|
המלצת סרטים (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
שודדי הקריביים לא בהכרח אפקטים של מחשב
אבל כל הקטע של הספינות והקרבות חרבות
זה ענק. אני אוהב את זה
ראסמי מגיע לו קולנוע
אני ממש התלהבתי מהסרט ובמיוחד אם כבר מדברים מהמשחק של ג'וני דפ שבראסמי מגיע לו אוסקר על התפקיד הזה
פשוט מדהים הוא משחק שם....
ראיתי היום את טומב ריידר 2 ב
DVD
חוץ מיזה שהיא פצצת על.. סרט מטומטם |
|
|
| warpedd_ |
לא לראות את
tears of the sun
סרט גרועעע |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by warpedd_
לא לראות את
tears of the sun
סרט גרועעע |
דמעות של השמש סרט בנזונה
אני אישית ממש אהבתי... העלילה טובה עם נקודה
שהיא אכן ברורה אבל עדין חזקה
הסרט ברובו סרט פעולה מלחמתית ומראה ממש מעט מאיך סיירת מובחרת עושה את שלה בשטח אויב |
|
|
| KrazyDJs |
חזרתי עכשיו מ
Master and Commander
שעתיים די משעממות..
בדיוק כמו שקרה לי בשודדי הקאריביים :\
:rolleyes:
והכי זין..
שבכלל תכננתי ללכת ל
Kill Bill
אבל הבני זונות עשו הגבלה לגיל 16!!!! |
|
|
| DjChook |
חחח כל הזין לך
איך לא אהבת את שודדי הקריביים !?!?!? |
|
|
| KrazyDJs |
לא'דע..
ראיתי אצל חבר במחשב..
לא התלהבתי
היה די משעמם לדעתי..
כאילו..זה הזכיר לי סדרות מצויירות על פיראטים :\ |
|
|
| Tarantula |
מה סדרות על פירטיים?!:nervous:
זה סרט כזה מדהים
אבל מה בלי ג'וני דאפ הסרט לא היה שווה הרבה:eyes: :eyes: :crazy: |
|
|
| DjChook |
| אני טענתי שמגיע לו אוסקר |
|
|
| nFaivel |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני טענתי שמגיע לו אוסקר |
אני נירדמתי באמצע:o |
|
|
| DjChook |
אוקיי
Freaky Friday
משום מה לא ידעתי על מה זה הולך להיות ולכן זה הפתיע אותי
אבל סרט ממש ממש טוב !
אני ממש התלהבתי
גם רוק
גם ג'ימי לי קרטיס (נראה לי זה השם שלה) במשחק נדיר
וגם הילדה כוסית
בקיצר סרט סוף, למרות שכבר עשו כאלה |
|
|
| nFaivel |
| quote: | Originally posted by DjChook
אוקיי
Freaky Friday
משום מה לא ידעתי על מה זה הולך להיות ולכן זה הפתיע אותי
אבל סרט ממש ממש טוב !
אני ממש התלהבתי
גם רוק
גם ג'ימי לי קרטיס (נראה לי זה השם שלה) במשחק נדיר
וגם הילדה כוסית
בקיצר סרט סוף, למרות שכבר עשו כאלה |
סרט מפחיד?! |
|
|
| DjChook |
| קומדיית התבגרות - רומנטיקה |
|
|
|
|