|
המלצת סרטים (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| יש מצב שזה סרט דיוידי. למרות שיש שם כמה קטעים של הרבה אש וסאונד לפנים |
|
|
| FreaKaZoid |
זה סרט למערכת קולנוע ביתית ככה 7.1 + סאב ומסך מהתקרה ( כמו שיש לאחי )
:crazy: :tongue3 :eyespop: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by FreaKaZoid
זה סרט למערכת קולנוע ביתית ככה 7.1 + סאב ומסך מהתקרה ( כמו שיש לאחי )
:crazy: :tongue3 :eyespop: |
יצאת הכי דביל בעולם
לא רק שהסרט הזה רוב הסיכויים לא מתאים ל 7.1 , כי כמעט אף סרט לא מתאים ל 7.1, פשוט אין טעם..
אבל הצעירות שלך נובעת מזה שאתה אפילו לא יודע שה .1 ב 7.1 זה הסאב! |
|
|
| KrazyDJs |
The Pacifier
בעברית "גבר מי שמטלפת" (אין לי מושג איך הם הגיעו לשם הזה)
סרט נחמד, אמור להיות מצחיק, אבל אין יותר מידי קטעים שאותי אישית הצחיקו
אני אוהב את וין דיזל בתור שחקן...אבל שיחזור לתפקיד במהיר ועצבני :)
חוץ מזה סרט קליל כזה, נחמד לצפייה...
Napoleon Dynamite
סרט הזוי משו...
אין לי ממש איך להסביר מה הלך ועל מה הסרט הזה, יש פה ושם קטע מצחיק, אבל הסרט עצמו לא מובן בשיט, די הזוי, ונופליאון הזה חתיכת יצור מהאגדות :p
Layer Cake
אחד ה-סרטים לדעתי...
סרט בסיגנון לוק, סטוק ו 2 קנים מעשנים, וסנאצ'...
פשוט סרט שכיף לראות...קצת אקשן, קצת מתח, כמה קטעים מצחיקים אפילו, ועלילה מצויינת לדעתי, גם השחקנים, ברובם טובים...וסוף די מפתיע...
סרט שבהחלט שווה צפייה...ועוד צפייה....ועוד צפייה :D |
|
|
| Flotser |
| בן ערובה זה סרט מיותר |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Flotser
בן ערובה זה סרט מיותר |
אני מוריד את זה עכשיו, אז נגיד שלא קראתי את זה :p |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
Napoleon Dynamite
סרט הזוי משו...
אין לי ממש איך להסביר מה הלך ועל מה הסרט הזה, יש פה ושם קטע מצחיק, אבל הסרט עצמו לא מובן בשיט, די הזוי, ונופליאון הזה חתיכת יצור מהאגדות :p
|
אחלה סרט.. :D :tongue2
אבל לא כולם יואהבו אותו.. |
|
|
| markfeldman |
THE NOTEBOOK
סרט רומנטי ומרגש...
כן, אהבתי את זה ! |
|
|
| m0sh |
| מארק זה לא בושה וכנראה שאתה בן אדם רגיש וזה טוב! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by m0sh
מארק זה לא בושה וכנראה שאתה בן אדם רגיש וזה טוב! |
אז אם כך אני ינצל את המומנטום ואמליץ גם על:
Bridget Jones: The Edge of Reason
הראשון יותר טוב, אך גם זה חביב, אין כמו קומדיה בריטית לחמם את הלב... |
|
|
| KrazyDJs |
Finding Neverland
אחח, אני לא מהאנשים שרואים סרטי דרמה..אבל זה היה אחד היפים..
בהחלט סרט נחמד, ושסיימתי לראות אותו הוא פשוט העלה לי חיוך על השפתיים..
ואני מוכרח לציין שג'וני דפ שחקן מעולה פשוט..
Walking Tall
סרט מהסוג הידוע, עם הנוסחה הכ"כ מוכרת של בן אדם קשוח (דה רוק) שחוזר הביתה ונתקל בעיר מושחתת, ובא לתקן את המצב..
ולמרות שהסרט לא מחדש יותר מידי, כנראה בגלל שהוא מזכיר לי את וין דיזל שאני אוהב - פשוט סרט מגניב כזה לשבת ולראות ב DVD...
אה כן, ג'וני נוקסיוויל מג'קאסס משחק שם..אחד המצחיקים :haha:
Alfie
סרט קומדיה-דרמה קלה כזאת, עם סוף די מפתיע ומיוחד..
סרט נחמד מאוד, על המין היפה :)
בעיקרון אלפי שלנו לומד בדרך הקשה איך להתנהג ואיך לא להתנהג עם אישה..
בסבבה כזה :p
Assault On Precinct 13
חידוש לסרט די ישן עד כמה שאני זוכר, רק שלא יצא לי לראות את הסרט הישן..
בכל מקרה סרט אקשן מתח נחמד, ומי שהכי התלהבתי ממנו זה פשוט לורנס פישבורן שהוא מורפיאוס ממטריקס..עשה לי את כל הסרט..
יש בו קצת מתח, וסרט שלא רציתי פשוט לעצור באמצע לשניה.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
Finding Neverland
אחח, אני לא מהאנשים שרואים סרטי דרמה..אבל זה היה אחד היפים..
בהחלט סרט נחמד, ושסיימתי לראות אותו הוא פשוט העלה לי חיוך על השפתיים..
ואני מוכרח לציין שג'וני דפ שחקן מעולה פשוט..
Walking Tall
סרט מהסוג הידוע, עם הנוסחה הכ"כ מוכרת של בן אדם קשוח (דה רוק) שחוזר הביתה ונתקל בעיר מושחתת, ובא לתקן את המצב..
ולמרות שהסרט לא מחדש יותר מידי, כנראה בגלל שהוא מזכיר לי את וין דיזל שאני אוהב - פשוט סרט מגניב כזה לשבת ולראות ב DVD...
אה כן, ג'וני נוקסיוויל מג'קאסס משחק שם..אחד המצחיקים :haha:
|
לגבי הראשון - משעמם. למרות שהסוף ריגש אותי כמעט עד דמעות.
לגבי השני - סרט אקשן כיפי !
והמלצתי:
Hotel Rwanda
סרט המבוסס על סיפור אמיתי המתרחש בתקופת מלחמת האזרחים ברואנדה ב-1994.
מומלץ !! |
|
|
|
|