|
המלצת סרטים (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
אם כבר הצלצול..
שאלה פילוסופית ממני אליכם..
למה קראו לזה הצלצול ולא הטבעת ?
הרי באנגלית
the ring
זה גם זה וגם זה :wtf:
לא'דע..
קיצר לפני שבוע ראיתי ספיידרמן 2..
סרט חמוד...לא יותר מידי... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אם כבר הצלצול..
שאלה פילוסופית ממני אליכם..
למה קראו לזה הצלצול ולא הטבעת ?
הרי באנגלית
the ring
זה גם זה וגם זה :wtf:
לא'דע..
קיצר לפני שבוע ראיתי ספיידרמן 2..
סרט חמוד...לא יותר מידי... |
חחח... איזה מצחיק אתה...
למה לעזאזל שיקראו לסרט הזה הטבעת? הרי אין פה שום הקשר לתוכן ולעלילה...
במשמעות של הצילצול יענו כמו שיש את הצלצול בסרט שאחריו יש שבוע לחיות, טבעת זה לא קשור לכלום. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
חחח... איזה מצחיק אתה...
למה לעזאזל שיקראו לסרט הזה הטבעת? הרי אין פה שום הקשר לתוכן ולעלילה...
במשמעות של הצילצול יענו כמו שיש את הצלצול בסרט שאחריו יש שבוע לחיות, טבעת זה לא קשור לכלום. |
אהההההה !!!!
כן יש לך טעות..
אני לא ראיתי את כל הסרט...
ואני זוכר שכשמישהו ראה את הקלטת הזאת..
אז יש טבעת כזאת..
נראה לי בסוף של הוידאו...
:wtf:
או שאני סתם הוזה ויוצא טמבל
לא נורא |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אהההההה !!!!
כן יש לך טעות..
אני לא ראיתי את כל הסרט...
ואני זוכר שכשמישהו ראה את הקלטת הזאת..
אז יש טבעת כזאת..
נראה לי בסוף של הוידאו...
:wtf:
או שאני סתם הוזה ויוצא טמבל
לא נורא |
כן אחי יצאת טמבל |
|
|
| MasterP |
כמה טעימות שהיו לאחרונה:
המלך ארתור:
חיקוי סביר של לב אמיץ. עלילה סבבה אבל הסרט עצמו הזוי שהוא מרגש מישהו.
אפקטים נחמדים ויש קרבות סבבה ביותר, למשל הקרב על הקרח... אהבתי.
הסיום סתם אובר-דרמטי ומעצבן.
בגדול רציתי שיהיה למרלין השפעה הרבה יותר גדולה בסרט, אבל הוא היה דמות נידחת.
סה"כ סרט קיץ חמוד, לא יותר
7/10 :) :) :)
חייו של דיויד גייל:
סרט לא הכי חדש, אבל סרט בסט!!!!
כמובן מי שיודע, הכוכב שם הוא קוויין ספייסי
והוא כוכב. הוא יכול להחזיק סרטים לבד, ומוכרות ההצלחות שלו בסרטי טוויסט מצויינים:
החשוד המיידי, ק-פקס ולא נשכח את אמריקן ביוטי.
סרטי איכות וקלאסיקה, וכמו כן הסרט הזה לא מאכזב.
אני ממליץ בחום לראות אותו, זה סרט קשה, שאתה לא מצפה למה שהוא נותן לך אף פעם, והסוף, וואי הסוף אחד השווים
אחד הסרטים היותר טובים ופחות מפורסמים של השנה
9.5 / 10 :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
ספידרמן 2:
כמו 1 רק עם אפקטים טובים יותר. עלילה חמודה, עם טוויסט קטן בסוף שמבטיח סרט המשך שיסחוט עוד 31 ש"ח מתושבים מסכנים ואוהבי קולנוע.
סה"כ סרט נחמד . נהניתי אבל לא התרגשתי
7.5 / 10 :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אהההההה !!!!
כן יש לך טעות..
אני לא ראיתי את כל הסרט...
ואני זוכר שכשמישהו ראה את הקלטת הזאת..
אז יש טבעת כזאת..
נראה לי בסוף של הוידאו...
:wtf:
או שאני סתם הוזה ויוצא טמבל
לא נורא |
זה לא באמת טבעת...
מואהההאהאההאההאה
(בטון מפחיד כזה)
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| MasterP |
אשמח אם פוסטים פה יהיו יותר עניינים ולפחות ימליצו על סרטים כמו המטרה המקורית של הטרד הזה והשם שלו:
המצלת סרטים, כמובן בצורה עניינית ובוגרת ולא
בלה בלה בלה
סרט טוב תראו
או סרט חרא אל תראו
קיצר חבר'ה יותר המלצת סרטים פחות זיוני שכל |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by MasterP
כמה טעימות שהיו לאחרונה:
המלך ארתור:
חיקוי סביר של לב אמיץ. עלילה סבבה אבל הסרט עצמו הזוי שהוא מרגש מישהו.
אפקטים נחמדים ויש קרבות סבבה ביותר, למשל הקרב על הקרח... אהבתי.
הסיום סתם אובר-דרמטי ומעצבן.
בגדול רציתי שיהיה למרלין השפעה הרבה יותר גדולה בסרט, אבל הוא היה דמות נידחת.
סה"כ סרט קיץ חמוד, לא יותר
7/10 :) :) :)
חייו של דיויד גייל:
סרט לא הכי חדש, אבל סרט בסט!!!!
כמובן מי שיודע, הכוכב שם הוא קוויין ספייסי
והוא כוכב. הוא יכול להחזיק סרטים לבד, ומוכרות ההצלחות שלו בסרטי טוויסט מצויינים:
החשוד המיידי, ק-פקס ולא נשכח את אמריקן ביוטי.
סרטי איכות וקלאסיקה, וכמו כן הסרט הזה לא מאכזב.
אני ממליץ בחום לראות אותו, זה סרט קשה, שאתה לא מצפה למה שהוא נותן לך אף פעם, והסוף, וואי הסוף אחד השווים
אחד הסרטים היותר טובים ופחות מפורסמים של השנה
9.5 / 10 :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
ספידרמן 2:
כמו 1 רק עם אפקטים טובים יותר. עלילה חמודה, עם טוויסט קטן בסוף שמבטיח סרט המשך שיסחוט עוד 31 ש"ח מתושבים מסכנים ואוהבי קולנוע.
סה"כ סרט נחמד . נהניתי אבל לא התרגשתי
7.5 / 10 :happy2: :happy2: :happy2: |
עבודה טובה!
ככה זה צריך להראות...:)
ח'ברה לתשומת ליבכם |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
עבודה טובה!
ככה זה צריך להראות...:)
ח'ברה לתשומת ליבכם |
מה שנכון נכון - ככה אמורה להיות המלצה של כל בן אדם...
חבל שאת שמה לב על זה רק פה - תיכנסי פעם לטרד ה"המלצות" ותראי מה הולך שם... חוץ ממילים "חזק" ו"אדיר" שמוסיפים אותן אחרי השם של הטראק לא תראי שם שום דבר אחר...
באמת אחי כל הכסוד על ההמלצות - ממש אהבתי...
ולגבי הספיידרמן 2 - אני כן התרגשתי , בזמן האחרון שמתי לב שאני מת על הדברים כמו ספיידרמן וכאלה... ראיתי את ואן הלסינג לא מזמן - משהו לפנים...
:) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
חחח... איזה מצחיק אתה...
למה לעזאזל שיקראו לסרט הזה הטבעת? הרי אין פה שום הקשר לתוכן ולעלילה...
במשמעות של הצילצול יענו כמו שיש את הצלצול בסרט שאחריו יש שבוע לחיות, טבעת זה לא קשור לכלום. |
| quote: | Originally posted by yaman
כן אחי יצאת טמבל |
ראסמי לא.. לא יצא טמבל בכלל.
באנגלית זה מתפרש גם הצלצול וגם הטבעת.
בעלילה עצמה, קודם כל יש בסרט [שבתוך הסרט] משהו שנראה כמו טבעת...
ואז מתברר שזה באר...
ובפנים יש את הילדה
תראו תסרט עוד פעם ואז תבינו.
ולמה שישימו תטבעת הזאת אם אין לי שום משמעות?
לכל דבר יש משמעות..במאי לא שם דברים סתם בסצינה.
אבל זה הקטע של הסרט שיש לזה שתי משמעויות..
-----
מישהו ראה את הסרט "כרמן"...? נראה לי זה חזק...... |
|
|
| KosmiK-G8 |
גלעד אחלה המלצה על החיים של דייויד גייל ראיתי תסרט הזה לפני כמה חודשים ואני מחזק תהמלצה שלך
בהחלט סרט מצוין ששומר על מתח ואכן עם אחד השחקנים הטובים קווין ספייסי (בוא לא נשכח גם את תעביר את זה הלאה שם היילי גואל סמיט גם שיחק טוב)
ואחי...
נקרעתי כשראיתי את החתימה שלך!!!
ממתי הפוסט הזה שלי?
בוינה זה אופנה חדשה בפורום לצטט אותי בחתימה
אני יתחיל לרשום משפטים שלי כפטנטים ויתבע תתחת של כולכם
ראו הוזהרתם!:wtf: איזה פרצוץ אליאורי אהה? |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
גלעד אחלה המלצה על החיים של דייויד גייל ראיתי תסרט הזה לפני כמה חודשים ואני מחזק תהמלצה שלך
בהחלט סרט מצוין ששומר על מתח ואכן עם אחד השחקנים הטובים קווין ספייסי (בוא לא נשכח גם את תעביר את זה הלאה שם היילי גואל סמיט גם שיחק טוב)
ואחי...
נקרעתי כשראיתי את החתימה שלך!!!
ממתי הפוסט הזה שלי?
בוינה זה אופנה חדשה בפורום לצטט אותי בחתימה
אני יתחיל לרשום משפטים שלי כפטנטים ויתבע תתחת של כולכם
ראו הוזהרתם!:wtf: איזה פרצוץ אליאורי אהה? |
מלפני שנה לפחות נראה לי... לא בדיוק זוכר
ובואנה תגיד תודה שאנחנו מצטטים אותך, ובלי להגדיל את האגו שלך יותר מידי, באמת יש לך פוסטים קורעים, ושווים ציטוט. אבל בלי הציטוטים שלנו לא היית מגיע לגדולה אז בלי איומים בבקשה
:toocool:
וכדי שהפוסט לא יהיה ספאם החלטתי לעשות עוד ביקורת קטנה לסרט בן כמה חודשים
טרויה
באתי לסרט עם המון ציפיות, הטרייליר היה מדהים, ונראה שצפוי לנו סרט עם אחלה עלילה ולא פחות סרט מלחמה עתיר אפקטים ובסגנון גלאדיאטור שמאוד אהבתי.
הסרט היה אפיק מידי. הייתה אשליה שהתסריט באמת מעניין מישהו, למרות שבהתחלה הוא באמת היה מעניין, אבל בסדר הבנו רבים על אישה, בלה בלה בלה,.
כמה כבר ניתן לפתח את העלילה אתם חושבים הא? גם אני חשבתי והבנתי שזה באמת קשה. שאפילו שחקנים לא רעים כמו בראד פיט ואורלנדו בלום לא
הצליחו לגרום לסרט להיות יותר מסתם מי זוכה בבחורה.
מאוד מאוד אהבתי את הקרבות בסרט, בעיקר שאכילס השתתף בהם.
סה"כ סרט מעשיר (לא יודע עד כמה אותנטי) לגבי ההיסטוריה, עלילה מאכזבת, אפקטים, פעלולים וסצינות קרב נהדרות.
מה שכן הסלו מושיון התחיל לעצבן לקראת אמצע הסרט. אי אפשר לטחון אותו יותר מידי, אלא אם כן הסרט עונה לשם המטריקס.
8/10 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
|
|