|
המלצת סרטים (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
קיבלתי ביום רביעי אפטר בערד ולא היה סרטים לראות
אז הלכנו לראות סרט שנקרא "ילדות רעות" ולמרבה ההפתעה כל הסיטואציה הייתה משעשעת כזאת
הסרט עצמו הוא כמו קלולס מתקדם כזה או אנערף מה...
מה שכן... אל תלכו לראות אותו בקולנוע... אלא אם כן ממש אין לכם מה לעשות וזה עולה לכם רק 15 שקל... אבל אפשר לראות אותו בבית או משהו...
יש שם כמה קטעים מצחיקים שאהבתי |
|
|
| KrazyDJs |
Orange County
ראינו אצל ידידה שלי הלילה..
פסדר...לא יותר מידי..
פה ושם קטעים מצחיקים אבל זהו.. |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב חברים אז ככה לפני חודש בערך ראיתי את סוף העולם שמאלה
מומלץ מאוד בעיקר בגלל משחק מצוין של מריאנו אידלמן ונדב אבוקסיס...
וגם בגלל שנטע גרטי מראה את עופריה ומערום השיער המכובד שיש לה...
:)
מבחינת עלילה סרט סיפורי שכיף לעקוב אחריו
8/10 בסולם אילן
אתמול ראיתי עוד סרט ישראלי נפלא (לא אני בדרך כלל לא רואה סרטים ישראלים בקולנוע אבל ככה יצא)
אהבה קולומביאנית
סרט נהדר מומלץ מאוד
דרמה קומית עם לא מעט קטעים מצחיקים ומסר חשוב גם לחיים
אני באמת ממליץ לראות משחק מצויין של שמיל בן ארי
ושל ניר לוי (80 אחוז מהקטעים המצחיקים הם טקסטים שלו) כמו כן גם אסי כהן שמשחק בחור רגיש ומופנם יחסית נותן משחק משכנע לטעמי
ויש גם הופעת אורח מצחיקה לאללה של מריאנו אידלמן
וגם הופעת אורח קצרה בסוף של אחד מהחברה משלישיית פרוזק (לא יודע איך קוראים לו...)
קיצר
8.5/10 שווה תכסף |
|
|
| Triple-z |
ראיתי היום את הסרט "שמש נצחית בראש צלול"
הסרט החדש של ג'ים קארי
ולפי השם כבר רואים שמשהו מוזר
בכל אופן, אני ממש אהבתי תסרט
אבל זה לא סגנון ג'ים קארי המצחיק זה סרט רציני ודיי מורכב, לא נראה לי שהרב פה יאהבו
צריך סבלנות שרואים אותו כי הוא גם דיי הזוי
בכל אופן למי שרוצה לראות לדעתי אחלה סרט..
בקצרה זה על אחד שמחליט למחוק את כל הזיכרונות שיש לו מהחברה לשעבר שלו אחרי שהוא מגלה שהיא מחקה אותו מהזיכרון אחרי שהם נפרדו דרך איזה רופא שהמציא שיטה למחיקת זיכרונות. |
|
|
| Flotser |
שרק 2 חמוד, לא יותר
היום ראיתי את
Fahrenheit 9\11
בלב בדיזינגוף סנטר
וואלה סרט לא קל לצפייה,
עדיין אני בהרגשה די רעה ממנו,
אבל כדאי לראות לדעתי
מה שכן מצד אחד עם כל הביקורת על בוש,
נראה כאילו ישראל היא דווקא בסדר, כי כאילו אין לישראל אינטרסים מטורפים כמו שמציגים בסרט על בוש, אלא אצלנו זה באמת מלחמה על קיום,
אבל מצד שני, זה גם מעלה הרבה שאלות על מה שישראל עושה, כי כן מעורבים פה אינטרסים בלעעעע
בקיצור כדאי לראות, אבל לבוא מראש בידיעה שייתכן כי הרבה ממה שתראו נעשה בטכניקות שמזכירות פרופוגנדה מאוד אגרסיבית חחח |
|
|
| yaman |
| מישהו ראה אולי את באולינג לוקומביין? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
ראיתי לפני כמה ימים את הסרט יעד סופי 2, אני מנסה להוריד את הראשון מקאזה אבל זה לא הולך בנתיים
קיצר
,מי שלא יודע על הסרט אז בקצרה אני יסביר
מישהי שישלה חיזיונות לתאונות קטלניות מזהירה אנשים שמוערבים בתאונה
ומצילה אותם ואחרי זה הם מתים אחד אחרי השני מתאונות מוזרות ואכזריות
הסרט לא חדש, אבל לפי דעתי טוב
ואם מישהו כבר המליץ, אז לא יזיק עוד המלצה
ידעתם שיש לאפקט הפרפר 2 גירסאות? אחד של הבמאים ואחד קולנועית? אז מי שלא ידע יש שני סרטים עם סוף שונה, מומלץ לראות את הגירסאת במאים כי הרבה יותר מותחת ומעבירה מסר הרבה יותר עמוק |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
ידעתם שיש לאפקט הפרפר 2 גירסאות? אחד של הבמאים ואחד קולנועית? אז מי שלא ידע יש שני סרטים עם סוף שונה, מומלץ לראות את הגירסאת במאים כי הרבה יותר מותחת ומעבירה מסר הרבה יותר עמוק |
הגרסה השניה היא למעשה הגרסה הארוגינלית .. אבל לאחר ביקורות שונות בגלל שהסוף שלה מעביר מסר שונה לצופים ואולי דורש יותר מחשבה הם החליטו לשנות את הסוף - שזה למעשה הסרט שאנחנו רואים בקולנוע. |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
ראיתי לפני כמה ימים את הסרט יעד סופי 2, אני מנסה להוריד את הראשון מקאזה אבל זה לא הולך בנתיים
קיצר
,מי שלא יודע על הסרט אז בקצרה אני יסביר
מישהי שישלה חיזיונות לתאונות קטלניות מזהירה אנשים שמוערבים בתאונה
ומצילה אותם ואחרי זה הם מתים אחד אחרי השני מתאונות מוזרות ואכזריות
הסרט לא חדש, אבל לפי דעתי טוב
ואם מישהו כבר המליץ, אז לא יזיק עוד המלצה
ידעתם שיש לאפקט הפרפר 2 גירסאות? אחד של הבמאים ואחד קולנועית? אז מי שלא ידע יש שני סרטים עם סוף שונה, מומלץ לראות את הגירסאת במאים כי הרבה יותר מותחת ומעבירה מסר הרבה יותר עמוק |
אחלה סרט! כמה פעמים הרצתי לראות את הקטע בהתחלה עם התאונת שרשרת... איזה יופי עשו את זה!
יצא לי לראות אתמול את
The day after tomorrow
סרט מעולה! דווקא ציפיתי שהוא יהיה צ'יזי כזה... אבל העלילה סבבה והאפקטים בסט! |
|
|
| KrazyDJs |
אני הנקניק היחיד שהתחיל לראות את יעד סופי 2 והפסיק באמצע מרוח פחד ? :wtf:
זה היה באיזה 2 בלילה...
ולא היה לי ביצים להמשיך לראות..
ואז אחרי יומיים אח שלי מחק את הסרטים...סעמק |
|
|
| eXeTik |
אני נזכר בעוד קטע ענק שהיה שם
משהו עם יונים, ומשהו שנופל על מישהו ואשכרה רואים אותו נמחץ עם כל הדם משפריץ לצדדים... |
|
|
|
|