|
המלצת סרטים (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אין חברה...:wtf:
ומה לעשות, יושבים אצל חבר בבית, על איזה אנשים אפשר לזרוק ? |
אה היית אצל חבר?
אז מה תזורק לו אוכל בבית יחבר מניאק חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Shahar |
מישהו יודע אם יש המשך לקיל ביל 2?
ראיתי אתמול סלולר איזה סרט סווווףףףף!!
ב 2005 יוצא מת לצעוק 4 |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Shahar
מישהו יודע אם יש המשך לקיל ביל 2?
ראיתי אתמול סלולר איזה סרט סווווףףףף!!
ב 2005 יוצא מת לצעוק 4 |
ממממ שחר
יהיה קשה לקרוא לסרט
קיל ביל
אחרי שהוא כבר מת
בכל מקרה
ראיתי
AVP
סרט גרוע סוףףף:) |
|
|
| DjChook |
טוב טוב תשמעו את זה..
אתמול הייתי אצל חבר שלי שמוריד מלא סרטים
התחלנו לראות איזה סרט BABE משהו, קיבל 2. משהו ב IMDB.. אבל אמור היה להיות קומדיה.. נשבע לכם סרט כזה מטומטם
כוסיות.. מתפשטות... ועלילה מפגרת... ממש מעניין
אקיצר, עברנו סרט, עכשיו PI סרט שאמור להיות ממש טוב, קיבל מעל 7 ... בשחור לבן, בלי כתוביות! נתנו לו רבע שעה וגם נמאס לנו שהוא מזיין את השכל על מתמטיקה
אז עברנו לראות את סוכן קודי בנקס 2 (אחד היה חמוד + והפלוס זה הילארי דאפ ששיחקה בו.. אבל ב 2 היא לא שיחקה.. חרא סרט !!!
קיצר, אין סרטים טובים להורדה היום ?! |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב טוב תשמעו את זה..
אתמול הייתי אצל חבר שלי שמוריד מלא סרטים
התחלנו לראות איזה סרט BABE משהו, קיבל 2. משהו ב IMDB.. אבל אמור היה להיות קומדיה.. נשבע לכם סרט כזה מטומטם
כוסיות.. מתפשטות... ועלילה מפגרת... ממש מעניין
אקיצר, עברנו סרט, עכשיו PI סרט שאמור להיות ממש טוב, קיבל מעל 7 ... בשחור לבן, בלי כתוביות! נתנו לו רבע שעה וגם נמאס לנו שהוא מזיין את השכל על מתמטיקה
אז עברנו לראות את סוכן קודי בנקס 2 (אחד היה חמוד + והפלוס זה הילארי דאפ ששיחקה בו.. אבל ב 2 היא לא שיחקה.. חרא סרט !!!
קיצר, אין סרטים טובים להורדה היום ?! |
אני הורדתי
garden state
עוד לא ראיתי אבל שמעתי שאחלה סרט שבעולם |
|
|
| arik |
הא
ואם אתם בקטע קצת של
ANIME!
אז תורידו את הסידרה המצליחה שעדיין רצה בשם
NARUTO
:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מישהו יודע אם יש המשך לקיל ביל 2? |
תתפלא לשמוע אבל טרנטינו מתכנן המשך עם הדמויות הנותרות... |
|
|
| cluBBer |
קאובוים ומלאכיות / Cowboys & Angels
[קומדיה - דרמה]
שיין באטלר הוא צעיר בן 20 שמרגיש שהחיים עוברים אותו הוא מעביר
את ימיו בעבודה משעממת מאחורי שולחן בשירות הציבור הוא עובר לדירה
חדשה ומגלה שבנוסף לדירה הוא גם קיבל שותף שהוא מעצב בגדים גאי,
הם נעשים חברים ומהר מאוד הוא מוצא את עצמו על מסלול הדוגמנות.
הסרט יוצא לחקור את הקשיים לאנשים צעירים בשמירת הזהות שלהם
במהלך חיים שתרבותו סובבת סביב סמים ומועדונים.
סרט לא יותר מידי מתוחכם אבל נהנתי לצפות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
תתפלא לשמוע אבל טרנטינו מתכנן המשך עם הדמויות הנותרות... |
אבל רק קידו והבת שלה נשארו לא!?
ורגע כשהראשון יצא סיפרו כמה חלקים בסה"כ יהיו.....
אמורים להיות 3 או 2?
| quote: | Originally posted by arik
ממממ שחר
יהיה קשה לקרוא לסרט
קיל ביל
אחרי שהוא כבר מת |
גם היה קשה לדמיין שהיא תצא מהארון אחרי שקברו אותה נכון?
אבל זה סרט.....
כמו שהיא יצאה משם הוא יכול לחזור |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אבל רק קידו והבת שלה נשארו לא!?
ורגע כשהראשון יצא סיפרו כמה חלקים בסה"כ יהיו.....
אמורים להיות 3 או 2?
|
עושים המשך על קידו וביתה... |
|
|
| Shahar |
ראיתי שיוצא סרט גיימס בונד
Every Thing or Nothing
מישו שמע על זה?
או על באטמן החדש?
| quote: | Originally posted by markfeldman
עושים המשך על קידו וביתה... |
אם ביל או אח שלו לא יחזרו לא נראה לי שיהיה אקשן
אבל סרט קטלני בכל מקרה
אהבתי שעשו אותו סרט פשוט כזה
יעני לא משתמשים שם בנשק חדש וזה...הביאו חרבות ודברים קטלניים
גם כל האווירה נראית לפני הרבה שנים |
|
|
| markfeldman |
הולך לצאת במהלך 2005 -
BATMAN BEGINS
כארש בתפקיד באטמן - כריסטיאן בייל.
עוד בסרט סוללת כוכבים:
מייקל קיין, ליאם ניסן, מורגן פרימן,גארי אולדמן וקייטי הולמס.
| quote: | | אם ביל או אח שלו לא יחזרו לא נראה לי שיהיה אקשן |
תסמוך על הראש החולני של טרנטינו.... |
|
|
|
|