return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 
המלצת סרטים (pg. 90)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
Miami Vice
סרט חמוד...אין מספיק אקשן אבל...
YoraY
הטיסה


נחמד מאד
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
הטיסה


נחמד מאד


ברח לי השם של השחקנית הראשית שם אבל היא מאוד מעצבנת בסרט הזה - ראיתי את זה בזמנו בקולנוע עם מישהי - לא סרט משהו לטעמי

שודדי הקריביים 2

פחות טוב מהראשון העלילה ואיך שהגיבורים נחלציםפ מסכנות נראים מאוד מופרכים לעתים ולעתים זה נראה משכנע
ג'וני דפ מצחיק לא פחות מבסרט הראשון - גכם כאן הוא משחק מצוין לטעמי
לא יודע אם ממליץ לראותצ בקולנוע כי גם משיאהב ייתקע עם סוף שמשאיר אותו במתח עד לסרט השלישי בסדרה


לחזור

אלמודובר חוזר עם עוד סרט שלא מאכזבץ לכל משכבר נשבה בקסמם של סרטיו הקודמים הסרט הזה מטפל בבעיות דומות אבל דרך סיפור שונה עם מאפיינים שמזכירים סרטים קודמים שלו
כך או כך קשה להתעלם מהעלילה המעניינת שמתגוללת לאורך הסרטץ פנלופה קרוז במשחק טוב (לא זוכר שראיתי אותה משחקת רע בעבר) בסרט שאני מאוד מאוד נהנתי ממנו
Dj Alex (ISR)
אני ממליץ על הסרט שאני חי בו..
משהו בן זונה. תנסו בעצמכם..
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני ממליץ על הסרט שאני חי בו..
משהו בן זונה. תנסו בעצמכם..


דווקא אני חושב שהסרט ששחר חי בו הרבה יותר מעניין

ויגאל, איך מתאים לך להגיד במשפט אחד משהו נגד שודדי הקריביים ובעד לחזור..
אני לא יכול לראות את הסרטים הזרים האלה, תקרא לי לא-שמאלני, תקרא לי נחות, תקרא לי מזרחי, אבל אני לא יכול לראות סרט שהוא לא באנגלית, אלא אם כן הוא פעולה
(או פורנו)

אני פשוט לא יכול.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
דווקא אני חושב שהסרט ששחר חי בו הרבה יותר מעניין

ויגאל, איך מתאים לך להגיד במשפט אחד משהו נגד שודדי הקריביים ובעד לחזור..
אני לא יכול לראות את הסרטים הזרים האלה, תקרא לי לא-שמאלני, תקרא לי נחות, תקרא לי מזרחי, אבל אני לא יכול לראות סרט שהוא לא באנגלית, אלא אם כן הוא פעולה
(או פורנו)

אני פשוט לא יכול.


לחזור סרט טוב מאוד וגם שודדי הקריביים תראה שלא קטלתי אותו לחלוטין - לא הכל זה שחור ולבן יש בסרט דברים טובים כמו ג'וני דפ שגרם לי לא פעם לצחוק במהלך הסרט - אני באמת אוהב את איך שהוא משחק וכבר מזמן ברור לי שזה אחד השחקנים היותר טובים בהוליווד

ואני מסכים איתך לגבי הסרט ששחר חי בו - כשתהיה בכורה ארצית אני בטוח הולך
YoraY
הטיסה זה כל כך לא סרט שללכת לראות עם מישהי..
אולי עם חברה ותיקה או ידידה ממש טובה כן..


תכלס זה לא סרט שיכול לספק את הקהל הישראלי - שגם ככה לא מעריץ קולנוע..


זה סרט טוב ליס ...
DjChook
מה?! מה קורה לכם
הטיסה זה סרט מתח מצוין לדעתי
ממש נהנתי ממנו, והיה לו אחלה סוף
KrazyDJs
Inside Man

הרגע סיימתי לראות...
בבימוי של ספייק לי, פשוט סרט אדיר. דנזל וושינגטון נותן הופעה, עלילה מגניבה ומותחת וסוף מגניב. הרבה קטעים משעשעים (במיוחד הקטע עם החידה), וסרט אחלה בחלה...גם פסקול לפנים :)
yaman
quote:
Originally posted by KrazyDJs
Inside Man

הרגע סיימתי לראות...
בבימוי של ספייק לי, פשוט סרט אדיר. דנזל וושינגטון נותן הופעה, עלילה מגניבה ומותחת וסוף מגניב. הרבה קטעים משעשעים (במיוחד הקטע עם החידה), וסרט אחלה בחלה...גם פסקול לפנים :)


בדיוק אתמול ראיתי אותו

אחלה סרט

Shahar
טוב אתמול התחלתי לראות מיאמי וויס ונרדמתי באמצע
או שהייתי עייף מדי
או שהסרט פשוט משעמם
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
הטיסה זה כל כך לא סרט שללכת לראות עם מישהי..
אולי עם חברה ותיקה או ידידה ממש טובה כן..


תכלס זה לא סרט שיכול לספק את הקהל הישראלי - שגם ככה לא מעריץ קולנוע..


זה סרט טוב ליס ...


ני אוהב קולנוע ואני חושב שהטיסה הוא סרט מתח מעיק

אין אחידות בין רמת המתח שהוא מספק לאורכו לבין הסוף שהוא לא מספק לטעמי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 
Privacy Statement