|
המלצת סרטים (pg. 76)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
| אני יודע שזה על גזענות והוא נורא חופר |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by TTman
כן כן, יוצא המסור 2.. במילים אחרות הוא כבר בקולנוע בארה"ב ובאנגליה. אני מקווה שהוא יצא בדיוידי ריפ עוד משהו כמו חודש-חודשיים.
לדעתי המסור זה אחד מסרטי האימה הטובים ביותר שיש ושהיו בשנים האחרונות
פרטים על הסרט
מקווה שעזרתי |
וואי תודה!
בביקורות אומרים שהשני עוד יותר טוב מהראשון, כבר לא יכול לחכות
סרט חולני! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by sh33p

תקציר הסרט סינדרלה מן:
הבמאי והכוכב של הלהיט זוכה האוסקר "נפלאות התבונה" חוזרים בסרט חדש העוקב אחרי סיפורו האמיתי של המתאגרף הידוע ג'ים בראדוק שנאלץ לפרוש בעל כורחו בגלל שרשרת הפסדים. בתקופת השפל הכלכלי בארה"ב של שנות השלושים נאלץ המתאגרף הכושל לעבוד בשלל עבודות כדי לפרנס את משפחתו. גם במצבו הכלכלי הכול כך קשה הוא לא הפסיק לחלום על קריירת אגרוף. כמו בכל סיפור סינדרלה, בגלל ביטול של הרגע האחרון נקרא בראדוק לזירה להילחם נגד הטוען לתואר העולמי. בראדוק חוזר להתאגרף ומייצג את החלום של ההמון הפשוט להצלחה.
זה בהחלט הסרט הטוב ביותר שראיתי בחצי שנה האחרונה!
מומלץ ++ !!! |
סרט פשוט ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אחד הסרטים היותר טובים שראיתי.. |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by TTman
כן כן, יוצא המסור 2.. במילים אחרות הוא כבר בקולנוע בארה"ב ובאנגליה. אני מקווה שהוא יצא בדיוידי ריפ עוד משהו כמו חודש-חודשיים.
לדעתי המסור זה אחד מסרטי האימה הטובים ביותר שיש ושהיו בשנים האחרונות
פרטים על הסרט
מקווה שעזרתי |
לא חשבת על ללכת לראות את זה בקולנוע אם זה כל כך טוב?
זה יגיע בקרוב לארץ |
|
|
| YoraY |
Almost Legal
שלושה נערים בני 17 מתוסכלים מחיי המין שלהם ומחליטים להפיק סרט פורנו
סרט טוב עם ים כוסיות שדיים בלי סוף
לחבורת בנים או חבריה גדולה של ידידים\ידידות
קומי\סקסי
נחמד - לא יותר מזה... לא שווה לפספס.... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by m0sh
לא חשבת על ללכת לראות את זה בקולנוע אם זה כל כך טוב?
זה יגיע בקרוב לארץ |
אין לי מה ללכת לראות את זה בקולנוע.. יש לי קולנוע בבסיס.
לקולנוע עדיף ללכת עם החברה לאיזה סרט קומדיה או אקשן
לא לסרט אימה |
|
|
| DjChook |
ראיתי בקולנוע את סינדרלה מן
סרט דרמה מצוין ומרגש
שוב ראסל קרואו מוכיח שהוא שחקן מוכשר בטירוף
8/10
אנקדוטה קטנה
האולם קולנוע החדש בקניון גבעתיים פשוט מדהים
לוקח את כל הקולנועים בגוש דן ושם אותם בכיס
(לדעתי אפילו אלטרנטיבה מוצלחת לסינמה סיטי) |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by TTman
אין לי מה ללכת לראות את זה בקולנוע.. יש לי קולנוע בבסיס.
לקולנוע עדיף ללכת עם החברה לאיזה סרט קומדיה או אקשן
לא לסרט אימה |
רואים שאתה פעור
סרט אימה בדי וי די ריפ הרבה פחות טוב מלראות בקולנוע
הסאונד זה בערך הדבר הכי חשוב
אם יש לך קולנוע ביתי אז
DVD
אבל XVID?
פחחח
מילא XVID
לסרט קומדיה... |
|
|
| omergunr |
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
סרטים זה סתם בזבוז של רטלין וזמן...
פעם אחרונה שהייתי בקולנוע זה בסרט "הענק" ...
עזבו אותכם סרטים
תשעמו מוזקיה!!! :haha: |
|
|
| yaman |
הסרט שנראה לי הולך להיות בין החזקים של השנה יהיה
קינג קונג
למי שרוצה לראות את הטריילר פשוט ייגש לאתר
של אפל
www.apple.com
הטריילר נראה כזה חזקקקקקק |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by omergunr
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
סרטים זה סתם בזבוז של רטלין וזמן...
פעם אחרונה שהייתי בקולנוע זה בסרט "הענק" ...
עזבו אותכם סרטים
תשעמו מוזקיה!!! :haha: |
רטלין!?!
השתגעת?! |
|
|
| DjChook |
עזוב יש לו
X800
הבנאדם לא שפוי |
|
|
|
|