|
המלצת סרטים (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
ראיתי אתמול את זהות
סרט חזק
והרולד וקומר קורעים את אמריקה
איזה סרט מצחיקקקקקקקק |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DjChook
ראיתי אתמול את זהות
סרט חזק
|
אווו זהות אחד מסרטי המתח הטובים ביותר שראיתי.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אווו זהות אחד מסרטי המתח הטובים ביותר שראיתי.. |
שגרתי ביותר.. |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שגרתי ביותר.. | .
:mad:
סתם!
טוב כל אחד וטעמו האישי..
אני ממש אהבתי..
בכל מקרה
עוד סרט מתח מצוין שראיתי אתמול - "FROM HELL"
או בעברית "ממעמקי הגיהנום"
סרט מתח/דרמה/מיסתורין על ג'ק המרטש..
שזה היה רוצח חולני מהמאה ה19 שהיה רוצח זונות..ועד היום לא יודעים מי זה..
סרט ממש מרתק עם ג'וני דפ..והת'ר גראם..
:eyes:
מומלץ... |
|
|
| Hell_Copter |
בקשר לבנאדם שדיבר על אדוארד נורטון
הוא ללא ספק אחד השחקנים הטובים שיש!!
המשחק שלו באמריקה איקס מדהים!
בפייט קלאב אדיר!!
וראיתי עוד איזה סרט איתו, שהוא משחק עם רוברט דה נירו, הוא יענו אחד שמשחק אותה סובל מפיגור שכלי ומברר על איזה חברה שהוא עובד בה בתור מנקה... ואז פורץ ומרוקן אותה
הפריצה קוראים לזה או אנערף... בנזונה של סרט!! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וראיתי עוד איזה סרט איתו, שהוא משחק עם רוברט דה נירו, הוא יענו אחד שמשחק אותה סובל מפיגור שכלי ומברר על איזה חברה שהוא עובד בה בתור מנקה... ואז פורץ ומרוקן אותה
הפריצה קוראים לזה או אנערף... בנזונה של סרט!! |
The Score באנגלית..
באמת סרט סבבה :) |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בקשר לבנאדם שדיבר על אדוארד נורטון
הוא ללא ספק אחד השחקנים הטובים שיש!!
המשחק שלו באמריקה איקס מדהים!
בפייט קלאב אדיר!!
וראיתי עוד איזה סרט איתו, שהוא משחק עם רוברט דה נירו, הוא יענו אחד שמשחק אותה סובל מפיגור שכלי ומברר על איזה חברה שהוא עובד בה בתור מנקה... ואז פורץ ומרוקן אותה
הפריצה קוראים לזה או אנערף... בנזונה של סרט!! |
הסרט הראשון שלו היה מצוין, לא זוכר איך קוראים לו, הוא שיחק עם ריצ'ארד גיר.. |
|
|
| FreaKaZoid |
אני זה שדיברתי על אדוארד...
ד"א יש לו אוסקר??? |
|
|
| DjChook |
חזרתי עכשיו מ"בן ערובה", החדש של ברוס וויליס
עכשיו, תכלס הסרט טוב
חוץ מזה שהוא טיפה לא יודע מה הוא
זאת אומרת, יש בזה מתח, יש בזה פעולה, יש בזה דרמה
ויש בזה אימה!
שגיא ניסח את זה הכי טוב: "24 מקוצר"
מומלץ. |
|
|
| FreaKaZoid |
| quote: | Originally posted by DjChook
חזרתי עכשיו מ"בן ערובה", החדש של ברוס וויליס
עכשיו, תכלס הסרט טוב
חוץ מזה שהוא טיפה לא יודע מה הוא
זאת אומרת, יש בזה מתח, יש בזה פעולה, יש בזה דרמה
ויש בזה אימה!
שגיא ניסח את זה הכי טוב: "24 מקוצר"
מומלץ. |
באנגלית קוראים לזה
Hostage? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by FreaKaZoid
באנגלית קוראים לזה
Hostage? |
כן |
|
|
| Hell_Copter |
לפי הפרומואים של הבן ערובה לא התלהבתי מי יודע מה מזה...
נראה סתם כזה סרט לדי וי די עם החבר'ה או משהו... |
|
|
|
|