|
המלצת סרטים (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
סרט אווילי ברמות מטורפות !!!
חבל, חבל עליך בן סטילר... |
|
|
| KrazyDJs |
Van Hlesing
נקצר הפעם, ונגיד שזה סרט ממש טוב...
אומנם בז'אנר הזה לדעתי בלייד 1 לוקח כל סרט אפשרי..
אבל עדיין, סרט מעניין מאוד
OST מעולה...
סרט מרתק, עלילה מעניינת, לא ארוך מידי ולא קצר מידי..
סרט ששוה צפייה לדעתי |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
Van Hlesing
נקצר הפעם, ונגיד שזה סרט ממש טוב...
אומנם בז'אנר הזה לדעתי בלייד 1 לוקח כל סרט אפשרי..
אבל עדיין, סרט מעניין מאוד
OST מעולה...
סרט מרתק, עלילה מעניינת, לא ארוך מידי ולא קצר מידי..
סרט ששוה צפייה לדעתי |
ואי ואי בלייד 1 ממש פצצות אין על מה לדבר
דרך אגב השלישי בדרך |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Van Hlesing
נקצר הפעם, ונגיד שזה סרט ממש טוב...
אומנם בז'אנר הזה לדעתי בלייד 1 לוקח כל סרט אפשרי..
אבל עדיין, סרט מעניין מאוד
OST מעולה...
סרט מרתק, עלילה מעניינת, לא ארוך מידי ולא קצר מידי..
סרט ששוה צפייה לדעתי |
ואללה, האמת אחלה הפקה והכל, אבל מבחינת עלילה ומשחק, לא משהו.
נו טוב,
יו ג'קמן וקייט בקינסייל, מה כבר אפשר לצפות ? |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללה, האמת אחלה הפקה והכל, אבל מבחינת עלילה ומשחק, לא משהו.
נו טוב,
יו ג'קמן וקייט בקינסייל, מה כבר אפשר לצפות ? |
סרט גרוע מבחינתי בזבוז של כסף ואני אשתדל לכתוב עליו ביקורת מעמיקה מתישהו.
בכל אופן המרקם עצמו של הסרט לא מעניין,
הסרט נראה סתמי, כאילו בקושי השקיעו בו, וכך גם העלילה.
המשחק גרוע ביותר, בן הגרועים, מזכיר לי את סיינס קצת.
בכל אופן הסרט עמוס לעייפה במשפטים קייצ'ים מפגרים.
(סגנון היום השלישי, פשוט שם זה מקורי ומצחיק)
וגם ממש לא התרשמתי מהאפקטים, במיוחד לא לשנת 2004 שם נדרשים אפקטים חדשניים ומקוריות כדי להרשים.
הסרט בהחלט נכנס לרשימת הסרטים הגרועים של השנה
ואם מישהו לא מסכים, זכותו, אבל זה דעתי על הסרט |
|
|
| KrazyDJs |
Resident Evil : Apocalypse (Resident Evil 2)
כמו ברוב הסדרות, לדעתי, אין על האוריגינל..
אבל עדיין - סרט אקשן פשוט בן זונהההההה
אפקטים - יש
בחורה כוסית שיורה והורגת את כולם - יש
מה צריך יותר מזה ? :D
סרט המשך טוב מאוד לדעתי..
אני מקווה שיצא פרק שלישי בסדרה, כי גם פה הסוף די "פתוח"...
I, Robot
ראיתי אותו עד הסוף...סבלתי..אבל שתקתי.
אני לא בעניין של סרטים בשנות ה 2752 אחרי הספירה ינעל אמו..
מזכיר לי טיפה את דו"ח מיוחד, שהלכתי בהתלהבות והכל..ואחרי 15 דקות מהסרט התאכזבתי...
אומנם וויל סמית' מביא אותה באחלה משחק לדעתי, אבל זה יותר מידי "עתידני" בשבילי
למי שאוהב סרטים בסגנון הזה, זו המלצה אני מניח..
למי שלא - שיתעלם מהסרט הזה |
|
|
| yaman |
I,Robot
סרט נחמד לא יותר
שיחוק טוב מאוד של סמית'
6\10 |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מזכיר לי טיפה את דו"ח מיוחד, שהלכתי בהתלהבות והכל..ואחרי 15 דקות מהסרט התאכזבתי...
|
על מה אתה מדבר?! דו"ח מיוחד זה סרט ענק... בלי להזכיר את האקשן והדמויות- רק העלילה והתסריט לוקחים!
אם ככה אולי כדאי לראות איי רובוט |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by eXeTik
על מה אתה מדבר?! דו"ח מיוחד זה סרט ענק... בלי להזכיר את האקשן והדמויות- רק העלילה והתסריט לוקחים!
אם ככה אולי כדאי לראות איי רובוט |
לא'דע אחי, לא אהבתי..
בכל מקרה עוד כמה סרטים :
American Splendor
סרט משנה שעברה אם אני זוכר נכון..
מדבר על עלילותיו של צייר קומיקס, שמצייר על החיים שלו פחות או יותר..
סרט די מתיש...ובגלל זה לא הכי התלהבתי ממנו..
קראתי ביקורות עליו ואמרו שהוא טוב..
אבל צריך להיות ממש מרוכזים, וממש בכל הקטע של סרטים עם טעם "ישן" כזה...
בכל מקרה המשחק הוא מעולה של הדמויות..והעלילה באמת מיוחדת ומקורית..
אבל הוא מקבל 7\10 :)
Hidalgo
סרט שמדבר על בחור עם סוס בשם הידלגו, שהתערבו איתו פחות או יותר שהוא לא יוכל לעבור מרוץ במדבריות או משו כזה..
בקיצור סאונדטראק מעולה, מנגינות ערביות עם ווקאלים מהפנטים..
העלילה פשוט מעולה, שעתיים שפשוט ישבתי מרותק למסך..
אפקטים..אין פה ממש..
המשחק פשוט מעולה, מכל בחינה...
ובכלליות כמישהו שלא ממש מחבב סוסים, או סרטים על סוסים מאוד מאוד אהבתי את הסרט הזה
9.5\10 :) |
|
|
| markfeldman |
בהחלט מקורי ומעניין.
HIDALGO
עוד סרט הרפתקאות לכל המשפחה עם כמה קטעי אקשן נחמדים אבל לא יותר מזה.
ויגו מורטנסן - כוכב מנוצל... |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא'דע אחי, לא אהבתי..
בכל מקרה עוד כמה סרטים :
American Splendor
סרט משנה שעברה אם אני זוכר נכון..
מדבר על עלילותיו של צייר קומיקס, שמצייר על החיים שלו פחות או יותר..
סרט די מתיש...ובגלל זה לא הכי התלהבתי ממנו..
קראתי ביקורות עליו ואמרו שהוא טוב..
אבל צריך להיות ממש מרוכזים, וממש בכל הקטע של סרטים עם טעם "ישן" כזה...
בכל מקרה המשחק הוא מעולה של הדמויות..והעלילה באמת מיוחדת ומקורית..
אבל הוא מקבל 7\10 :)
Hidalgo
סרט שמדבר על בחור עם סוס בשם הידלגו, שהתערבו איתו פחות או יותר שהוא לא יוכל לעבור מרוץ במדבריות או משו כזה..
בקיצור סאונדטראק מעולה, מנגינות ערביות עם ווקאלים מהפנטים..
העלילה פשוט מעולה, שעתיים שפשוט ישבתי מרותק למסך..
אפקטים..אין פה ממש..
המשחק פשוט מעולה, מכל בחינה...
ובכלליות כמישהו שלא ממש מחבב סוסים, או סרטים על סוסים מאוד מאוד אהבתי את הסרט הזה
9.5\10 :) |
אחי אחלה ביקורות אתה בהחלט בכיוון הנכון ומוביל אנשים פה לביקורות טובות יותר.
קבל ח"ח עצבני
:toocool: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by MasterP
אחי אחלה ביקורות אתה בהחלט בכיוון הנכון ומוביל אנשים פה לביקורות טובות יותר.
קבל ח"ח עצבני
:toocool: |
די אני מסמיק
 |
|
|
|
|