|
המלצת סרטים (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
cube zero
זה קודם לקוביה הראשונה
הסרט השני לא קשור לסרט הראשונה
כלומר זאת קוביה שונה
אני אישית מת על הסרטים האלו ואהבתי את השלישי
אני מקווה שהבנתם את הסוף של השלישי... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מחזק..
חוץ מהרבע שעה הראשונה שהיו 3 זוגות ציצים נחמדים, סרט כ"כ לא ברור ופשוט משעמם...על הפנים... |
| quote: | Originally posted by Shahar
ראאאאאאאאאסמי!!
ראיתי תחצי שעה הראשונה ואז נזכרתי ללכת לטעום משו שאמא שלי הכינה ועל הדרך מחקתי תסרט!! |
בדיוק!!.. רק שאני הלכתי לקולנוע חח קמתי בהפסקה ולא חזרתי לאולם.
ובאמת אחלה ציצים היו ברבע שעה הראשונה!!רק שאני ספרתי 2 זוגות אליאור.. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Rising
בדיוק!!.. רק שאני הלכתי לקולנוע חח קמתי בהפסקה ולא חזרתי לאולם.
ובאמת אחלה ציצים היו ברבע שעה הראשונה!!רק שאני ספרתי 2 זוגות אליאור.. |
3..
זוג אחד של גולדי...
ו2 זוגות של הלסביות..
אחת שהייתה במיטה, והשניה שקמה...אם אני זוכר נכון הן היו דומות אבל לא אותה בחורה...
יאללה רות סוף, עפתי לבריכה |
|
|
| DjChook |
WOW
סרט מנסה להיות חכם ואתם ישר מתבכיינים ;) |
|
|
| m0sh |
וואי איזה ילדים גרועים אתם
Sin City
בנתיים סרט השנה לדעתי ולדעת בערך כל חבר שלי שראה אותו
הצילום אדיר ותסריט אדיר
מר וגברת סמית - סרט בסדר
כלומר אני חושב שהרעיון משעשע ויש שם את בראד פיט שהוא שחקן נהדר ואת האישה הכי כוסית בעולם
אבל העלילה עם חורים רבים
התסריט לא ממש טוב
וגם הבימוי...
6/10 |
|
|
| FreaKaZoid |
:סרטים מומלצים לראות בכיף בקיץ במחשב או בקולנוע חלק הם
מלחמת העולמות
מדגסקר
בן ערובה [hostage]
גבר מי שמטפל
משחק מכור
[מר וגברת סמית [רק בגלל אנגלינה גולי]
באטמן ההתחלה
כשאני אמשיך לראות את הסרטים שיש לי על המחשב אני יערוך... |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by FreaKaZoid
:סרטים מומלצים לראות בכיף בקיץ במחשב או בקולנוע חלק הם
מלחמת העולמות
מדגסקר
בן ערובה [hostage]
גבר מי שמטפל
משחק מכור
[מר וגברת סמית [רק בגלל אנגלינה גולי]
באטמן ההתחלה
כשאני אמשיך לראות את הסרטים שיש לי על המחשב אני יערוך... |
מלחמת העולמות ... הביקורות ואחותי אמרו לי שזה סרט גרוע...ואני סומך עליהם שלא שווה ללכת בשבילו לקולנוע
בן ערובה סתם סרט גרוע...נראה לי חן השווה אותו ל24 וזאת בושה... |
|
|
| KrazyDJs |
מלחמת העולמות באמת לא משהו לדעתי, ראיתי אתמול והוא פשוט חסר פואנטה...
ובכלליות לא יודע, פשוט שעתיים של להעביר ת'זמן מול אפקטים פה ושם וילדה מעצבנת במיוחד...
מדגסקר די איכזב אוחי גם...
הסרט מצחיק פה ושם, אני לא אומר שהוא לא טוב..
פשוט ציפיתי ליותר משום מה, וכל מי שראה את הסרט אמר לי בדיוק אותו דבר.. |
|
|
| DjChook |
כי אנשים חושבים שכל סרט אנימציה יהיה שרק.. באים עם ציפיות
כמו ממשפחת סופר על, תכלס סרט טוב, ציפו ליותר
זה כבר הפך להיות תבנית....
מוש, בקשר לבן ערובה, לא יודע, אני ראיתי בקולנוע ודיי נכנסתי לסרט
היה שם כמה קטעים מטורפים.
:) |
|
|
| FreaKaZoid |
| כן בבן ערובה הקטעים בסוף מטורפים! לפי דעתי הם מה שעושים תסרט סרט פעולה מוצלח |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by FreaKaZoid
כן בבן ערובה הקטעים בסוף מטורפים! לפי דעתי הם מה שעושים תסרט סרט פעולה מוצלח |
?...
סתם סרט בזבוז זמן |
|
|
|
|