|
המלצת סרטים (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
האמת שכן, רצוי שתראה את הראשון. |
אמת... |
|
|
| black mammmba |
הנה ההמלצה שלי
אני לא ידוע עם כבר המליצו.
סרט טוב זה
EURO TRIP
סרט ענק וקורע מצחוק.
סרט חרא
האלבוי -נער מהגינהום
חרא של סרט, עלילה דפוקה.
ואפקטים בשקל.
שלכם אלי:happy2: |
|
|
| yaman |
יורו טריפ
פייי זין של סרט
בדוגרי מוצאים את נמו סרט יפה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | יורו טריפ
פייי זין של סרט
בדוגרי מוצאים את נמו סרט יפה |
איך אתה יכול להשוות בכלל בין "יורו טריפ" ל"מוצאים את נימו" ?!?!?
יורו טריפ חביב בהחלט ונימו מרגש משהו... |
|
|
| eXeTik |
אין על מוצאים את נמו!
איזה קטע ענק זה שבסוף הם צפים בשקיות בים
"Mmmmmm... now what?!" :stongue: |
|
|
| yaman |
| אני מת לראות את סוף העולם שמאלה נראה סרט טוב |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אין על מוצאים את נמו!
איזה קטע ענק זה שבסוף הם צפים בשקיות בים
"Mmmmmm... now what?!" :stongue: |
ואני אוהב שהצבים אומרים
Dudeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
| black mammmba |
שרק 2
הוא סרט ענק לחובבי ההומור
מומלץ מאוד לראות. יש הרבה קטעים מצחיקים בסרט
בעיקר "פארודיות" על כל הסיפורים מן האגדות.
ספיידרמן 2
הרגע חזרתי מהקרנה בסנימה סיטי,את הסרט אפשר לחלק לכמה קטגוריות.
מבחינת אקשן, יש אחלה בשפע. אחלה אפקטים
העלילה טובה אך היו בה הרבה קטעים בהם אתה פשוט תופס את עצמך וחושב.
היו גם הרבה סינצות שלא היה צריך בכלל או שהן היו פשוט מפגרות
גם הרבה תמילילים בסרט (אפשר לחשוב שאני צופה ב טארנטינו לרגע-הרבה זיון מוח ללא מסר)
בקשר לספיידרמן 2. תראו בטח תאהבו
כל אחד והביקורות שלו.
ELI:wtf: |
|
|
| Sniper |
ראיתי אתמול את אחי הדוב
זה סרט של דיסני
אל תשאלו למה ראיתי
אבל סרט על הפנים
דיסני איכזבו טילים! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sniper
ראיתי אתמול את אחי הדוב
זה סרט של דיסני
אל תשאלו למה ראיתי
אבל סרט על הפנים
דיסני איכזבו טילים! |
ראיתי אותו לפני חצי שנה ככה ודווקא נהנתי...
אתמול ראיתי את
ELLA ENCHANTED (אלה המכושפת) -
סרט אגדות בנזונה במיוחד לאוהבי הז'אנר והוא הרבה יותר טוב מבחינת המשחק והכדומה יחסית לסרט הראשון שלה "יומני הנסיכה" שהוא ממש אבל ממש היה זוועה... |
|
|
| LA© |
סוף סוף יצא לי לראות שרק 2
!אתמול בסינימה סיטי... ודווקא ממש אהבתי
ספיידרמן 2 בדרך... קודם נראה את הראשון בבית
כי אני לא זוכרת לגמריי מה הולך שמה.. ראיתי אותו ממש מזמן
וחשוב לציין
!!!מוצאים את נימו, אחד הסרטים היותר טובים
...סרט מדהים, באמת |
|
|
|
|