|
המלצת סרטים (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
ההמשך של
SCARY MOVIE
איכזב רצח
אין כמו הראשון
אבל סרטי אימה כמו צעקה ואני יודע מה עשית בקיץ האחרון זה בנזונה |
Scary Movie 2,3 - אכזבה!
The Ring 2 - אכזבה!
Spiderman 2 - אכזבה!
אני יכול להביא לפה עד רשימה ענקית של סרטי המשך שאיכזבו אותי..
אבל זה לא משנה..
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
למה?
ספיחס למשל היה יותר טוב מאסקימו לימון הראשון... |
חח נו מה אתה משווה??
אם כבר סידרת אסקימו לימון אני בטוח שכולם פה שמו לב שכל סרט בנוי על איך שממו גונב לבנצי את מי שהוא אוהב..
או משהו בסיגנון לפחות.. |
|
|
| Shahar |
אלעד מזה החוקים האלה נו
יש סרטים שיש להם המשך טוב ויש סרטים שלא
ואסקימו לימון כולם היו סרטים חזקים אין מה להגיד
גם אבא גנוב |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Sniper
חח נו מה אתה משווה??
אם כבר סידרת אסקימו לימון אני בטוח שכולם פה שמו לב שכל סרט בנוי על איך שממו גונב לבנצי את מי שהוא אוהב..
או משהו בסיגנון לפחות.. |
כן מסכן בנצי נדפק כל הזמן..
ותמיד יהוד'לה מקבל כאפות על התחת :D |
|
|
| m0sh |
על מה אתם מדברים!?1
scary movie 2
זה אחד הסרטים הכי מצחיקים שאי פעם נוצרו
והוא ממש יותר טוב מהראשון
השלישי סבבה
would could should hood
בקיצור
i like it like that and i lick the tiny tiny holeeeeee |
|
|
| SychoShiver |
| מישהו ראה אולי את הסרט סהרה עם מתיו מקונוהי ? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by SychoShiver
מישהו ראה אולי את הסרט סהרה עם מתיו מקונוהי ? |
ראיתי היום..
סרט סטייל אוצר לאומי, באותו רמה אפילו לדעתי..
נחמד, אם משעמם לך לך תשכיר מבלוקבאטסר... |
|
|
| SychoShiver |
| עוד סרט סטייל אינדיאנה ג'ונס |
|
|
| yaman |
| לדעתי אקס מן 2 לוקח את הראשון |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by yaman
לדעתי אקס מן 2 לוקח את הראשון |
לדעת רבים...
וגם לדעתי
אחלה סרט |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Sniper
Scary Movie 2,3 - אכזבה!
The Ring 2 - אכזבה!
Spiderman 2 - אכזבה!
אני יכול להביא לפה עד רשימה ענקית של סרטי המשך שאיכזבו אותי..
אבל זה לא משנה.. |
אהוהו אלעד לא ידעתי שאתה מהשונאי סרטי המשך
יש קטע כזה אצל אנשים
כ-ל סרט המשך דפוק לדעתם!
הכל הכל..... רק לראות את הסרט ההמשך כדי להגיד
מאכזב!
ספיידר מן 2 - יפה עללל
מת לצעוק 3 אולי אחד הסרטים שיותר שפך אותי מצחוק
מי שיתחבר להומור וזה קצת קשה אבל באמת זה סרט ללראות עם כמה חברה ולהשפךךךך |
|
|
| DjChook |
ראיתי בסופ"ש את אלפי
סרט דרמה-קומדיה חמוד כזה, לא יותר מזה
לראות עם בחורה. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by DjChook
ראיתי בסופ"ש את אלפי
סרט דרמה-קומדיה חמוד כזה, לא יותר מזה
לראות עם בחורה. |
סרט שגורם לך לחשוב הרבה מאוד !
מצוין !
המלצתי:
THE FLIGHT OF THE PHOENIX
אקשן לא רע. |
|
|
|
|