|
המלצת סרטים (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
לדעתי הסרט שאולי היה הכי יפה שראיתי בחיים היה
פורסט גאמפ
סוחט דמעות |
|
|
| m0sh |
סרט מעולה!
ראית רק עכשיו?
כן סוחט דמעות
אבל בכיתי ממש בגרין מייל
פשוט ענק
ועוד סרט גדול , חומות של תקווה
נוסיף לרשימה
עיר האלוהים - סרט ברזילאי גדולללל
הפסנתרן- משחק ענק , בימוי גדול והפקה מעולה
סרט ענק
:P |
|
|
| yaman |
| ואיי באמת סרטים מעולים |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by m0sh
עיר האלוהים - סרט ברזילאי גדולללל
|
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אתה לא יודע - אני ראיתי אותו בכוונה איזה 10 פעם אחי...אחד הסרטים הכי טובים שראיתי בחיים שלי...
נ''ב: כל כך השפיע עליי שהתחלתי לחפש מידע נוסף על כל מה שקורה שם...מצאתי עבודת מחקר של איזה סטודנט אחד שמתגורר שם בשכונת העוני המסוכנת ביותר...מה שראית בסרט - זה שכונת "עיר האלוהים" והיא הכי פחות מסוכנת כי יש כנופיה אחת ששולטת בה לעומת השכונה כמו "מרה" לשמל שבה כל יום נהרגים ילדים בגלל ה"קרבות" על השטח בין כנופיות סמים שונות...מה שהכי מזעזע שהגילאים של אותם חברי הכנופיות שהורגים אחד את השני לא מגיעים עד ל18... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | הפסנתרן- משחק ענק , בימוי גדול והפקה מעולה
סרט ענק
|
אחד הגדולים !!! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by yaman
לדעתי הסרט שאולי היה הכי יפה שראיתי בחיים היה
פורסט גאמפ
סוחט דמעות |
חופשי..
זה שעתיים וחצי ככה לא? |
|
|
| DJ Alex E. |
| כן זה סרט ארוך של סביבות השעתיים וחצי אם לא יותר(מה קרה שר הטבעות?) וזה באמת סרט משובח.על מה הדמעות אני לא מבין יא חבורה של רגישים שכמוכם;) :toothless |
|
|
| yaman |
| המשחק של הנקס פשוט ענק בסרט הזה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
כן זה סרט ארוך של סביבות השעתיים וחצי אם לא יותר(מה קרה שר הטבעות?) וזה באמת סרט משובח.על מה הדמעות אני לא מבין יא חבורה של רגישים שכמוכם;) :toothless |
מסקנה: מי שלא התרגש מפורסט גאמם = מעדיף לא לרדת לבנות
:) |
|
|
| yaman |
סרט דכאון
עוד אחד: להציל את טוראי ראין וכל הסרטים השחזורים על השואה
פשוט חזזק |
|
|
| m0sh |
מדברים על להציל את טוראי ריין
אז איך אפשר בלי
אחים לנשק
המיני סדרה הכי טובה שראיתי בחיים שלי
זה פשוט ההפקה הכי טובה שראיתי
פשוט ענק ענק ענק ענק
במיוחד פרק 9 ריגש אותי
קניתי שנה שעברה את הדיוידי סט של זה שזה 6 דיסקים
ואני פשוט מאושר מזה
:D
לפני כמה ימים ראיתי את הכל שוב באיזה 4 ימים |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by taltul
מסקנה: מי שלא התרגש מפורסט גאמם = מעדיף לא לרדת לבנות
:) |
חחחחחח אתה צודק מאה אחוז סטיבי!זה יפה איך קישרת בין שני הדברים חחחח |
|
|
|
|