|
המלצת סרטים (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | 50 דייטים ראשונים סרט נחמד |
בהחלט !!
אחלה שבאחלה ! |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by Rising
50 דייטים ראשונים סרט נחמד....
..ראיתי היום..
ים של אש... אחלה סרט :) |
וואי
זה סרט ממש חמודי!
אני אהבתי..
:D |
|
|
| KrazyDJs |
paycheck
משום מה זה בין סרטי המתח \ אקשן הכי טובים שראיתי בזמן האחרון...
סרט נחמד מאוד.. |
|
|
| DJ Alex E. |
אתמול ראיתי(באיחור קל) את הסרט "הסמוראי האחרון"
מדהיייים
אולי הסרט הכי טוב שראיתי אי פעם
באמת
משחק מצויין,עלילה מצויינת,והמסר הכללי של הסרט הוא מדהים לדעתי
ממש אהבתי את כל העניין של הדגשת הערכים והכבוד
לא יזיק לבני עמנו לראות מה זה מוסר וכבוד.יש לנו הרבה מה ללמוד מהאנשים של אותה תקופה
בכל מקרה אני בטוח שהסרט הזה יגע בכל אחד ואחד ממכם
הוא פשוט ענק לדעתי ומלא חוכמת חיים ומסר |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אתמול ראיתי(באיחור קל) את הסרט "הסמוראי האחרון"
מדהיייים
אולי הסרט הכי טוב שראיתי אי פעם
באמת
משחק מצויין,עלילה מצויינת,והמסר הכללי של הסרט הוא מדהים לדעתי
ממש אהבתי את כל העניין של הדגשת הערכים והכבוד
לא יזיק לבני עמנו לראות מה זה מוסר וכבוד.יש לנו הרבה מה ללמוד מהאנשים של אותה תקופה
בכל מקרה אני בטוח שהסרט הזה יגע בכל אחד ואחד ממכם
הוא פשוט ענק לדעתי ומלא חוכמת חיים ומסר |
חוכמת חיים תגזיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
זה סרט טוב.
סרט אמריקאי אבל אני אמריקאי.
כל הקטע של הכבוד אולי היה יפה והפך את הסרט לאפיק אבל עדיין . כבוד זה השטות הכי גדולה שיש ובגללה מתים ובגלל ערסים מזדיינים הולכים מכות.
וכן זה אכן חזק אבל בדיוק ראיתי יום לפני אמריקאן ביוטי אז ככה שיצאתי מהקולנוע רק חשבתי על אמריקן ביוטי...אהה סרט עצום
קווין ספייסי אחד השחקנים הכי טובים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | paycheck
משום מה זה בין סרטי המתח \ אקשן הכי טובים שראיתי בזמן האחרון...
סרט נחמד מאוד.. |
סתם סרט שיגרתי... |
|
|
| yaman |
הסמוראי האחרון
אהבתי את הנוף
בכלל כול הקטע של לצלם סרט בניו זילנד הוא גאוני אחושרמוטה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אתמול ראיתי(באיחור קל) את הסרט "הסמוראי האחרון"
מדהיייים
אולי הסרט הכי טוב שראיתי אי פעם
באמת
משחק מצויין,עלילה מצויינת,והמסר הכללי של הסרט הוא מדהים לדעתי
ממש אהבתי את כל העניין של הדגשת הערכים והכבוד
לא יזיק לבני עמנו לראות מה זה מוסר וכבוד.יש לנו הרבה מה ללמוד מהאנשים של אותה תקופה
בכל מקרה אני בטוח שהסרט הזה יגע בכל אחד ואחד ממכם
הוא פשוט ענק לדעתי ומלא חוכמת חיים ומסר |
נהניתי מהסרט...
אבל זה סתם
"לב אמיץ 2" |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אין על הסרט לב אמיץ, אחד הסרטים היותר טובים שראיתי בחיי... שלא לדבר על הפסקול
:) |
|
|
| Rising |
the girl next door
סרט מצחיק ובן זונה...אהבתי ...:) :) |
|
|
| yaman |
אתמול ראיתי את החתונה היוונית שלי
היוונים בדיוק כמו הישראלים
סרט נחמד מאוד |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אתמול ראיתי את החתונה היוונית שלי |
סרט חביב. |
|
|
|
|