|
המלצת סרטים (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Segev
אבא איפה הכרת את אמא? מממ...
זה היה מזמן נסעתי עם סבתא לקנות דברים לבית במגה
ושם היא הייתה... אמא שלכם מוכרת נקניקיות של זוגלובק (חח לא זוכר)
קטע מצחיק כל הסיפור הזה אבל שהיה במזל טוב ;) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי:)
טוב תהיו פה כשכל הסיפור יגמר..
(אני איש של קשרים קצרים) |
|
|
| Flotser |
יום שבת ראיתי את
דור הפרוזק
prozac nation
זה מהסרטים הכבדים יותר...
אבל דווקא אהבתי בכללי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מישהו פה ראה
Kill Bill Vol. 2
?????
ראיתי אותו ביום שישי
סרט פשוט ע-נ-ק!!!!!!!!!!!!!!!
מומלץ בחום!!!!!
הייתי מתחיל לדבר עליו, אבל אני לא רוצה להרוס פה למישהו.... :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מישהו פה ראה
Kill Bill Vol. 2
?????
ראיתי אותו ביום שישי
סרט פשוט ע-נ-ק!!!!!!!!!!!!!!!
מומלץ בחום!!!!!
הייתי מתחיל לדבר עליו, אבל אני לא רוצה להרוס פה למישהו.... :) |
ראיתי במוצ"ש, אחד הסרטים הטובים שראיתי..
טרנטינו הזה מלך!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | ? KILL BILL 2 מישהו פה ראה |
סרט ע נ ק
יש כאילו שאומרים כי הסרט הראשון היה קיטשי מידי לסגנונו של קונטין אבל בסרט השני הוא סוף-סוף חזר למוטב.
לדעתי שניהם טובים וניתן לראות אותם אפילו כסרט אחד (דהיינו כארבע וחצי שעות.) |
|
|
| Sniper |
היום ראיתי חלון סודי
קיצר סרט חביב לא מי יודע מה
יש כמה קטעים סבבה וזהו..
ג'וני דפ מפגין כרגיל כושר משחק ענקי וכמו בשודדי הקריבים הוא עושה את כל הסרט.
6.5\10 |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי לפני שבוע את קיל ביל 2... פשוט סרט ענק!!!!!!!!!
ביחד עם 1 זה נראה לי אחד הסרטים החזקים שיש!! |
|
|
| Dr.SuS |
מי שאוהב מדע בדיוני, האמת גם מי שלא...
סרט פשוט ענקק, אבל ענק,
הראתי אותו לאיזה 10 אנשים כבר והם נשארו עם פה פתוח בסוף
סרט גדול באמת שלא הרבה מכירים גם
נקרא
לוכד החלומות
Dream Catcher
דרמה\מתח עם טוויסט של מדע בדיוני
ממש מומלץ בחום
אצלי קיבל 9.5
כמו שר הטבעות 3 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מי שאוהב מדע בדיוני, האמת גם מי שלא...
סרט פשוט ענקק, אבל ענק,
הראתי אותו לאיזה 10 אנשים כבר והם נשארו עם פה פתוח בסוף
סרט גדול באמת שלא הרבה מכירים גם
נקרא
לוכד החלומות
Dream Catcher
דרמה\מתח עם טוויסט של מדע בדיוני
ממש מומלץ בחום
אצלי קיבל 9.5
כמו שר הטבעות 3 |
וואוו... מי ישמע...
מה עשית מהסרט הזה....
אם שר הטבעות קיבל אצלך 9.5 וגם הסרט הזה קיבל 9.5 אחי...
משהו לא בסדר איתך...
הסרט המדובר די שגרתי....
מדע בדיוני עדכני ותו לא. |
|
|
| Dr.SuS |
זה השוואה בציון לא בשום דבר אחר...
חוץ מזה זה סרט באמת טוב, אם אחלה תסריט ומשחק טוב..
דעה אישית, בגלל זה, זה נקרא המלצה... |
|
|
| ADiSH |
dream catcher
סרט מעולה, אבל אם לא קראתם את הספר שזה אחד מהספרים הכי טובים שקראתי
אז זה לא שווה כלום |
|
|
| KrazyDJs |
50 דייטים ראשונים
קיטשי אבל נחמד :D |
|
|
|
|