|
המלצת סרטים (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
כי אנשים חושבים שכל סרט אנימציה יהיה שרק.. באים עם ציפיות
כמו ממשפחת סופר על, תכלס סרט טוב, ציפו ליותר
זה כבר הפך להיות תבנית.... |
משפחת סופר על סתם היה מעפן לדעתי...עד כמה שאני זוכר, לא ראינו הכל בכלל..
ויש משו במה שאתה אומר, פשוט לא באתי בציפיות שזה יהיה מצחיק כמו שרק..
פשוט הרבה אמרו לי שזה סרט מצחיק והכל וזה..אמרתי לעצמי וואלה בטח הולך להיות סרט חזק... |
|
|
| Sm0keMachine |
אני מעלה את הטופיק הזה למעלה כי אתמול ראיתי את הסרט "המסור"
ואני פשוט בשוק ממנו עדיין :)
סרט פשוט מדהים.. עם הרבה הפתעות.. עדיף שתדעו עליו כמה שפחות לפני שתראו אותו..
אני רק יגיד לכם שהסוף של הסרט הוא פשוט משהו שבחיים לא תחשבו עליו..
חובה לראות! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני מעלה את הטופיק הזה למעלה כי אתמול ראיתי את הסרט "המסור"
ואני פשוט בשוק ממנו עדיין :)
סרט פשוט מדהים.. עם הרבה הפתעות.. עדיף שתדעו עליו כמה שפחות לפני שתראו אותו..
אני רק יגיד לכם שהסוף של הסרט הוא פשוט משהו שבחיים לא תחשבו עליו..
חובה לראות! |
ואני אחזק אותך, ואוסיף שעוד מעט יוצא המסור 2...:)
Tears of the sun
סרט מלחמה \ דרמה כזה עם ברוס וויליס
סרט לעניין, לא נמרח יותר מידי, יש מספיק חלקי אקשן ובהחלט סרט שווה...
אה כן, מוניקה בלוצ'י כוסיתתתת :eek: |
|
|
| coby |
בונא איזה חרא של קיץ מבחינת סרטים... הוליווד יצאו מעפנים לא היה סרט אחד טוב
בדרך כלל בקיץ מפציצים.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
קובי שמעתי דווקא שהסרט לדפוק חתונה הוא מצויין
מת לראות אותו |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
קובי שמעתי דווקא שהסרט לדפוק חתונה הוא מצויין
מת לראות אותו |
שמעת נכון אחי..
ראיתי אותו לפני שבועיים אני חושב אם לא יותר..
סרט מצחיק ברמות.. |
|
|
| coby |
וואלה סבבה אני יראה..
ראיתי איילנד לפני כמה ימים, סרט טוב אבל זה סרט להוריד לא לראות בקולנוע
והרי החדשות סרט קורעעע וויל פרל כזה בן אדם מצחיק |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני מעלה את הטופיק הזה למעלה כי אתמול ראיתי את הסרט "המסור"
ואני פשוט בשוק ממנו עדיין :)
סרט פשוט מדהים.. עם הרבה הפתעות.. עדיף שתדעו עליו כמה שפחות לפני שתראו אותו..
אני רק יגיד לכם שהסוף של הסרט הוא פשוט משהו שבחיים לא תחשבו עליו..
חובה לראות! |
אתה מדבר על
SAW?
אם כן סרט בנזונה
ובטו שיש לו המשך?
אהבתי תכלס
מותח ומפחיד אחושרמוטה
ד"א עוד סרטים שמוציאים להם המשך:
Scary Movie 4
Mission Impossible 3
X-Man 3 |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
אתה מדבר על
SAW?
אם כן סרט בנזונה
ובטו שיש לו המשך?
אהבתי תכלס
מותח ומפחיד אחושרמוטה
[/b] |
כן כן
ושמעתי שיוצא סרט המשך בארה"ב עוד חודשיים |
|
|
| Sniper |
רוב סרטי ההמשך שאני ראיתי עד היום
בד"כ לא היו משהו..
חוץ מקיל ביל ועוד כמה נראה לי..
בד"כ הם מנסים לשחזר את אותה עלילה רק עם שינויים מינמאלים..
ובד"כ קצת יותר אפקטים. |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Sniper
רוב סרטי ההמשך שאני ראיתי עד היום
בד"כ לא היו משהו..
חוץ מקיל ביל ועוד כמה נראה לי..
בד"כ הם מנסים לשחזר את אותה עלילה רק עם שינויים מינמאלים..
ובד"כ קצת יותר אפקטים. |
למה?
ספיחס למשל היה יותר טוב מאסקימו לימון הראשון... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
רוב סרטי ההמשך שאני ראיתי עד היום
בד"כ לא היו משהו..
חוץ מקיל ביל ועוד כמה נראה לי..
בד"כ הם מנסים לשחזר את אותה עלילה רק עם שינויים מינמאלים..
ובד"כ קצת יותר אפקטים. |
ההמשך של
SCARY MOVIE
איכזב רצח
אין כמו הראשון
אבל סרטי אימה כמו צעקה ואני יודע מה עשית בקיץ האחרון זה בנזונה |
|
|
|
|