|
המלצת סרטים (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
הספקתם לדסקס על אפקט הפרפר?
טוב אני לא חושב שיש יותר מדי מה להגיד הרי ברור שהסרט הוא אחד השולטים... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by YoraY
הספקתם לדסקס על אפקט הפרפר?
טוב אני לא חושב שיש יותר מדי מה להגיד הרי ברור שהסרט הוא אחד השולטים... |
חופשי.. חח אני עד עכשיו בסרטים מהסרט
אגב קובה גודניג ג'וניור אחד השחקנים המוכשרים, אני ממש אוהב אותו
במיוחד במשחק שלו בבחורים עם כבוד
סרט ע-נ-ק!!! |
|
|
| KrazyDJs |
הסמוראי האחרון
כ"כ משעמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ואני וחבר חתכנו באמצע
כמעט נרדמנו..
:nervous:
בזבוז זמן ומקום טוטאלי
ועוד לא מאמין שחיכיתי כמעט שבועיים שיסיים להוריד אותו |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by NyKoN
בלאט ראיתי אתמול גותיקה, סרט נחמד אבל מה התלהבתם ממנו כ"כ סעמק... כולה חיקוי "מפחיד" של החוש השישי |
אם כל הכבוד זה כמעט מוגבלות נפשית פסיכולוגית להשוות בכזאתצ שטחיות בין שתי הסרטים...
גוטיקה סרט טוב
סרט פסיכולוגי ממש טוב שראיתי לאחרונה
"זהות"
וכמובן
"בלתי הפיך" |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
סרט פסיכולוגי ממש טוב שראיתי לאחרונה
"זהות"
|
זהות ?
עם טימותי?
איזה סרט חולני...סרט טוב :p |
|
|
| Segev |
WOW!!!!!
no one on earth
של הסרטים
The Butterfly Effect
דאווקה הוזכר פה שהוא ממש קשה להבנה וכל זה הוא באמת לא כמו כל הרגילים אבל הוא לא כזה מסובך
9.5
בסולם אילן
Edit:
חח רועי לא חשבתי על זה אף פעם מעל ומעבר חחחח אהבתי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
WOW!!!!!
no one on earth
of the movies
The Butterfly Effect
lo yoda lama ain li ivrit
muzar... |
בואנה אחי...
שמתי לב שאתה מורעל אחושרמוטה על הטראק החדש של מעל ומעבר
מוזר... הנוער של היום |
|
|
| Segev |
טוב נתחיל בהמלצה על סרט ענק לפי דעתי
paychack
עם אומה תורמן ובן אפלק באמת סרט טוב שווה הורדה!!!
ועם כבר מדברים על אומה אז ראיתי שיצא גרסא של קיל בייל לא מצונזרת משהו ראה את זה שווה להוריד? |
|
|
| DjChook |
מה כבר צינזרו ?!
חבר'ה, עוד שבוע החלק השני כאן.. פאק אני חייב לראות את זה בקולנוע |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה כבר צינזרו ?!
חבר'ה, עוד שבוע החלק השני כאן.. פאק אני חייב לראות את זה בקולנוע |
me2!!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Segev
WOW!!!!!
no one on earth
של הסרטים
The Butterfly Effect
דאווקה הוזכר פה שהוא ממש קשה להבנה וכל זה הוא באמת לא כמו כל הרגילים אבל הוא לא כזה מסובך
9.5
בסולם אילן
Edit:
חח רועי לא חשבתי על זה אף פעם מעל ומעבר חחחח אהבתי |
חחחחח מדברים על סולם אילן אז בואו נוסיף...
הייתי אתמול עם החברה החדשה בקולנוע (כן יש לי חברה חדשה ומשעוקב אחרי הפורום אז הכרתי אותה במגה... היה לי כאן פוסט מצחיק איפה שההוא פתח טרד על איך להכיר בנות) קיצר הלכנו לרחובות לקניון-תחנהמרכזית-מקום יחיד ברחובות
לחלון סודי עם אחד מהשחקנים שיש גוני דפ
קיצר סרט טוב עם מתח סוף טיפה מפתיע ויפה שאני אישית מאוד אהבתי ומשחק ענק של גוני דפ
אני בהחלט ממליץ למרות שלא בטוח שזה בדיוק הסרט לקחת אליו מישהי...
אבל כוס אמק אני רוצה להנות לא..?
קיצר 8+ בסולם אילן |
|
|
| Segev |
אבא איפה הכרת את אמא? מממ...
זה היה מזמן נסעתי עם סבתא לקנות דברים לבית במגה
ושם היא הייתה... אמא שלכם מוכרת נקניקיות של זוגלובק (חח לא זוכר)
קטע מצחיק כל הסיפור הזה אבל שהיה במזל טוב ;) |
|
|
|
|