|
המלצת סרטים (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
Your too gay to function...
I just finished watching it myself !!! |
:stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
סיימתי לפני כמה דקות לראות את
Mean Girls
סרט נחמד, קיטשי כזה...להעביר את הזמן..
אהבתי בעיקרון את העלילה...
והשחקנית לינדסי לואהן כוסית :D |
דיברתי על זה אז...
שהביאו לי איזה אפטר של 6 שעות ולא היה לנו מה לעשות אז פשוט ראינו את זה
זה אשכרה קלולס למתקדמים :wtf:
אבל השחקנית באמת משהו טוב |
|
|
| Rising |
| ראיתי גם תסרט הזה אתמול בערב... לא משהו בכלל :) |
|
|
| KrazyDJs |
The Hollow
סרט המשך טיפה צולע לסרט האגדי סליפי הולו...
היה קצת קשה לראות אותו במחשב בגלל האיכות הטיפה ירודה של הסרט..
אבל לא'דע, לא היה "אימתי" יותר מידי..
בכל מקרה זה סרט לראות רק אם ממש משעמם...:wtf:
אבל די חובה לראות את סליפי הולו לפני...
לא זכרתי כמעט כלום ממנו, כי ראיתי אותו באיזה כיתה ה' או ו' :wtf:
יאללה, היום נראה את The Girl Next Door :p |
|
|
| DjChook |
אוי THE GIRL ממש אהבתי
ראיתי בקולנוע שלשום את זהות במלכודת... אני ממש אהבתי את הסרט, הצילום מדי פעם כבר מעיק, כי עשו שם עבודת צילום נורא מיוחדת ונורא שונה ממה שאנחנו רגילים, אבל לדעתי לקטעים שבהם יש מתח ומרדפים זה הוסיף המון ! לדעתי זה מהסרטים ששווה ללכת לקולנוע |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | יאללה, היום נראה את The Girl Next Door |
סרט משעשע למדי, בפרט ששחקנית הפורנו היא כוסית עולם ! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
יאללה, היום נראה את The Girl Next Door :p |
| quote: | Originally posted by DjChook
אוי THE GIRL ממש אהבתי
|
| quote: | Originally posted by markfeldman
סרט משעשע למדי, בפרט ששחקנית הפורנו היא כוסית עולם ! |
חופשי גם אני אהבתי אותו.. |
|
|
| KrazyDJs |
לפני כמה דקות סיימתי לראות..
סרט נחמד מאוד :)
והשחקניות פורנו...כולן...כוסיות :wtf: :eyespop: |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סרט משעשע למדי, בפרט ששחקנית הפורנו היא כוסית עולם ! |
אמרת נכון |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
יאללה, היום נראה את The Girl Next Door :p |
האמת היא שיש לי את הסרט בדי וי דיוקס
אבל אין לי כח לראות אותו
יש מצב שאני יראה היום, שמעתי הרבה ביקורת טובות על הסרט |
|
|
| KrazyDJs |
סטארסקי האצ'..
לא משהו מלהיב...
אין תירגום טוב לזה באינטרנט לצערי..
לפחות לא בעברית..
לא אהבתי יותר מידי את הסרט...
השחקנים הראשיים לא ממש מתאימים..
ולמה לעזעזל הכניסו את סנופ דוג לזה :wtf:
לדעתי לא משהו יותר מידי מעניין..
יש מצב שזה בגלל שלא ממש ראיתי את הסידרה...לא'דע.. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
סטארסקי האצ'..
לא משהו מלהיב...
אין תירגום טוב לזה באינטרנט לצערי..
לפחות לא בעברית..
לא אהבתי יותר מידי את הסרט...
השחקנים הראשיים לא ממש מתאימים..
ולמה לעזעזל הכניסו את סנופ דוג לזה :wtf:
לדעתי לא משהו יותר מידי מעניין..
יש מצב שזה בגלל שלא ממש ראיתי את הסידרה...לא'דע.. |
לא יודע אחי...
גם אני לא ראיתי אף פרק בסדרה...
אבל הסרט - פשוט ענק...
לא היה רגע שלא גרם לחייך ולצחוק...
חוץ אני פשוט מת על 2 השחקנים האלה ובמיוחד כשהם משחקים ביחד. משחק אדיר
סרט מצחיק לאללה עם הומור מאוד קל להבנה כמו בסרטים של פעם אבל יחד עם זאת מצחיק ביותר...
קיצר תראה אותו עוד פעם - אולי תתחבר אליו...
אה ועוד משהו - לדעתי לא שווה לראות עם תירגום - אחרת לא מתרכזים בהבעות פנים של שני השקחנים במשך כל הסרט שזה פיספוס כי הם פשוט תותחים בזה... |
|
|
|
|