|
המלצת סרטים (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | לא ראיתי קיל ביל...
תיכול לפרט? |
In Mexico City, a former Marine swears vengeance on those who committed an unspeakable act against the family he was hired to protect |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
man on fire
של דנזל וושינגטון |
ללא ספק אחד הסרטים! |
|
|
| DjChook |
זה מתחיל כדרמה של איזה שעה...
ואז זה נהיה מותחן פעולה דיי אכזרי :) |
|
|
| Shahar |
עזבו אתכם דרמה וזה
שמעתם על הנוסע????.
אחד הסרטים החזקיםםםםם!!!
וסלולר! |
|
|
| DjChook |
לא. החלק השני שווה את זה !! תראה את זה
יש לך הנוסע במחשב ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא. החלק השני שווה את זה !! תראה את זה
יש לך הנוסע במחשב ? |
לא.. אני מחכה שתצא גירסא נורמלית
ו
man on fire
יצא כבר
dvdrip? |
|
|
| DjChook |
סביר להניח מכיוון שראיתי אותו ב
DVD |
|
|
| KrazyDJs |
| ראיתי עוד את הנוסע בקולנוע..קקה סרט :wtf: לדעתי |
|
|
| Shahar |
חחחחחחחח אני רואה עכשיו
the punisher
יש שם אחד קוראים לו בובי
הבנאדם 100% יגאל חחחחחחחחחחחחחחח
איך הם דומים יאאא ראבייי
ואחד דומה לעופר שכטר |
|
|
| DjChook |
חחחחחחח ראאאאאסמי
המעניש סרט חזק
אכזרייי בטירוף הפתיחה
אבל חזק
והיא כוסית. שתיהן כוסיות
שלושתן כוסיות
אחחחח |
|
|
| Rising |
יומני הנסיכה 2
את הראשון לא ראיתי... וטוב שכך..
סרט פשוט זוועה...קיטשי ..סגנון אמרקאי...הומור רדוד
חלש ביותר מומלץ בקור!:nervous: |
|
|
| markfeldman |
חיובי עצבני ! |
|
|
|
|