|
המלצת סרטים (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
רעיון נחמד עם התמונה אלעד..:p
בכל מקרה אני נראה לי האחרון שעוד לא ראה את הסרט הזה עד היום, אבל סיימתי לפני כמה דקות לראות את EuroTrip.
אין לי מה להגיד שאחרים לא אמרו..
סרט סטייל אמריקן פאי. קומדיית נעורים אמריקאית.
העלילה די משעשעת..ודי מקורית לדעתי למען האמת..וזה מה שמשך אותי בסרט..
שחקנים שלי לפחות הם אנונימיים, אבל כמו תמיד יש את החנון, המפגר שיכלית, המגניב והבחורה :D
תאכל"ס סרט נחמד,אני נהנתי..
7\10 |
|
|
| yaman |
| אני מחכה כבר שיגיע הטורף נגד הנוסע השמיני |
|
|
| black mammmba |
דעתי על
Dodgeball - A True Underdog Story
ראיתי את הסרט עם חברים בסלון.
העלילה של הסרט ידוע מהראש,
רק היופי הוא שכל הזמן יש מין פארוידות כמו המשחק הראשון שלהם מול הצופות
כאשר הם מפסידים, ואז השופט מגיע ואומר שבעקבות בדיקת סמים :stongue:
הצופות מושעות.
סרט בהחלט משעשע, אל תתצפו לעלילה חדשה, או דברים מיוחדים.
והנה לכם המלצת השנה
Eddie Murphy - Delirious
מופע הסטנד אפ הכי טוב שתראו
סרט של הופעה של אדי מרפי משנת 83,.
משך הסרט כ70 דקות
רמת הקללות גובהה בטירוף הומור שחור על הכול.
שמעו אני לא יכול להרחיב הרבה, פשוט תוריד מכל מקום שאפשר
הדבר הכי מצחיק שתראו בחיים שלכם:tongue2
וכן זה עדיף מאדי מרפי - בגסות.
אלי |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by yaman
אני מחכה כבר שיגיע הטורף נגד הנוסע השמיני |
אם אני לא טועה מסתובב ברשת כבר איזה ריפ של הסרט
יכול להיות שאני טועה.. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by black mammmba
והנה לכם המלצת השנה
Eddie Murphy - Delirious
מופע הסטנד אפ הכי טוב שתראו
סרט של הופעה של אדי מרפי משנת 83,.
משך הסרט כ70 דקות
רמת הקללות גובהה בטירוף הומור שחור על הכול.
שמעו אני לא יכול להרחיב הרבה, פשוט תוריד מכל מקום שאפשר
הדבר הכי מצחיק שתראו בחיים שלכם:tongue2
וכן זה עדיף מאדי מרפי - בגסות.
אלי |
כן אני מכיר את זה כבר איזה 3 שנים,דבר ענק!!
אתה חייב להוריד גם את
RAW
לדעתי כשאתה קונה הארד דיסק הוא צריך לבוא עם 2 ההופעות האלה
חזקות ביותר |
|
|
| black mammmba |
אני וחברים שלי עשינו ערב ספאנד אפ
והייתה הקרנה של
אדי מרפי-Delirious
נשפכנו מצחוק.
ואחריו
אדי מרפי - RAW.
רק הוא פתוח מצחיק כמו הראשון.
רק החיקוי שלו לביל קוסבי
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
מה שיפה בהופעות שלו זה איך שהוא צוחק על אבא כאשר היה שיכור ועוד.
בכל מקרה בהחלט, 2 הופעות האלה חייבות לבוא עם כל המחשב.
אולי מיקרוסופרט ישווקאו
איזה גרסת
SP3
עם אדי מרפי
:D
עוד המלצות
Comedy Central Presents - Pablo Fransisco
מופע של 20 דקות, מצחיק מאוד
עוד אחד שמצליח בהומור הזה הוא
dave chappelle
אבל לבחור הזה יש המון הופעות ועוד.
נ.ב לא עדיף לפתוח דיון מופעים של זה? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by black mammmba
אני וחברים שלי עשינו ערב ספאנד אפ
והייתה הקרנה של
אדי מרפי-Delirious
נשפכנו מצחוק.
ואחריו
אדי מרפי - RAW.
רק הוא פתוח מצחיק כמו הראשון.
רק החיקוי שלו לביל קוסבי
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
מה שיפה בהופעות שלו זה איך שהוא צוחק על אבא כאשר היה שיכור ועוד.
בכל מקרה בהחלט, 2 הופעות האלה חייבות לבוא עם כל המחשב.
אולי מיקרוסופרט ישווקאו
איזה גרסת
SP3
עם אדי מרפי
:D
עוד המלצות
Comedy Central Presents - Pablo Fransisco
מופע של 20 דקות, מצחיק מאוד
עוד אחד שמצליח בהומור הזה הוא
dave chappelle
אבל לבחור הזה יש המון הופעות ועוד.
נ.ב לא עדיף לפתוח דיון מופעים של זה? |
למה?!?! בראו יש את החיקוי הזה של האיטלקים ששפך אותי מצחוק ועוד כל מני
שאפל הוא אומן גדול ומוכר,
אני כימעט בטוח שאתה מיתכוון ל
KILLING THEM SOFTLY
שהיה טוב,הוא כימעט בשליש מסרטי הכושים שהיו בשנים האחרונות...
תחפש גם בקאזה
MAD TV - THE SOPRANOS
MAD TV - FEAR FACTOR
JERRY SEINFELD - ONE LAST...
GEORGE CARLIN\CHRIS ROCK\TUCKER... |
|
|
| Rising |
"יצאת נסיך" -
מין דרמה קומדיה כזאת
נסיך מדנמרק מחליט שהוא רוצה לחיות את העמחה בארה"ב.. כי קצת נשבור לו מהסגנון הדני המלוכני ..
מפה לשם מתאהב באחת הנערות שם ו... יאללה תראו בעצמכם סרט חמוד לאללה אהבתי :) |
|
|
| DJ Alex E. |
ראיתי לפני יומיים בטלויזיה את הסרט בלאק הוק דאון
אני זוכר שהוא היה שובר קופות וציפיתי ממנו להרבה,אבל האמת קצת התאכזבתי
המשחק של רוב השחקנים היה טוב,דווקא ג'וש הרטנט היה לא משהו
בכל מקרה,זהו סרט מלחמה שעוקב אחרי המלחמה של ארה"ב במלזיה,לאחר שארה"ב החליטו להתערב במלחמת האזרחים שהתחוללה שם בתחילת שנות ה90 אם אנילא טועה (אגב ארה"ב התערבה בלי סיבה ברורה...הרי אין שם נפט:rolleyes:
בכל מקרה,הצילומים בסרט ממש טובים והסרט מעביר ממש טוב את ההרגשה משדה הקרב
אבל זה גם הבעיה שלו
הסרט נמרח בטרווווף וקרב אחד נמרח שם על 90 אחוז מהסרט.
בשלב מסויים זה כבר מתחיל לשעמם
בסה"כ סרט לא רע.למי שאוהב סרטי מלחמה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ראיתי לפני יומיים בטלויזיה את הסרט בלאק הוק דאון
אני זוכר שהוא היה שובר קופות וציפיתי ממנו להרבה,אבל האמת קצת התאכזבתי
המשחק של רוב השחקנים היה טוב,דווקא ג'וש הרטנט היה לא משהו
בכל מקרה,זהו סרט מלחמה שעוקב אחרי המלחמה של ארה"ב במלזיה,לאחר שארה"ב החליטו להתערב במלחמת האזרחים שהתחוללה שם בתחילת שנות ה90 אם אנילא טועה (אגב ארה"ב התערבה בלי סיבה ברורה...הרי אין שם נפט
בכל מקרה,הצילומים בסרט ממש טובים והסרט מעביר ממש טוב את ההרגשה משדה הקרב
אבל זה גם הבעיה שלו
הסרט נמרח בטרווווף וקרב אחד נמרח שם על 90 אחוז מהסרט.
בשלב מסויים זה כבר מתחיל לשעמם
בסה"כ סרט לא רע.למי שאוהב סרטי מלחמה |
בהחלט סרט מלחמתי עדכני - אורבני משהו...
לא רע. |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
ראיתי לפני יומיים בטלויזיה את הסרט בלאק הוק דאון
אני זוכר שהוא היה שובר קופות וציפיתי ממנו להרבה,אבל האמת קצת התאכזבתי
המשחק של רוב השחקנים היה טוב,דווקא ג'וש הרטנט היה לא משהו
בכל מקרה,זהו סרט מלחמה שעוקב אחרי המלחמה של ארה"ב במלזיה,לאחר שארה"ב החליטו להתערב במלחמת האזרחים שהתחוללה שם בתחילת שנות ה90 אם אנילא טועה (אגב ארה"ב התערבה בלי סיבה ברורה...הרי אין שם נפט:rolleyes:
בכל מקרה,הצילומים בסרט ממש טובים והסרט מעביר ממש טוב את ההרגשה משדה הקרב
אבל זה גם הבעיה שלו
הסרט נמרח בטרווווף וקרב אחד נמרח שם על 90 אחוז מהסרט.
בשלב מסויים זה כבר מתחיל לשעמם
בסה"כ סרט לא רע.למי שאוהב סרטי מלחמה |
סרט ממש טוב!! אני אישית אוהב אותו נורא |
|
|
|
|