|
המלצת סרטים (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מי שיש לו וידאו |
מזה וידאו? |
|
|
| Flotser |
ראיתי בסוף שבוע עם 3 חברים את
I Heart Huckabees
(בקלונוע היחיד בארץ שעדיין מציג אותו)
אז...
אחד נרדם
שני לא נהנה ואפילו קילל
שלישי דווקא התרשם ואהב
וגם אני מאוד אהבתי,
סרט מיוחד....
קשה להמליץ עליו כי עובדה שהרבה לא אוהבים אותו...
אבל אני מאוד אהבתי...
כנראה כל הדיבורים האלה על משמעות החיים ובכלל איך שהסרט עשוי, וגם הדמויות שמה עשו לי משהו.
בטוח אחד הסרטים הטובים שראיתי לאחרונה.
זהו...
:p |
|
|
| DjChook |
ראיתי אתמול את אוצר לאומי
NATIONAL TREASURE
זה בדיוק כמו הספר צופן דה וינצ'י... עם ניקולס קייג'
סרט ממש ממש טוב
מתח טוב, קטעי פעולה מדי פעם... וכמובן
צפנים וכל מני שטויות שאני אישית מאד אוהב !!!
מומלץ בחום. ויש אפילו כוסית עם מבטא סקסוני-גרמני או משהו |
|
|
| Shahar |
הנוסע השמיני נגד הטורף
סרט מעפפפפןןןןןןןן טיליםםםםםםםםםםםםםםםםם
ישבנו אתמול עם בנות ראינו
עוד שניה נכנסתי במסךךךךך
העברנו למהיר ועצבני חחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי קודם את הסרט
החיים של דיוויד גייל
סרט ממש ממש יפה!!! אני ממליץ בחום עליו!! |
|
|
| DjChook |
אני הולך עם רועי, למרות שראיתי אותו כבר בעבר במחשב (DVDRIP)
סרט דרמה איכותית עם השקפת עולם ממש יפה על ארה"ב, מערכת משפט, עונש מוות וכו'. |
|
|
| Shahar |
עזבו דרמה
אין על מותחנים או פעולה!!!
ראיתי מקודם
tomorrow never dies
סרט סוףףףףףףףףף |
|
|
| KrazyDJs |
ראיתי סלולר אתמול..
סרט בסדר כזה, להעביר שעה וחצי וזהו...
הדבר היחיד שבאמת אהבתי זה איזה טראק עצבני שיש באמצע וגם בסוף הסרט נראה לי...
אני צריך OST...נחפש היום... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ראיתי סלולר אתמול..
סרט בסדר כזה, להעביר שעה וחצי וזהו...
הדבר היחיד שבאמת אהבתי זה איזה טראק עצבני שיש באמצע וגם בסוף הסרט נראה לי...
אני צריך OST...נחפש היום... |
הוא יותר מסתם להעביר שעה אבל כן גם אני התאכזבתי
חשבתי שהוא יהיה לפחות כמו תא טלפון
קיצור
OST-John_Ottman-Cellular_(Score)-2004-UNiT:
01-opening-abduction-unit.mp3 (4641063 bytes)
02-going_shopping-unit.mp3 (5173961 bytes)
03-making_a_connection-unit.mp3 (3444864 bytes)
04-freeing_ricky-unit.mp3 (5968292 bytes)
05-mooneys_curious-unit.mp3 (2036132 bytes)
06-schools_out-unit.mp3 (6369533 bytes)
07-the_bait-unit.mp3 (4558934 bytes)
08-epiphany-bank-unit.mp3 (5898075 bytes)
09-lax-unit.mp3 (6358248 bytes)
10-were_going_to_die-unit.mp3 (3245497 bytes)
11-the_pier-unit.mp3 (6074872 bytes)
12-lost_connection-dirty_cops-unit.mp3 (6856664 bytes)
13-porsche-simple_bio-unit.mp3 (5264867 bytes)
14-police_station-unit.mp3 (5883655 bytes)
15-fake_out-unit.mp3 (3261170 bytes)
16-shoot_out-unit.mp3 (8222137 bytes) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ראיתי סלולר אתמול..
הדבר היחיד שבאמת אהבתי זה איזה טראק עצבני שיש באמצע וגם בסוף הסרט נראה לי...
אני צריך OST...נחפש היום... |
| quote: | Originally posted by Shahar
OST-John_Ottman-Cellular_(Score)-2004-UNiT:
01-opening-abduction-unit.mp3 (4641063 bytes)
02-going_shopping-unit.mp3 (5173961 bytes)
03-making_a_connection-unit.mp3 (3444864 bytes)
04-freeing_ricky-unit.mp3 (5968292 bytes)
05-mooneys_curious-unit.mp3 (2036132 bytes)
06-schools_out-unit.mp3 (6369533 bytes)
07-the_bait-unit.mp3 (4558934 bytes)
08-epiphany-bank-unit.mp3 (5898075 bytes)
09-lax-unit.mp3 (6358248 bytes)
10-were_going_to_die-unit.mp3 (3245497 bytes)
11-the_pier-unit.mp3 (6074872 bytes)
12-lost_connection-dirty_cops-unit.mp3 (6856664 bytes)
13-porsche-simple_bio-unit.mp3 (5264867 bytes)
14-police_station-unit.mp3 (5883655 bytes)
15-fake_out-unit.mp3 (3261170 bytes)
16-shoot_out-unit.mp3 (8222137 bytes) |
הוא לא נמצא ב-
sound track
אבל אל חשש... הקטע שאתה מחפש הוא>
Nina Simone - Sinnerman (Felix Da Housecat Heavenly House Mix)
:) |
|
|
| KrazyDJs |
תודה אורן :)
ושחר, שתהיה בריא... |
|
|
| princess cc |
ריקיריקי סרט חמוד לאללה!
הרגע חזרתי:)
סרט ישראלי מצחיקקקקק וחמוד...
שווה לראות |
|
|
|
|