|
המלצת סרטים (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| עזוב אני אוהב סרטי אקשן ואימה |
|
|
| bekol ram |
מוסיקת המקרה
סרט חזק עם מסר עממממוק
מבוסס על ספר של פול אוסטר
לא רוצה לספר לכם כלום
חוץ מזה שהסרט נתן לי דרייב לכל היום |
|
|
| Shahar |
| בקרוב הארי פוטר 4..! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
בקרוב הארי פוטר 4..! |
אתה לא רציני, נכון? :nervous: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אתה לא רציני, נכון? :nervous: |
למה לאא..סרט בנזונה |
|
|
| KrazyDJs |
Coach Carter
סיפור על שחקן כדורסל זקן שלקח קבוצת תיכון של ילדים לא ממשומעים ועבריינים והפך אותם לקבוצה מנצחת, סרט נחמד..כמה קטעים שמעלים גיחוך...לא משהו חדש אבל בהחלט סרט כיפי לשבת בבית ולראות..
Deuce Beagalow : European Gigolo
המשך חלש לסרט הראשון...
פה ושם קטעים שאפילו קרעו אותי מצחוק, אבל הסרט עצמו טיפה מרוח ולא יותר מידי מעניין.. |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Shahar
בקרוב הארי פוטר 4..!
|
אתה משתרקל ?
:D |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
הסרט הכי טוב שראיתי האמת זה יורוטריפ.. סרט קרוע וקורע.
במיוחד בחלק של הילד ההיטלרי.. |
|
|
| DjChook |
| סרט מצחיק.. אבל לא הייתי משווה אותו בכלל לסרט הקאלט של הז'אנר - אמריקאן פאי |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
מזה הסרט שראית?
המשלח זה עם ברוס ויליס
ולא ראיתי את הראשון אבל במשלח 2 הוא נהג של משפחה עשירה שחוטפים לה תילד |
איזה ברוס ויליס ואיזה נעליים??
זה אותו השחקן ששיחק במשלח הראשון
ג'ייסון סטטהאם
שחקן ענקקק, הוא גם שיחק בג'וב האיטלקי
שום ברוס ויליס ושום נעליים |
|
|
| epsilon1 |
| פרטים על "סופרמן" שאמור לצאת או כבר יצא בבקשה! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by epsilon1
פרטים על "סופרמן" שאמור לצאת או כבר יצא בבקשה! |
לא יצא.
רק ב2006 זה מגיע לקולנוע בארה"ב.
עד שזה יגיע אלינו, יש עוד זמן. |
|
|
|
|