה אמרתי!!
ראיתי את אשתו הראשונה - פי איזה כוס
אחר כך את אישתו של סיינטס - יאאאאאא איזה כוס
אחר כך את ג'ון - בתתתתת זונההההההה! |
|
|
| black mammmba |
אני לא זוכר אם המלצתי או לא
השעה 25
סרט ממש טוב
של ספייק לי
כאשר אדוארד נורטון
משחק בו
מומלץ:wtf: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
יומני הנסיכה 2
את הראשון לא ראיתי... וטוב שכך..
סרט פשוט זוועה...קיטשי ..סגנון אמרקאי...הומור רדוד
חלש ביותר מומלץ בקור!:nervous: |
תגיד פשוט לא מומלץ! |
|
|
| KrazyDJs |
הטרמינל..
סרט נחמד..עלילה מעניינת וקצת מצחיקה..
משחק אדיר של הכוכב הראשי, שראבק ברח לי השם שלו מהראש...
:wtf: |
|
|
| Viperon |
החברה הטובים
סרט מומלץ בטירוף ראיתי אותו היום בבית ספר אחלה סרט
עם רוברט דנירו ועוד כמה שאני לא זוכר |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
הטרמינל..
סרט נחמד..עלילה מעניינת וקצת מצחיקה..
משחק אדיר של הכוכב הראשי, שראבק ברח לי השם שלו מהראש...
:wtf: |
טוס הנקס |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אני לא זוכר אם המלצתי או לא
השעה 25
סרט ממש טוב
של ספייק לי
כאשר אדוארד נורטון
משחק בו
מומלץ |
המליצו בעבר, סרט ענקי ! |
|
|
| DjChook |
מי האדיוטטטטטטטטטט שלכלך על סיפורה של סינדרלה
עזבו שסרט חמוד
אבל גם אם הוא לא
הילארי דאף משחקת שם, והילארי דאף אלוהים !!!!!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מי האדיוטטטטטטטטטט שלכלך על סיפורה של סינדרלה
עזבו שסרט חמוד
אבל גם אם הוא לא
הילארי דאף משחקת שם, והילארי דאף אלוהים !!!!!!! |
כל מילה זהב ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מי האדיוטטטטטטטטטט שלכלך על סיפורה של סינדרלה
עזבו שסרט חמוד
אבל גם אם הוא לא
הילארי דאף משחקת שם, והילארי דאף אלוהים !!!!!!! |
תפרגן לי קצת על זה שהייתי אצלך היום וראינו את זה ביחד...
תן מילה טובה ;) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
המעניש סרט חזק
אכזרייי בטירוף הפתיחה
אבל חזק
והיא כוסית. שתיהן כוסיות
שלושתן כוסיות
אחחחח |
....
| quote: | Originally posted by Shahar
המעניש סרט סופניייייי!!!!!!
חובההה!!!
מי שמכיר עוד סרטים בסגנון שיביא שמות !!!
איזה סרט סופנייייייי!!!
לפי התקציר הוא נשמע חרא...
כתוב שם בכלל שקאסל מצטרף לחבר המושבעים ונוקם לא יודע מה זיינו שם
אחד הסרטים הכי חייתייםםםםם שראיתי השנה!!
וסוףסוף חנכתי תמסך החדש בסלון :)
ראסמיייייייי שככה אמרתי!!
ראיתי את אשתו הראשונה - פי איזה כוס
אחר כך את אישתו של סיינטס - יאאאאאא איזה כוס
אחר כך את ג'ון - בתתתתת זונההההההה! |
בונא זה סרט דפוק לגמרי
עלילה מטומטמת,
קטעי אקשן שהם בכלל לא אקשן
משחק גרוע
תסריט למפגרים
פאאאק
:eek:
חוץ מכמה קטעים שהם מצחיקים מרוב טמטום סרט פשוט גרוע |
|
|
| Shahar |
אאתה חי בסרט אחי
סרט בנזונה אהבתי
הסוף מאכזב.....הוא צריך להיות עם הכוס ההיא |
|
|
|
|