|
המלצת סרטים (pg. 77)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
קלטתם את זה
?
http://www.nfoil.com/modules.php?na...itle=היי%20די.ג'יי%20/%20Hey%20DJ_[סרטי%20DVDRiP]
בכיכובם של כל הדי.ג'יי'ס הגדולים בעולם!
פרי קורסטן, קרל קוקס, כריס קוקס, מיגל דלגדו, טייסטו, פיט טונג, בוב סינקלייר וגדולים אחרים!
זה כבר הסרט דיג'יז השלישי האני נתקל בו
"קווין ופרי קורעים את איביזה"...
וב
YES
עכשיו מריצים את "התקליטן" שזה חביב... אבל זה נראה לי משו רציני לפנים |
|
|
| DjChook |
נראה לי טעות אנוש להוריד אותו כ XVID ולראות במחשב
במיוחד שה SOUND של ה PROPER הוא 128 2ch....
נקווה שזה יגיע לארץ על DVD... מה שאני בספק רב
אגב יש גם את Its all gone Pete Tong
על הדיג'יי החרש |
|
|
| YoraY |
אווה - עוד סרט שחובה לראות..
אבל חן רסמי אני לא מבין את ההתנגדות הגדולה ל
DVDRIP XVID
נכון
DVDR
איכות יותר גבוהה, אבל באמת שזה פשוט לא משפיע ברמות של איכסה לראות |
|
|
| DjChook |
אני אסביר לך את זה ככה
יש לי 20 סרטים בערך על המחשב עכשיו
יחסית חדשים, באיכות
DVDRIP XVID
ואז פתחו ספריית DVD שכונתית
במרחק הליכה מהבית שלי, השכרת סרט ב 9 שקל בערך לשתי לילות
ויש המון הבדל בין
DVDRIP
ל
DVD
מקורי.
במיוחד שאתה רואה את הסרט עם מערכת קולנוע ביתית
שתדע שאני הייתי רואה מלא
XVID
עד שהבנתי שזה פשוט פחות נוח
במיוחד ששיפצתי את החדר של ההקרנות, ועכשיו הוא כולל ספה, שלושה אדומים
טושיבה 34 אינץ' 100הרץ ומערכת קולנוע ביתית של
LG
אבל הסאונד שלה אחלה
אהה וכמובן הסוני 2 שם :)
עכשיו אתה מבין למה צריך לצאת מהמחשב?
שלא נדבר על זה שכמעט כל סרט שאני רואה אני רואה עם החברים הג'ובניקים שלי שמתנחלים אצלי במיוחד עכשיו בתקופה שלפני הניתוח |
|
|
| m0sh |
שאתה רואה
XVID
אתה לא מקבל סראונד
יש תמיכה ב
AC3
אבל זה סתם חרא
זה לראות סרט באיכות MP3
DVD
יש כבר
DTS
וכו וכו
ראיתי אצל חבר שלי את אבודים
עונה ראשונה בדי וי די
ועכשיו את השנייה אנחנו רואים ב
XVID
כי אין עדיין DVD
והאיכות סאונד הרבה פחות טובה
באמת שאיכות תמונה זה הדבר הפחות חשוב
וזה לא נורא
מסתדרים עם XVID
אבל אם אתה רוצה להשקיע בסרט טוב אז תלך לראות בקולנוע ותקבל את כל האיכותיות
סרטים לא משהו לא צריך לראות שם
נגיד מלחמת העולומות סרט די גרוע אבל אני חושב שצריך לראות
לא שווה לשלם עליו כסף |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
שאתה רואה
XVID
אתה לא מקבל סראונד
יש תמיכה ב
AC3
אבל זה סתם חרא
זה לראות סרט באיכות MP3
DVD
יש כבר
DTS
וכו וכו
ראיתי אצל חבר שלי את אבודים
עונה ראשונה בדי וי די
ועכשיו את השנייה אנחנו רואים ב
XVID
כי אין עדיין DVD
והאיכות סאונד הרבה פחות טובה
באמת שאיכות תמונה זה הדבר הפחות חשוב
וזה לא נורא
מסתדרים עם XVID
אבל אם אתה רוצה להשקיע בסרט טוב אז תלך לראות בקולנוע ותקבל את כל האיכותיות
סרטים לא משהו לא צריך לראות שם
נגיד מלחמת העולומות סרט די גרוע אבל אני חושב שצריך לראות
לא שווה לשלם עליו כסף |
מי ישמע מזה איכות סאונד נו פחח
תן לראות תסרט וזהו |
|
|
| m0sh |
מה זה איכות סאונד?!
מה זה איכות סאונד שאתה שומע מוזיקה
מה זה איכות סאונד שאתה במועדון
זה משנה
זה שלא מפריע לך זה אומר שאתה לא ממש חובב סרטים
זה משנה אם אתה אוהב משהו אז זה ישנה לך
אני אוהב סרטים ואני אוהב סאונד טוב
וזה הרבה יותר חשוב לי מאיכות תמונה
ומה לעשות יש הבדל
ואנשים לא סתם קונים רמקולים 5.1
או 7.1 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
מה זה איכות סאונד?!
מה זה איכות סאונד שאתה שומע מוזיקה
מה זה איכות סאונד שאתה במועדון
זה משנה
זה שלא מפריע לך זה אומר שאתה לא ממש חובב סרטים
זה משנה אם אתה אוהב משהו אז זה ישנה לך
אני אוהב סרטים ואני אוהב סאונד טוב
וזה הרבה יותר חשוב לי מאיכות תמונה
ומה לעשות יש הבדל
ואנשים לא סתם קונים רמקולים 5.1
או 7.1 |
מה אתה משווה בין מוזיקה לבין סרט שהרוב שם דיבורים נו פחחחח
נו אז אנלא ישמע את הקול שלו כל כך נקי |
|
|
| m0sh |
טוב שחר די אין לי כוח להתווכח איתך
תראה ב XVID
על המחשב ושיהיה לך בכיף. |
|
|
| DjChook |
שחר מדי פעם אתה באמת מפליא אותי,
אתה יודע שבשנים האחרונות כל התעשייה של המדיה (נקרא לזה אולי מולטימדיה בשבילך) עבדה על שיפור הסאונד
דולבי, אלה שאחראים לתקן ה AC3 ו PROLOGIC ו DTS והמתקדמים יותר
הם אלה שנותנים את הטון היום....
אני בכלל לא אכנס איתך לרמקולים/עוצמות רסיברים ומקרני סאונד, שזה הדור הבא (ימאהה בטירוף)... אבל שתבין שהחידושים נמצאים שם הרבה יותר מאשר בתחום הוידאו שבתכלס הגיע לרמה מספקת עם עידן ה High Defenition.
עכשיו רוצה לשמוע משהו? אם אתה יכול להגיד לי שאתה מסוגל לשמוע טראק על 128KBPS ולהנות ממנו, אני אגיד לך שאין לך שמיעה טובה, ובזה זה יסתיים... אבל בתכלס שאתה שומע שיר להנאתך או בשביל להחליט עם הוא טוב, אתה מסוגל לשמוע אותו יחסית בשקט כי אם תנסה להגביר, זה יתחיל לצרום (שוב, למי שיש אוזן רגישה...) עכשיו אתה מתיימר להיות דיג'יי... אתה אמור להיות עם אוזן רגישה.
בכל מקרה לענייננו, אתה טוען שבסרט הרוב דיבורים, ובכל זאת אתה רק אוהב סרטי אקשן.. תסביר לי איך זה לא היציאה-הלא-ברורה-של-שחר לשבוע זה,
כי בסופו של דבר סרט אקשן טוב, זה רק אבל ר-ק הסאונד שלו
לא משנה כמה אפקטים מטורפים יהיו, תראה אותו על MUTE והוא יראה הכי מעפן בעולם. וזה לא אני אמרתי, זה עובדה.
ככה גם סרט אימה, זה הכל בסאונד, ומן הסתם מתח.
עכשיו, מה נשאר לנו ? קומדיות? נכון , אני מסכים שקומדיה אפשר לראות בכיף עם איכות סאונד ירודה אבל אני היום, כבר דורש מעצמי יותר
ודרמה זה תלוי.
בסופו של יום, לשמוע סרט בצורה טובה יותר חשוב מלראות אותו בצורה טובה.
מוש, גם אני לא יכול להתאפק עם אבודים העונה השניה, וגם לא העונה השלישית של ניפטאק (שתי הקודמות השכרתי ב DVD) |
|
|
| DjNumShum |
באננה אבודים העונה ה2 עד עכשיו מאכזב בטירוף!
העונה הראשונה לא יכולתי לזוז מהמסך.
זה נהיה כלכך בדיוני שזה כבר מגעיל... יותר מידי שטויות הם הוסיפו לפי דעתי עד עכשיו העונה ה 2 מאכזבת מאד! |
|
|
| m0sh |
מאכזבת?!
ממש לא לדעתי!
הפרק השלישי זה הפרק הכי מטורף בעולם!
זה הפרק הכי טוב בכל הסדרה
מי ציפת שלא זה דמיוני?
כאילו גם בעונה הראשונה זה דמיוני...
עוד שבוע הפרק הבא... |
|
|
|
|