|
המלצת סרטים (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Viber
ראיתי אתמול בקולנוע את פייט קלאב - סרט מטומטם,השעה הראשונה חמודה והכול אבל אחרי זה כבר נהיה חארטה לדעתי...
6.5\10
אפקט הפרפר היה מוזר ובקטע של הסכין אשכרה קפצתי למה הווליום היה חזק לאללה ומה זה לא ציפיתי לזה והתמונה של המניאק הקטן תקועה לי במוח עדיין...הסוף דיי חירבן את הכול כי הוא לא פתר כלום בעצם,לא כזה סרט מקורי כמו שחושבים ,הרבה לקוח מסליידרס ומאיזה אלף סרטים ותוכניות שבהם יש איזה מישהו חוזר לעתיד ומתקן דברים,בכול זאת סרט ענק.
8\10 |
איך רק אתמול????????
ושניהם סרטים חזקים! במיוחד פייט קלאב!
אחד הטובים שראיתי |
|
|
| Shahar |
באמת איך ראית אתמול תסרט בקולנוע
איזה קולנוע משדר תרט הזה?@#?@
טוב שלא ראית שם המסכה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by princess cc
איך רק אתמול????????
ושניהם סרטים חזקים! במיוחד פייט קלאב!
אחד הטובים שראיתי |
הכי טוב שראיתי!!!!!!!!
סרט פשוט גאוני!!!! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הכי טוב שראיתי!!!!!!!!
סרט פשוט גאוני!!!! |
וואוו ראיתי כ"כ הרבה פעמים!
פעם הוא רץ בלופ כשהיה לי יס
(במחשבה שניה כל הסרטים רצים שם בלופ)
אניווי ראיתי אותו יום אחרי יום אחרי יום:)
וכל פעם נהניתי מחדש |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by princess cc
וואוו ראיתי כ"כ הרבה פעמים!
פעם הוא רץ בלופ כשהיה לי יס
(במחשבה שניה כל הסרטים רצים שם בלופ)
אניווי ראיתי אותו יום אחרי יום אחרי יום:)
וכל פעם נהניתי מחדש |
חיובי חזק!!!
הכי מגניב שהם משתילים כל מיני תמונות פורנו באמצע הסרט שיכנס לתת מודע :D |
|
|
| KrazyDJs |
Taxi
הבנתי שזה מעין רימייק הוליוודי לסדרת הסרטים
Taxi 1,2,3
לא ראיתי את הסידרת סרטים..
אבל את הסרט ההוליוודי כן..
ומה יש לי להגיד..
צפוי, משעמם, עלילה לא מעניינת יותר מידי וגם השחקנים לא משהו..
פה ושם בדיחה מצחיקה...אבל וואלה אין לי יותר מידי דברים טובים להגיד על הסרט הזה...
קווין לאטיפה איכזבה :wtf:
Flight Of The Phoenix
אחלה בחלה של סרט....
לפי מה שאני יודע גם זה חידוש לסרט משנות ה 60 אני חושב..
עלילה מעניינת ומרתק, אפילו שבקטעים מסויימים קצת נמרח..
קאסט שחקנים לא הכי מוכר שיש, אבל אין תלונות :)
פשוט סרט מהנה שכיף לצפות בו... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by princess cc
איך רק אתמול????????
ושניהם סרטים חזקים! במיוחד פייט קלאב!
אחד הטובים שראיתי |
ואללה סתם הבצפר לקח אותנו לראות סרטים אז זה מה שבחרו...
ודוגרי עם פייט קלאב לא הפסדתי מי יודע כמה,יענו זה סרט ששווה לראות ובמיוחד בקולנוע אבל יש בו הרבה חרטא,לקראת הסוף הוא הזוי משהו ובצורה לא טובה כבר והוא לא בראש הרשימה אצלי...( כמו ספרות זולה,שישי,ספרות זולה וכו")
ואפקט הפרפר הוא נחמד אבל גם סתם ניבנה מאיזה אלף סדרות וסרטים שכבר ראיתי ועכשיו שאני חושב על זה ההיילייטס של הסרט הם הקטעים המסריחים האלה שסתם אמורים לזעזע קצת ולהבהיל...ומה שהסיום כמו שציינתי גם בגרסת הבמאי וגם ברגילה הוא מטומטם ומראה את הרצינות של התסריטאי. |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Viber
ואללה סתם הבצפר לקח אותנו לראות סרטים אז זה מה שבחרו...
ודוגרי עם פייט קלאב לא הפסדתי מי יודע כמה,יענו זה סרט ששווה לראות ובמיוחד בקולנוע אבל יש בו הרבה חרטא,לקראת הסוף הוא הזוי משהו ובצורה לא טובה כבר והוא לא בראש הרשימה אצלי...( כמו ספרות זולה,שישי,ספרות זולה וכו")
ואפקט הפרפר הוא נחמד אבל גם סתם ניבנה מאיזה אלף סדרות וסרטים שכבר ראיתי ועכשיו שאני חושב על זה ההיילייטס של הסרט הם הקטעים המסריחים האלה שסתם אמורים לזעזע קצת ולהבהיל...ומה שהסיום כמו שציינתי גם בגרסת הבמאי וגם ברגילה הוא מטומטם ומראה את הרצינות של התסריטאי. |
פייייי יפה לכם לוקחים אותכם לסרטים כאלה מטעם ב"ס
בתקופה שלי, ראינו את "שיער" באולם ספורט:D |
|
|
| Shahar |
| אצלי מקום ראשון - משחק הצבאים |
|
|
| taltul |
לא יודע מה איתכם הסרט הטוב ביותר שראיתי בחיים שלי והוא ישאר תמיד
:מספר אחד ברשימה / נשמה / לב הינו
חומות של תקווה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#1 FOREVER |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by taltul
לא יודע מה איתכם הסרט הטוב ביותר שראיתי בחיים שלי והוא ישאר תמיד
:מספר אחד ברשימה / נשמה / לב הינו
חומות של תקווה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#1 FOREVER |
סרט חזק מאוד אין מה להגיד
אצלי זה
פורסט גאמפ
טיטאניק
אמריקה X
מטריקס רילודד
ועוד שאני לא זוכר |
|
|
| Shahar |
שר הטבעות
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|