|
המלצת סרטים (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
הורדתי כמה סרטים חדשים אבל יש לי בעיה...
אני לא מצליח למצוא להם תירגום...
מישהו יכול לתת פה רשימה של האתרי תירגומים הכי טובים...??
נגיד אלפי ... 2 דיסקים סרט בן זונה לפי הפרומו
אני לא יכול לראות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
משורה אחת אתה מסיק את זה?
אני שמח שראיתי אותו. |
שמע אחי אם נהנית זה הכי חשוב
אני אישית לא מבין מה קשור הסופר שכתב את פיטרפן :rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by ronsh
הורדתי כמה סרטים חדשים אבל יש לי בעיה...
אני לא מצליח למצוא להם תירגום...
מישהו יכול לתת פה רשימה של האתרי תירגומים הכי טובים...??
נגיד אלפי ... 2 דיסקים סרט בן זונה לפי הפרומו
אני לא יכול לראות |
lionetwork
subs.co.il
subtitles.co.il
עדיף מליונטוורק...לפעמים לוקח כמה ימים עד שמגיעים התרגומים אבל לרוב הסרטים הם מגיעים... |
|
|
| Viber |
ראיתי אתמול בקולנוע את פייט קלאב - סרט מטומטם,השעה הראשונה חמודה והכול אבל אחרי זה כבר נהיה חארטה לדעתי...
6.5\10
אפקט הפרפר היה מוזר ובקטע של הסכין אשכרה קפצתי למה הווליום היה חזק לאללה ומה זה לא ציפיתי לזה והתמונה של המניאק הקטן תקועה לי במוח עדיין...הסוף דיי חירבן את הכול כי הוא לא פתר כלום בעצם,לא כזה סרט מקורי כמו שחושבים ,הרבה לקוח מסליידרס ומאיזה אלף סרטים ותוכניות שבהם יש איזה מישהו חוזר לעתיד ומתקן דברים,בכול זאת סרט ענק.
8\10 |
|
|
| yaman |
איזה פצצות
באפריל ייצא XXX 2
וביולי ישתחרר האלבום של ארמין וגם סרט שנקרא 4
קיצר יהיה בן זונה |
|
|
| DjChook |
מה קשור ארמין ?
אוקיי כמה סרטים
מיליון דולר בייבי - פתיחה ואמצע טובים... לקראת הסוף מדרדר לדעתי לדרמה כבדה מדי
EMPLOYEE OF THE MONTH - בן זונה של סרט , מומלץ בחום, למרות שבלי תרגום
אורות של שישי בלילה - סאגת פוטבול נחמדה, דרמה כזאתי.... לשיפוטכם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה קשור ארמין ? |
תתככככככלללללסססססס!!
"יוצא סרט חדש של גימס בונד אההה ויש באותו שבוע פסטיבל פסיי"
:conf: |
|
|
| KrazyDJs |
After The Sunset
סיימתי לראות לפני כמה דקות..
הרבה זמן לא ראיתי סרט נחמד כזה..
פס קול רגאיי נחמד כזה, מתאים לאווירה הכללית..
קטעים מצחיקים פה ושם, במיוחד עם המכשיר קשר והאוטו בסוף...
וסלמה הייק כוסית סוף...ככה שזה מוסיף להכל :)
משחק די טוב, למרות שהעלילה של הסרט קצת ידועה מראש ובנאלית, סרט נחמד
7.5\10 בסולם יושיפון
Saw
אני האחרון שיאהב לראות סרטים מהסיגנון הזה...
אבל הופתעתי לטובה שהצלחתי להחזיק מעמד בכל הסרט ולא להפסיק באמצע :wtf:
קטעים חולניים, כמו ניסור הרגל, ושההיא חתכה לחבר שלה את הבטן...
סוף ממש ממש מפתיע..
סרט שבקטעים מפחיד ובקטעים סתם דוחה שכזה...אבל היה טוב :)
7\10 בסולם ארוך |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה קשור ארמין ?
|
זה פורום טראנס כאילו :crazy: :tongue2 |
|
|
| Shahar |
| תכלס אם היו ממליצים בטרד הזה על דיוידי של הופעות שיוצאים במקום לפתוח על כל אחד כזה טרד זה היה רעיון יותר טוב:D |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי לפני טיפה פחות משבועיים הטינה בסינמה סיטי
סרט מוזר כזה... יש לא מעט קטעים מצחיקים, אין קטעים מפחידים, ויש ילד אחד מאוד מאוד מכוער בשם טושיו!! :rolleyes: |
|
|
|
|